Maris napsal(a):
Jinak s Anakee velká spokojenost..Prohazovali jsme si s MALIM motorky,já Anakee,on Tourancky a o lepší grip maji Anakee..
Nemuzu si vynachválit..
Anakéčka sedí líp jak Tourancky. Na druhou stranu mám na zadní Tourancce najeto lehce přes 17000km a ještě tak 2000km určitě dá a to za to dost tahám Takže trošku váhám co obuju
no tak treba 21ka Anakee vepredu se mi sjizdela divne... jakoby spaliky sikmo dopredu.
Tourancka se mi v tomhle zda lepsi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Maris napsal(a):
jj MALI je brzda provozu..Můžu dosvědčit.
No že to řikáš zrovna Ty Příště už na Tebe čekat nebudu
Když vezmu poměr cena výdrž, tak asi budou lepší Tourancky. Na druhou stranu Anakéčka líp sedí - asi je zkusim a uvidim kolik namotaj.
Přidávám ofocenou stránku z časopisu Motocykl 2009/1.Z testu pneumatik pro cestovní endura. Nemám Scanner tak to zkouším takto.
Dorik přiložený následující obrázek:
Souhlas s JIFREM,jezdím je taky a jsem spokojen.Svezl jsem se i na Tourankách a připadaly mi tvrdé,málo čitelné.Teď už je i verze Anakee 2,což by měla být už dvojsměsová - uprostřed tvrdá.
heles mate nejake zkusenosti s ciste "silnicnima" gumama na nase stroje?
kdysi delal metzeller typ Z6 i na velka endura, videl jsem jednoho nemca v alpach ze to tam mel obute, vypadalo to sice divne ale asi to bude funkcni.
to T-Diesel: proč by to nemělo být funkční? Naopak, pokud člověk jezdí čistě silnici, bude i lepší...třeba Conti dělá Conti RoadAttack v rozměru na GS, Michelin Pilot Road (měl jsem ji na silniční Yamaze, tam to byla špatná volba, nezvládala přenos síly)....atd.....ale to jsou čistě silniční gumy, s tím se nedá ani ta šotolina.
heles, na svoji motorce mam ted jete anakee a predni pneu je nasazena na muj vkus ponekud zvlastne. Mate to taky tak? Nebo je klasicky sipama stejne jak zadni kolo?
viz obrazek
T-Diesel přiložený následující obrázek:
T-Diesel napsal(a):
heles, na svoji motorce mam ted jete anakee a predni pneu je nasazena na muj vkus ponekud zvlastne. Mate to taky tak? Nebo je klasicky sipama stejne jak zadni kolo?
viz obrazek
na bocich nemas vyznacen smer otaceni?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
aha, tak to mame stejne teda.
smer otaceni tam je, podle neho je to nasazeno spravne ale prave z aut vim, ze vzorek byva vsude stejny tak me to trochu zmatlo :-)
kazdopadne diky, ted uz vim ze pujdou pryc co nejdriv. Doposud jsem se utesoval ze by to mohlo byt spatne nazutou gumou, no asi jsou uz blbe sjete.
starosta napsal(a):
řekl bych,že ta přední je obráceně
Je to správně namontované i když to vypadá atypicky! Teorie Michelinu říká že desen zadního kola optimálně vytlačuje vodu při záběru a předního kola při brždění. Obecně platí že směrové pneu mají směr otáčení označený šipkou na boku pláště a u ostatních je to jedno. U aut jsou pak doporučené způsoby prohazování pneu při ojetí ale to se nás netýká.
petrjn napsal(a):
Souhlas s JIFREM,jezdím je taky a jsem spokojen.Svezl jsem se i na Tourankách a připadaly mi tvrdé,málo čitelné.Teď už je i verze Anakee 2,což by měla být už dvojsměsová - uprostřed tvrdá.
Já jezdím momentálně Tourancky. Zkusil jsem Anakee a je opravdu znát začátek driftu. Guma to hezky signalizuje ale musíš si na to zvyknout jako na každou jinou gumu.