No člověče já jsem přemýšlel co to tam cinkne (občas) a myslel jsem, že to jde od kardanu. Soustředím se na to.
Na chcípání jsem myslel že seřídí motor, prd nový soft a hotovo. Ale už nechcípla.
Je tam njaká akce na přehrání , přehráli i alarm- a pořád to samé. Nejde vypnout dálkačem. Teda po nějaké době.
WALTR napsal(a):
No člověče já jsem přemýšlel co to tam cinkne (občas) a myslel jsem, že to jde od kardanu. Soustředím se na to.
Na chcípání jsem myslel že seřídí motor, prd nový soft a hotovo. Ale už nechcípla.
Je tam njaká akce na přehrání , přehráli i alarm- a pořád to samé. Nejde vypnout dálkačem. Teda po nějaké době.
to nejde nikdy dálkáčem, alarm deaktivuješ zasunutím a pootočením klíčku, rozsvítí se blinkry a je to. druhé tlačítko na alarmu je tam tak akorát, aby tam to první nebylo tak osamoceno a nebylo mu smutno, jináč nefachčí...
to cinknutí je ta plechová ( třevba bude nerezová ) klapka v přívěře
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
WALTR napsal(a):
Kefa, co to máš za chcípáka. Mě to žere 6,5 a to nejmíň.
Jak táhne oproti 09 nevím, nejel jsem na žádné jiné, ale než GSX 1400 to táhne míň
Rozdíly nejsou podle brzdy rapidní, ale je u nové daleko plynulejší zátah. Vychytali ty propady. (podle grafu)
S spolehlivostí si nedělám žádné iluze, pětkrát mi chcípla po ubrání plynu, měřák paliva mi zapoměl zareagovat na 12 litrů paliva, alarm jede podle počasí......no něco hold umí japončíci lépe. Ještě že se mi líbí a má charisma.
Jo Kefa jak to zajíždíš? Všiml jsi si toho rozdílu oproti minulým modelům? Asi byse to mělo ,,trošilinku" více honit.
0-200 km do 5500ot
200-400km do 6500ot
400-1200km do omezovače jen krátkodobě.
přechod ze 14tky na novej boxer to je jasný je to jak na mixéru točíseto nejedeto ale on se roběhne ja jsem gsx14 i GS zajížděl asi tak jak celý život jezdím a jezdit budu zezačátku lehce ale po 500km normální střed otáčky trochu zotáhnout hlavně ne stabilní točky - dálnice a GSX14 jezdila ve 2 za 6 bavo 5,5-5,8 a neloudám se sem tam tomu zatáhnu asi tak že gumy mán na cca 12tis km
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
WALTR napsal(a):
No člověče já jsem přemýšlel co to tam cinkne (občas) a myslel jsem, že to jde od kardanu. Soustředím se na to.
Na chcípání jsem myslel že seřídí motor, prd nový soft a hotovo. Ale už nechcípla.
Je tam njaká akce na přehrání , přehráli i alarm- a pořád to samé. Nejde vypnout dálkačem. Teda po nějaké době.
to nejde nikdy dálkáčem, alarm deaktivuješ zasunutím a pootočením klíčku, rozsvítí se blinkry a je to. druhé tlačítko na alarmu je tam tak akorát, aby tam to první nebylo tak osamoceno a nebylo mu smutno, jináč nefachčí...
to cinknutí je ta plechová ( třevba bude nerezová ) klapka v přívěře
to ako fakt? Len sa neutešujte, alarm sa normálne vypína druhým tlačítkom...
Jako momentální majitel obou verzí 2010GS a 2006 GS, mohu s klidem a bez emocí napsat , že motor je opravdu krok do předu a je velmi příjemný a dobře se dávkuje. Co mne vadí jsou odlišně umístěné trochu řidítka a jiný pocit při jízdě, ale na 06 mám je zvedlé tak možná proto. Co se týče případného servisu, ventilů atd. tak je ještě příliš brzy.
Jinak ,ale na letošní dovolenou do Mongolska jedu na staré, pro jistotu
to nejde nikdy dálkáčem, alarm deaktivuješ zasunutím a pootočením klíčku, rozsvítí se blinkry a je to. druhé tlačítko na alarmu je tam tak akorát, aby tam to první nebylo tak osamoceno a nebylo mu smutno, jináč nefachčí...
to cinknutí je ta plechová ( třevba bude nerezová ) klapka v přívěře
levé - alarm ON - blinkry 2x krátce
pravé - alarm OFF - blinkry 1x dlouze
ale u 2010 je to asi atrapa, jen pro pocit, protože se nekradou
to nejde nikdy dálkáčem, alarm deaktivuješ zasunutím a pootočením klíčku, rozsvítí se blinkry a je to. druhé tlačítko na alarmu je tam tak akorát, aby tam to první nebylo tak osamoceno a nebylo mu smutno, jináč nefachčí...
to cinknutí je ta plechová ( třevba bude nerezová ) klapka v přívěře
levé - alarm ON - blinkry 2x krátce
pravé - alarm OFF - blinkry 1x dlouze
ale u 2010 je to asi atrapa, jen pro pocit, protože se nekradou
dneska jsem mačkal jako o život a ejhle funguje pravé tlačítko, akorát se musí hoooooodně zmáčknout. Takže omluva, funguje to jak tlačítkem, tak klíčkem. That´s it.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
WALTR napsal(a):
No člověče já jsem přemýšlel co to tam cinkne (občas) a myslel jsem, že to jde od kardanu. Soustředím se na to.
