servisak napsal(a):
Neboj oni si napočítají něco jinýho neboj! Počkej kolik bude stát podložka na vuly ventilu! Budeš koulet bulvu
Ventily se taky nedělají,až po 10.
Po 10 letech či 10 000 km?
vždycky se ventily dělaly po 10k, aspoˇm od 1150. 10 let by nebylo špatný, ale některé moto v některých zemích slovo servis neznají, tam bych tomu věřil..
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Jestli to taky není desátej den v měsíci? no nevím co je v 0 za roydíl v servisu! musí nas poučit majitel new modelu!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
proč mě tedy upozorňoval že u první odpadají dotažení hlev a ventily- když se stejně nedělaly? Žeby k tomu přistupovali v polsku zodpovědněji?
Nebo chtěl jen vypadat důležitě?
Ale to je fuk.
WALTR napsal(a):
Hoši necitujte už se ztrácím.
No tak jsi to prostě měl napsat jak to je. Je jasné že když to na nové má Akrap nachystané- tak tobě to bude na 08 prd platné, když to tam nemáš. A jestli tě zajímá co to bělá bez, tak to jen vyšroubuj a zkus startnout, s origo. A kdyby problém jen hodíš zpět, kdyby nebyl- tak začni řešit kde to tam přidělat.AT se nemušíš trápit s montáží Akrapa zbytečně. Nebo jestli nebude stačit jen upravit elektriku (propojit, odpojit) Osobně si myslím že když odpojíš ty lanka tak si bude motorek jezdit a to bude vše. Otázka však zní jak je upravena mapa, jestli se tam s tím počítá. A to bych si nechal od nějakých borců normálně vyrobit mezikus z nerezu pro našroubování klapy- a máš vystaráno.
A jak tady zaznělo- 10 má krásný zvuk origo
Prodej Akrapy a peníze propij.
ja taky uplne nechapu proc vrtat do neceho funkcniho a dobreho...
Musíš pochopit, že někomu stačí funkční a dobré a někdo chce lepší a lépe funkční. O ničem jiném to není. Origo světlo je také funkční a dobré a spousta lidí si ho předělává na xenony...
no tak o tom, ze by si ho spousta lidi predelavala na Xenony bych docela pochyboval.. videl jsem hoodne malo dvanactek s X, minimalne s potkavackama... protoze uz nemalo lidi vi, jake to ma casto konsekvence...
---
jinak samo princip chapu, jenom jsem byl prekvapeny, co vsechno muze padnout domacim kutilum za obet
Upravil hicks dne 13.04.2010 07:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
WALTR napsal(a):
Hoši necitujte už se ztrácím.
No tak jsi to prostě měl napsat jak to je. Je jasné že když to na nové má Akrap nachystané- tak tobě to bude na 08 prd platné, když to tam nemáš. A jestli tě zajímá co to bělá bez, tak to jen vyšroubuj a zkus startnout, s origo. A kdyby problém jen hodíš zpět, kdyby nebyl- tak začni řešit kde to tam přidělat.AT se nemušíš trápit s montáží Akrapa zbytečně. Nebo jestli nebude stačit jen upravit elektriku (propojit, odpojit) Osobně si myslím že když odpojíš ty lanka tak si bude motorek jezdit a to bude vše. Otázka však zní jak je upravena mapa, jestli se tam s tím počítá. A to bych si nechal od nějakých borců normálně vyrobit mezikus z nerezu pro našroubování klapy- a máš vystaráno.
A jak tady zaznělo- 10 má krásný zvuk origo
Prodej Akrapy a peníze propij.
ja taky uplne nechapu proc vrtat do neceho funkcniho a dobreho...
Musíš pochopit, že někomu stačí funkční a dobré a někdo chce lepší a lépe funkční. O ničem jiném to není. Origo světlo je také funkční a dobré a spousta lidí si ho předělává na xenony...
no tak o tom, ze by si ho spousta lidi predelavala na Xenony bych docela pochyboval.. videl jsem hoodne malo dvanactek s X, minimalne s potkavackama... protoze uz nemalo lidi vi, jake to ma casto konsekvence...
---
jinak samo princip chapu, jenom jsem byl prekvapeny, co vsechno muze padnout domacim kutilum za obet
To mi věř, že já bych to nedělal...anžto jsem línej jak veš a neumím to...jenom sbírám informace, abych je mohl předat lidem, kteří dělají výfuky léta a umí to, aby je nic nepřekvapilo. A když to bude zlobit, tak to dělat nebudu.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
francuz napsal(a):
do 2009 sa pri 1000 kovom servise robili aj ventily a dotahovali hlavy
od 2010/DOHC/sa toto pro 1000 uz nerobi
BTW, v návodu jsou pro modelový rok 2010 psány oleje např. 10W40, 5W50 a další, stará klasika 20W50 už tam není zmíněná. Nicméně se dále používá i pro rok 2010. Viz dotaz do BMW...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10