Sem se před týdnem náhodou díval taky a taky mám ty vnitřní tenší, ale neřeším to,zas tak velkej rozdíl to není a zatím to brzdí....
BMW R 1100GS vzor kačer
Luboss napsal(a):
Jako že by mu je tam zapomněli namontovat,jo?
to né,jedna strana se opírá a druhá tlačí
No to bych neřek, je to čtyřpístek a všechny chodí, jen nechápu proč tak ty vnější tlačí skoro o 75 procent víc než ty vnější (dle opotřebení)
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Nevím,ale kupoval jsem motorku s 60 000 km a desky byly tak v půlce.Teď mám 112 000 a měnil jsem je.Z toho by se dalo usoudit že byly původní a vydržely těch 112 000km,ale ani se mi tomu nechce věřit.Je je pravda že brzdy jsou na GS předimenzovaný,takže i to by bylo možný.Tak nevím.A to je zase tak nešetřím.Teď jse dal Bendix a po 400 km se mi zdá že mi srovnaly kotouče.Takže doufám že mi je nesežerou.
No tak ja minulej rok kupoval nový. Předtím tam byly bremba asi zřejmě origo, taky sjetý hlavně zevnitř, tak jsem z venkovních udělal nouzovou sadu. Motorka měla kolem 45tis. Po dalších 10 tis, desky sjetý znova, nevím co to bylo za výrobce, to bych se musel podívat. Jo už jsem to našel Brzdové destičky VESRAH Směs KARBON-KEVLAR. To mne teda docela zklamalo tak malej nájezd. cca 12 tis. Jak píšu, tlačí to ale víc zevnitř, tok sil bych odhadoval z každý strany tak vnějsí 25 ku 75 vnitřní.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Luboss napsal(a):
Jako že by mu je tam zapomněli namontovat,jo?
to né,jedna strana se opírá a druhá tlačí
No to bych neřek, je to čtyřpístek a všechny chodí, jen nechápu proč tak ty vnější tlačí skoro o 75 procent víc než ty vnější (dle opotřebení)
nic jinyho tam neni,takze ti pravdepodobne ty pistky co mas min sjety desky bud nechodej nebo chodej blbe
staci jen trochu pridreny a uz ti to takhle bude zrat tu druhou desku
malo kdy jsou sjety vsechny stejne
Upravil Michal dne 29.07.2010 01:39
Jen ještě takový dotázek, vždycky když jsem měnil brzdovku a vypouštěl jsem kapalinu na odvzdušňováku na levý straně(předek) , na pravý je takový přípravek s kuličkou. Předpokládal jsem, že když jsou třmeny spojený tak to všechno vyteče. Jenže, teď honím bublinku v systému a nevím, jak odvzdušnit ten pravy třmen. Dá se sehnat někde nějaký bazmek co se na to našroubuje (na ten pravý třmen s kuličkou) předpokládam, že to bude podobný jako je spojce, jenže to taky nemam. Nebo vyženu bubliku z předku aniž bych to potřeboval? dík za pomoc
Upravil Kubicek dne 01.08.2010 22:51
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Nevim jestli ti dobre rozumim,na predku mas trmeny dva to je pravej a levej.
podle toho jak pises me prijde ze mluvis o pravy pulce bud levyho nebo pravyho trmenu.
Odvzdusnuje se to akorat pres ty odvzdusnovaky co tam mas to je na kazdy strane jeden.
Pokud to mas uz odvzdusneny ale porad se ti to nezda tak poklepej jak brzdice tak hadice treba rukojeti sroubovaku,nekdy se stane ze tam nekde drzi bublinka a neni to ono.
samozrejme to jde i tak ze jestli ti to brzdi ale nezda se ti to jako ok tak to kousek projed ono se to proklepe taky (brzdice hadice)Potom to zkus odfouknout znova,jestli mas ABS tak nejdriv tam pak znova dole.
Hele nevim s jak zdatnym clovekem si pisu jo tak na to projeti opatrne to samozrejme myslim tak ze ti to BRZDI ale zda se ti ze to neni uplne ONO.
Ty si rozbijes hubu a reknes ze jsem ti to poradil,takze doufam ze si rozumime
No to jsme se spís blbě pochopili. Ted mi jde špíš o odvzdušnění. Na pravým třmenu (z pohledu ridice) není ten natrubek na hadičku pro odvzdušnění ( nevím jak bych to nazval) je tam jakysy přípravek v tom je imbus červík a pod imbusem je kulička, která uzavíra a těsní po tlaku z brzdového systému. No a tam se zřejmě davá nějak- prípravek, je to podobný jako v systému spojky, odvzdušnovák pod sedlem.
Neboj už jsem něco pojezdil na motorce. Motorka brzdí, ale mnění se mi tlak na páčce, chvilku je to tvrdý, pak parkrat zabrzdím tak to zase změkne. No pripadá mi to, že tam je ještě trochu vzduchu.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Aha tak tojo,takze ty na pravym trmenu nemas proste klasickej odvzdusnovak ale je tam to samy co na spojce.Sice jsem to teda na brzdici jeste nevidel ale kdyz to rikas.Bud zkus sehnat odvzdusnovak co pujde nasroubovat na ten trmen (u spojky je ten prumer vetsi nez na brzdach mam tuseni) a pak klasicky odfouknout,nebo ja delam spojku tak ze tu kulicku stlacuju malym imbusem.Samozrejme ten odvzdusnovak na spojce je na hadicce tak si pod to neco das,tady to bude trochu problem ale odfouknes to taky tak kdyz bude nejhur
No tady to je presně vidět, je to první obrázek návodu, za popisem nářadí http://advwisdom....e_abs3.pdf nejdou ty odvzdušnováky koupit někde tady, zatím jsem nic nenašel. malým imbusem jsem to zkoušel, prostě to není ono.
Upravil Kubicek dne 02.08.2010 18:04
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Ten "blbinec" na pravým třmenu vyhoď a dej tam klasickej odvzdušňovák se závitem M10x1. "Blbinec" lehce ohřej horkovzduškou (je zalepenej ve třmenu Loctitem) a vytoč ho ze třmenu stranovým klíčem. Nahraď ho tím odvzdušňovákem (koupíš v autopotřebách).
Jde to i na spojce, ale musíš koupit odvzdušňovák, kterej je úplně špi.čatej - špička kužele akorát přesně vytěsní kanálek v té "armatuře" ve které je původní ventil odvzdušnění. U spojky to moc nenahřívej - max. tak 40-50 stupňů. Hadička odvzdušnění spojky je z plastu a velký teplo by ji neudělalo dobře A stojí ranec (cca 2800Kč) Ještě po odvzdušnění spojky celej odvzdušňovák i s armaturou pořádně očisti a odmasti a zajisti ho proti povolení "opatláním" tmelem a nasuň na něj zpět ten chránič z pěnovky.
Upravil Tonda dne 03.08.2010 06:29
Dekuji za rady, jen se zeptám není na to nějaký origo přípravek, kdyz to mají soudruzi tak pěkně pripravený nebo je to tajem origo servisu? Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS