TOLI napsal(a):
E07 ty dřív schnijou než se sjedou.
Predni jsem sjel po 18000km.Misty uz nemela nic.Zadni ma trochu pres 20000km a jeste ma asi 3 mm.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Doc napsal(a):
rozdíl je pouze ten, že dnešní nástupce Tourance nese i to EXP, takže je novější technologie, pokud někde ještě narazíš na ty obyčejné, jde pouze o poslední zbytky na skladech, čili i logicky o dost levnější, ale v podstatě stejná věc (pozor na stáří - rok výroby)
jak to myslis?
jakoze normalni tourancky maji ted stejnou/podobnout (=mekci) smes, jako EXP?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Luboss napsal(a):
To je v pohodě,jen jsem chtěl upozornit na to že ty gumy homologaci mají,ale je fakt že na naší moto nemají co dělat.A teda jsem to taky mohl napsat jinak,to máš pravdu.
Asi jako TKC na 1150. Nemaj potřebný rychlostní index. A dodává je BMW. To je jen pro ty co pomlouvaj Mitasky.
jde o riziko neplneni pojistovny v pripade havarie...
...na cem jsme se tak trochu shodli, ze urcite asi je.
Ja Mitasky vubec nepomlouvam, jenom opozornuju ty, co o potencialnich potizich se 140kama nevi.
Ad. BMW -- aktualne BMW dodava TKCcka na GSa?
---
navic pokud vim, tak v DE muzes mit pneu s nizsim rychlostnim indexem, kdyz si nekam na viditelne misto k budikum lipnes varovnou nalepku?
Upravil hicks dne 21.04.2010 14:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ultraseal do duše má smysl dávat, otestováno vlastnokolně. Ale abych řekl pravdu, už to řešim adhoc spreyem, když píchnu.
Dokonce mám pocit, že okolo Ultrasealu a duše byl pěkný testík na motorkari.cz....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Luboss napsal(a):
To je v pohodě,jen jsem chtěl upozornit na to že ty gumy homologaci mají,ale je fakt že na naší moto nemají co dělat.A teda jsem to taky mohl napsat jinak,to máš pravdu.
Asi jako TKC na 1150. Nemaj potřebný rychlostní index. A dodává je BMW. To je jen pro ty co pomlouvaj Mitasky.
jde o riziko neplneni pojistovny v pripade havarie...
...na cem jsme se tak trochu shodli, ze urcite asi je.
Ja Mitasky vubec nepomlouvam, jenom opozornuju ty, co o potencialnich potizich se 140kama nevi.
Ad. BMW -- aktualne BMW dodava TKCcka na GSa?
---
navic pokud vim, tak v DE muzes mit pneu s nizsim rychlostnim indexem, kdyz si nekam na viditelne misto k budikum lipnes varovnou nalepku?
Nevim jestli dodávají TKC na GSa. Dávali je na 1150 jak píšu. A ta samolepka je i u nás, ale pouze u zimních gum a na autech.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jo, teda nevím jak to je v D, ale tady jsme v čechách. To je pro kompletní osvětu, když už tady byla nakousnutá. Nakonec si to stejně udělá každy podle sebe a rizika si také ponese sám.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
jacob napsal(a):
Ultraseal do duše má smysl dávat, otestováno vlastnokolně. Ale abych řekl pravdu, už to řešim adhoc spreyem, když píchnu.
Dokonce mám pocit, že okolo Ultrasealu a duše byl pěkný testík na motorkari.cz....
tobe sprej ucpal diru v dusi?
(myslim jako na moto :)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Cycli napsal(a):
Jo, teda nevím jak to je v D, ale tady jsme v čechách. To je pro kompletní osvětu, když už tady byla nakousnutá. Nakonec si to stejně udělá každy podle sebe a rizika si také ponese sám.
jasne, ale tady slo o to, ze plno telat z tohohle fora o tech rizicich NEVI.
(overeno v praxi).
