červeně označena místa původní a nové roviny stupačky (rovina stupačky modře)
+ je to zhruba o 25 až 30 mm dolu
- pružina stupačky trčí a píchá do boty (to se dá řešit)
+- jak komu to vyhovuje - stupačky trčí asi o 20 mm ven oproti původním.
pokusím se vložit fotečky.
mara přiložený následující obrázek:
nesvezl jsem se, takže se uvidí po víkendu.
Postoj "na sucho" příjemný bez hrbení. otázkou zvyku, asi bude to stání částečně už na těch konzolách, který díky své konstrukci trčí o 20 mm ven.
Jsou ale téměř v úrovni samotné stupačky, ak to snad protivný nebude.
Péra je třeba zaříznout, zapichují se do bot
Myslím že to celkově bude přínos.
Upravil mara dne 15.04.2010 20:54
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
crazywhy napsal(a):
zdravim
to snizeni stupacek je dobra vec nejsem nijak vysokej ale rozhodne to zlepsi uhel posezu i pomuze to ve stoje
posune se to dolu a trochu dopredu http://www.tourat...ts_id=1901
delal sem si neco podobnyho i s rozsirenim a parada
radicka a brzda jdou vpohode sestelovat i ty standartni a to i na krosovy boty
Profesor> buď v klidu, řešení to má ouplně jednoduché neexprimentuj. Změř to a počítej, pak kup namontuj a si v klidu.
1) Nástavce na řídítka se dají sehnat 25-60mm bez problémů cen od 500-do 2800kč
2) Stupačky se dají pustit dolů o 20-30mm bez nějakého mega problému s jízdou po silnici.
3) To dává celkem 90mm o které se dá zvětšit rozdíl mezi stupačkou a řídítkem
4) Je potřeba to změřit, né hádat díly stojí peníze a experimentování je drahé.
Mám 200cm přesně. Tenhle problém jsem řešil. Hoď moto na centrál stoupni si tak jak by si měl stát správně vem si do ruky tyčku a nech někoho ať ti změří vzdálenost mezi stávajícím řídítkem a tou tyčkou.
Dostaneš míru o kolik to potřebuje zdvihnout. To co změříš můžeš rozdělit mezi zvýšení řídítek a snížení stupaček. Cpát řídítka nahoru má své meze. Mám je +60 a v sedě je to tak maximum co je pro mně přijatelné, zbytek do změřené hodnoty u mě to bylo 80mm pořeším sundáním stupaček.
Nemám 1150 tak ti neřenu kde narazíš při zvednání řídítek. U 12-ky je 30mm bez úprav nad 30mm je krátká hadice přední brzdy. Nad 60mm je krátká elektrika od levého ovladače. (na 60mm zvýšeí jsem musel kabeláž převázat a je to jen tak tak)
Jinak 90mm opravdu stačí skoro všem stačí když budeš stát na zemi v předklonu ve kterém jezdíš a narovnáš se. Ten výšky rozdíl na začátku není až tak velký.
Přiložen obrázek s orientačními úhly překlonu a z toho plynoucím posunem pozice ruky. Je vidět že 9cm opravdu pořeší skoro vše.
vlada-adv přiložený následující obrázek:
Toli> vzpomněl jsem si na tvoje nástavce a tak sem musím pro pobavení publika poslat ty svoje. Tohle vzniklo na základě nutnosti a spořivosti. Buď bych dak 6cm od SW motechu a nová řídítka (víc prolomená) celkem investice za caca 5tisíc a nebo totok. Funguje to úžasně. První varinata by vypadala sice profi a vážila by půlku totoku, ale jinak na funkci rostlináře by to nemělo vliv. Až budu mít čas tak to nechám trochu odlehčit (masa k odvrtání je tam dost)
Propochybovače o výdrži toto už je po podzimní držce kdy jsem si zlámal žebra.