Na chcípání jsem myslel že seřídí motor, prd nový soft a hotovo. Ale už nechcípla.
Je tam njaká akce na přehrání , přehráli i alarm- a pořád to samé. Nejde vypnout dálkačem. Teda po nějaké době.
To waltr :
Hele, mrkni prosím na tu svoji bestii, při studeném startu je u přívěry vidět, že netěsní, viditelný kouř z toho mezikusu, navíc se to tam lehce rosí, tak je nad slunce jasný, že to bohviečonetěsní. Jak se moto zahřeje, a změní barvu kouře, tak to viditelné není, ale když tam dáš ruku, tak cítíš, jak to fouká.
Díky M.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
tak co, kdo se projel v rámci TT eventu na nový 2010 GSA a GS? Ve srovnání s mojí 2004 GS ten nový motor jede opravdu dobře, ten spodek je o dost silnější.. Už vím co chci jako další motorku.. 2010 GSA!
ahoj, ja zkousel "obyc" GSo. a tedka jsi mi dal zase brouka do hlavy, protoze porad nevim, jestli mam dat ranec za jednu 04, a tech penez zrovna moc neni. svezeni to bylo perfektni, motor silnej, ale spodek bych si dokazal predstavit i "pocitove" silnejsi. ta 04 ma spodek "o dost slabsi"?
Mám 2010 GSA. První delší výlet do do Albánie, jelikož jsem neměl starší model, nemůžu posoudit adekváktně rozdíl, ale každopadně motor je skvělej!!! mám najeto cca 8tis km, motorka žere určitě méně než na začátku a to jsem to zajíždění nijak neprožíval...
jedna věc co mě opravdu s..., je že při lehkém padnutí motorky v nulove rychlosti,se urval kryt valce, přitom vytrhl šroub kterým je chycen k hlave a kus ji urval... no na h... uvidím jak to budou řešit v servisu,ale hlavu se mi měnit nechce.
Peacemaker napsal(a):
ahoj, ja zkousel "obyc" GSo. a tedka jsi mi dal zase brouka do hlavy, protoze porad nevim, jestli mam dat ranec za jednu 04, a tech penez zrovna moc neni. svezeni to bylo perfektni, motor silnej, ale spodek bych si dokazal predstavit i "pocitove" silnejsi. ta 04 ma spodek "o dost slabsi"?
Má.. 04 motor se svodama, koncovkou Remus + KN se vyrovnává 2010mu motoru.. Hlavně ten spodek je pak konečně trošku slušnej.. Ale standart oproti 2010 fakt o dost slabší..Nevím srovnání faceliftu 2008 vs 2010,ale 2010 je oproti standartu 2004 fakt raketa..
no dneska jsem měl čest si prohlédnout a poslechnout 2010.... mam 2009 říjen a trochu mě mrzí, že jsem přehlédl uvedení a koupil starší model těsně před novým.... po poslechu musím říct, že 2010 má mnohem lepší zvuk než předchůdkyně... tlumič vypadá podobně, ale umí pěkně bručet... další pěknou věc jsem objevil na spodku válců... veškeré elektrické vedení je tam pěkně ochráněno krytem, což já je mam ještě na adviku volně. Blinkry a vypínání je o kousek větší tlačítka ..aspoň mě to připadalo.
Jinak jen pro zkušenost...koupil jsem laďák USA Dva bratry a musím říct, že nárůst u 2009 byl dost překvapující. U dvojky jsem se leknul jak se chtěl lehce postavit na zadní. Před tím stejným stylem se to nedělo. Pocitově nárůst 15 %, a menší propad v středních otáčkách, ale je otázka, jestli efekt hluku nepřívádí také určitý druh erekce. Hluk mě nakonec tak vadil, že jsem tam dal DB killer a zvuk to znatelně zpříjemnilo. Ale 2010 má zvuk už samo o sobě pěknej. a proti Akrapoviči je za polovinu..A TO SE VYPLATÍ
BMWGSA 1200, Citroen C6 :-)
Taky jsem se stal šťastným majitelem 2010. Před tím jsem měl možnost se povozit na 2007 a 2008 a srovnání je jasné. 2010 je mnohem živější. Jde to za plynem jako čert a rozdíl je cítit. Potvrdil to i kamarád, který jezdí 2007. Moc se mu svezení líbilo!
TAZY napsal:
Taky jsem se stal šťastným majitelem 2010. Před tím jsem měl možnost se povozit na 2007 a 2008 a srovnání je jasné. 2010 je mnohem živější. Jde to za plynem jako čert a rozdíl je cítit. Potvrdil to i kamarád, který jezdí 2007. Moc se mu svezení líbilo!
gratuluji
..,nova?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tvl, na dvojku plnej to normálně zvedá přední kolo do vzduchu – ne o centimetr, ale tak, že musíš zaklapnout, abys nešel na záda. Máme to i na videu, časem to sem hodím.