Uprimne... mne z neplneni od pojistovny jima hruza...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Souhlsím s tebou. Všichni se chytaj všeho co se dá...... i pojištovny. Pak neplatěj a lidi bohužel maj smůlu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Doc napsal(a):
rozdíl je pouze ten, že dnešní nástupce Tourance nese i to EXP, takže je novější technologie, pokud někde ještě narazíš na ty obyčejné, jde pouze o poslední zbytky na skladech, čili i logicky o dost levnější, ale v podstatě stejná věc (pozor na stáří - rok výroby)
jak to myslis?
jakoze normalni tourancky maji ted stejnou/podobnout (=mekci) smes, jako EXP?
vycházím z toho, co nám tady říkají
že prý se "obyčejné" Tourance přestaly vyrábět a namísto nich je nyní Tourance EXP (tak jako namísto Anakee je teď Anakee 2), a že jsou vývinem předchozí úspěšné gumy, její novou variantou
a že prý se občas ještě dají někde sehnat ty starší sady, ale v podstatě se do dohledné doby dovyskladují a již nebudou existovat
co se týká směsi, nejsem odborník, nečetl jsem ani Metzelerovu reklamu, ale dle pouhé vlastní zkušenosti bych řekl, že jde o stejnou gumu o krok vylepšenou. Zdá se mi měkkčí, přilnavější, aniž by to bylo na úkor výdrže. Byl jsem maximálně spokojen, o krůček víc než s "bratrskou Pirelli" Scorpion Trail verzí, proto zůstanu věrný Tourance EXP
(stejně tak se tady říká, že Continental TKC80 již nebudou - snad je plánován celkově firmy??!, nevím)
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal(a):
rozdíl je pouze ten, že dnešní nástupce Tourance nese i to EXP, takže je novější technologie, pokud někde ještě narazíš na ty obyčejné, jde pouze o poslední zbytky na skladech, čili i logicky o dost levnější, ale v podstatě stejná věc (pozor na stáří - rok výroby)
jak to myslis?
jakoze normalni tourancky maji ted stejnou/podobnout (=mekci) smes, jako EXP?
vycházím z toho, co nám tady říkají
že prý se "obyčejné" Tourance přestaly vyrábět a namísto nich je nyní Tourance EXP (tak jako namísto Anakee je teď Anakee 2), a že jsou vývinem předchozí úspěšné gumy, její novou variantou
a že prý se občas ještě dají někde sehnat ty starší sady, ale v podstatě se do dohledné doby dovyskladují a již nebudou existovat
co se týká směsi, nejsem odborník, nečetl jsem ani Metzelerovu reklamu, ale dle pouhé vlastní zkušenosti bych řekl, že jde o stejnou gumu o krok vylepšenou. Zdá se mi měkkčí, přilnavější, aniž by to bylo na úkor výdrže. Byl jsem maximálně spokojen, o krůček víc než s "bratrskou Pirelli" Scorpion Trail verzí, proto zůstanu věrný Tourance EXP
(stejně tak se tady říká, že Continental TKC80 již nebudou - snad je plánován celkově firmy??!, nevím)
tomu moc neverim...
Anakee a Anakee 2 je krome dvousmesi imho VYRAZNE mensi rozdil, nez Tourance vs. Tourance EXP.
z metzelermoto.com:
Tourance EXP
Last generation of Street Enduro tyre: the first 0° steel belt front tyre in the segment:
...for the expert rider still looking for the perfect experience...
* The Metzeler patented 0° steel belt technology on front and rear tyre provides great straight lane and braking stability, maximum precision in curve and excellent bump absorbtion performances also in full loaded conditions.
* Improved compound for high grip on wet and dry surfaces: the perfect combination for long distance journeys.
* New tread pattern design engineered to ensure best on-road performances in all weather conditions.
Tourance
Dual Purpose tyre developed and tuned for the big, modern street-oriented Enduro bikes
* Improved carcass structures for enhanced straight line stability at high speed with smooth rolling characteristics for long distance journeys
* Perfect combination of long mileage capability and great traction also on light off-road surfaces thanks to the specific compound
* Great grip with light and precise handling make riding easier in all weather conditions
"Thanks for all the discussion on this. Based on your comments I've ordered a set of regular Tourance tires for my 1200GS rather than the EXPs. I'm getting the pair for $208 at R&S Honda here in Albuquerque."
"Tourance for me until they discontinue the line."
"If Metzeler replaces the Tourance with the EXP, they will be losing a very solid customer."
"I have run about 20K on regular Tourances, then tried the EXP this Spring. Loved it for the first 1k, then the rear started squaring off and I started hating them. The rear was nearly spent before 4K, and probably would have made about 5K max. I was on my 1200GS. I usually get about 10K on a regular Tourance and actually like how they feel much better. Just my opinion."