Výrobu obstaral na základě výkresů místní VLK za což mu tímto veřejně děkuji.
vlada-adv přiložený následující obrázek:
vlada-adv napsal:
Toli> vzpomněl jsem si na tvoje nástavce a tak sem musím pro pobavení publika poslat ty svoje. Tohle vzniklo na základě nutnosti a spořivosti. Buď bych dak 6cm od SW motechu a nová řídítka (víc prolomená) celkem investice za caca 5tisíc a nebo totok. Funguje to úžasně. První varinata by vypadala sice profi a vážila by půlku totoku, ale jinak na funkci rostlináře by to nemělo vliv. Až budu mít čas tak to nechám trochu odlehčit (masa k odvrtání je tam dost)
Propochybovače o výdrži toto už je po podzimní držce kdy jsem si zlámal žebra.
Výrobu obstaral na základě výkresů místní VLK za což mu tímto veřejně děkuji.
Dik, rado sa stalo
z foto by som tiez zapochyboval, ale zrejme vies co robis a pises ze to funguje, tak je vsetko naporiadku
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Vlk> no je to ozkoušené brejle to nezničí, jen to hnusně vypadá, ale to není k řešení. Když to bude mega rána tak to odesere ten šroub co to drží u brejlí, dal jsem tam jen pevnost 8.8 na moje ježdění to stačí nikde s tím neskáču 2metry do výšky. Jak jsem sebou plácnul na silnici a šupa to byla slušná tak se ten na straně dopadu malinko natáh, dal jsem nový a je klid.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
cau ,sim vas nechci zakladat nove tema,sundaval sem z moji 1150 gs to prepakovani stupacek(uz jsem tak koupil)z duvodu chytani v zatackach.a nemuzu nejak doladit radicku a uz vubec brzdu.radicku bych potreboval kusek vejs,ale uz mam ty kloubky zatoceny na doraz..a ta brzda bere strasne dole,kdyz na ni zasroubuju ten stelovaci sroubek tak se mi sice zvedne ale bere stejne az brutalne dole,a tu tycku stelovaci u pistku mam uplne vysroubovanou,,potreboval bych tu tycku delsi(ale nevypada ze by ji nekdo ufik),.dneska sem to rano sundal a jel projet, v zatackach super uz me to pusti niz,ale jinak hruza hlavne ta brzda...
Upravil tomikanec dne 08.09.2013 20:16
tomikanec napsal:
cau ,sim vas nechci zakladat nove tema,sundaval sem z moji 1150 gs to prepakovani stupacek(uz jsem tak koupil)z duvodu chytani v zatackach.a nemuzu nejak doladit radicku a uz vubec brzdu.radicku bych potreboval kusek vejs,ale uz mam ty kloubky zatoceny na doraz..a ta brzda bere strasne dole,kdyz na ni zasroubuju ten stelovaci sroubek tak se mi sice zvedne ale bere stejne az brutalne dole,a tu tycku stelovaci u pistku mam uplne vysroubovanou,,potreboval bych tu tycku delsi(ale nevypada ze by ji nekdo ufik),.dneska sem to rano sundal a jel projet, v zatackach super uz me to pusti niz,ale jinak hruza hlavne ta brzda...
5adičku povol na tisícihranu a sundej ji a posuň třeba o zub nebo dle potřeby nahoru a zase ji na ten tisícihran nasaď, je to jednoduchý
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
tomikanec napsal:
aha tak to bude jeden problemek vyresen,moc dekuji a co s tou brzdou.......
To mě zaráží že ti při náklonu drhne bo je zastrčená ještě kousek blíž k motoru než stupačka a tím pádem by dřít neměla a zespod už vůbec ne.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
nee brzda nedrhne drhly stupacky s tim prepakovanim,,,ale kdyz sem to vratil do origa tak mam tu brzdu moc dole a pri brzdeni musim uplne spickou boty dolu,,potrebuji aby brala vejs
tomikanec napsal:
nee brzda nedrhne drhly stupacky s tim prepakovanim,,,ale kdyz sem to vratil do origa tak mam tu brzdu moc dole a pri brzdeni musim uplne spickou boty dolu,,potrebuji aby brala vejs
nevim jak je origo dlouhej,ale tenhle je krasne zaoblenej na konci,tak bych nerekl ze je skracenej,ale nevim.je to ale jediny mozny reseni ze by ta tycka mela byt delsi,jinak nevim jak to udelat aby brala vejs..