---
http://www.bmwgs....&pid=65144
Upravil hicks dne 21.04.2010 19:51
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a já měl za to, že se již nedělají (v každém případě u nás se již rok nedají sehnat, jenom EXP, což prakticky potvrzovalo dealerův - možná nepřesný - popis situace)
Upravil Doc dne 21.04.2010 21:05
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Nechci dělat chytrého (no dobře, tak trošku ). ale pokud nebudu úplné hovado, tak těch požadovaných 14t km by přece měla vydržet každá aspoň trochu dobrá guma. Třeba původní BattleWing zvládla 10tis a to jsem se s ní vůbec nemazlil,takže pokud pojedeš cestu bude úplně jedno jestli Tourancka, Anakee anebo něco úplně jiného. Mimochodem: kampak se to chystáš, že pokoříš 14tis km...?
Mikes
Nově s KTM... :-)
jacob napsal(a):
Ultraseal do duše má smysl dávat, otestováno vlastnokolně. Ale abych řekl pravdu, už to řešim adhoc spreyem, když píchnu.
Dokonce mám pocit, že okolo Ultrasealu a duše byl pěkný testík na motorkari.cz....
tobe sprej ucpal diru v dusi?
(myslim jako na moto
Díru? Záleží, jak velkou, normální píchnutí od hřebíku jo, ale pokud tam máš díru, tak máš smůlu. Holt záleží, cos potkal. Stejně jako s Ultrasealem.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Cycli napsal(a):
Jo, teda nevím jak to je v D, ale tady jsme v čechách. To je pro kompletní osvětu, když už tady byla nakousnutá. Nakonec si to stejně udělá každy podle sebe a rizika si také ponese sám.
jasne, ale tady slo o to, ze plno telat z tohohle fora o tech rizicich NEVI.
(overeno v praxi).
Uprimne... mne z neplneni od pojistovny jima hruza...
Jenom tak mimochodem-lidé jezdící Mitasky neriskují neplnění pojišťovny o nic víc než ti co jezdí TKC
Cycli napsal(a):
Jo, teda nevím jak to je v D, ale tady jsme v čechách. To je pro kompletní osvětu, když už tady byla nakousnutá. Nakonec si to stejně udělá každy podle sebe a rizika si také ponese sám.
jasne, ale tady slo o to, ze plno telat z tohohle fora o tech rizicich NEVI.
(overeno v praxi).
Uprimne... mne z neplneni od pojistovny jima hruza...
Jenom tak mimochodem-lidé jezdící Mitasky neriskují neplnění pojišťovny o nic víc než ti co jezdí TKC
myslis, ze jiny rychlostni index (pokud to nekalis) ma stejnou vahu, jako o centimetr uzsi pneumatika? To tedy nevim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jsem o tompřesvědčenej.Na STK dle kontrolního úkonu 406 se jedná o závadu B ať pneu nevyhovuje rozměrem,nebo indexem rychlosti.Tudíž se jedná o stejnou závadu.
Cycli napsal(a):
Jo, teda nevím jak to je v D, ale tady jsme v čechách. To je pro kompletní osvětu, když už tady byla nakousnutá. Nakonec si to stejně udělá každy podle sebe a rizika si také ponese sám.
jasne, ale tady slo o to, ze plno telat z tohohle fora o tech rizicich NEVI.
(overeno v praxi).
Uprimne... mne z neplneni od pojistovny jima hruza...
Jenom tak mimochodem-lidé jezdící Mitasky neriskují neplnění pojišťovny o nic víc než ti co jezdí TKC
Zdravím, na TKC je pro BMW R1150GS platný certifikát o možném použití, to bych možná i někde ještě našel.
Jinak Tourance mně přišly normálně z internetového obchodu a ani nejsou tak drahé.: http://pneu.extralevne-pneu.cz/index.php?detail_pneu=000000000010002398
přední + zadní cca 5100,-Kč s daní.Výhoda ocelový kord v zadní, osvědčená pneu, u mě je to 18tkm bez problémů.Je pravda, že mám tak 2 přední na jednu zadní.
Nyní dojíždím Heidenau K 76 a nemohu se jich zbavit, mám na nich už 17tkm a vypadají ještě tak na 5tkm, ale nic moc pocit, nevěřím jim, sám nevím proč.
Co se týká té 140cítky od Mitasu, do zahraničí bych s ní určitě na vašem místě nejel, já bych ji vůbec neobouval, ale to je každého boj.
Ujišťuju tě že Česká legislativa nezná pojem certifikát o možném použití.Pokud to někde na úřadě na základě čehosi jako je certifikát zapíšou do TP,pak se můžem bavit o tom že tam ty gumy být můžou.Jinak nelze.