TOLI napsal(a):
Hele Hicksi kolikrát si byl s osmikilem v terénu? Myslím v terénu ne na šotolině.Ukaž mi jednu fotku tvýho zahrabanýho nebo položenýho plně naloženýho osmikila někde v bahně a pak ti budu věřit že máš opravdu na mysli nesnadný podmínky.
mili Toliku... ja mam najeto asi 40k km na trikolce, vicemene POUZE offroad.
A to na tisic zpusobu, total bahno, snehova vanice, led... mnohokrat jsem vyhrabaval trikolku z bahna, takze drsnejsi podminky znam.
A se svym osmikilem do nich nepojedu ani NAHODOU.
Upravil hicks dne 23.04.2010 13:08
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TOLI napsal(a):
2) Jsem jen prostý asfaltomrdal který v nejvyšší nouzi sjede na polňačku,s nohama na zemi a běduje a tisíckrát přemýšlí nad každou louží.Hranic terénních schopností svého stroje jsem nikdy nedosáhl a tudíž nevím kde jsou.
jo tak tohohle jsem si nevsiml -- s primitivy nediskutuji, takze muj predchozi prispevek ber jako omyl
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Snizene enduro obecne postarada smysl...snizit leda v sedle...treba vcera jeden nechal udelat v TT z vosmikila custom...vypadalo to desne a v zatackach musi drhnout v naklonu, ktery i Hicks zdaleka prekonava......u endura je kazdy zdvih v hard terenu nakonec malo...
650 jednovalec je moto za zenitem, at si kdo chce co chce rika...kdyz slecna resi kazde kilo, mela by zabrousit ke znacce, co dela endura, tedy ke KTM a jejich interpretaci endura ...to je moto na velky teren
Aleera napsal(a):
No, ja ale stale mluvim o jednovalci..
jasne.. ale tys zaroven mluvila o modernizaci.
Takze si chces koupit CINU, X let stary model jen s trosicku lepsim motorem za cca stejne penize, jako trochu ocesane a snizene osmikilo (navic dvouvalec), made-in-berlin?
Tak jako proc ne... proti gustu...
proč tomu říkáš Čína když se to vyrábí v Berlíně??? a v Číně se na to nic nevyrábí???
Jina musím se zastat Aleery.. Mám také jednoválec a nedám na něj dopustit.. Bezproblémovej motor, zatímco na novém F praskaj vačky jak na běžícím pásu.. Takže já jsem pro názor Aleery.. a navíc každej má právo na svůj názor a svoje gusto..
Upravil jezek dne 23.04.2010 17:39
jezek napsal(a):
proč tomu říkáš Čína když se to vyrábí v Berlíně??? a v Číně se na to nic nevyrábí???
Jina musím se zastat Aleery.. Mám také jednoválec a nedám na něj dopustit.. Bezproblémovej motor, zatímco na novém F praskaj vačky jak na běžícím pásu.. Takže já jsem pro názor Aleery.. a navíc každej má právo na svůj názor a svoje gusto..
podle mych informaci se G650GS fakt vyrabi v cine, stejne jako lonska Xcountry.
Jinak ja proti 650ce starsi nic nemam, ale kupovat si novou za cca stejny penize, jako dvouval, mi prislo podivne... co myslis?
O prasle vacce na osmikile jsem neslysel.. kde mas pls informace?
nebo se to tyka jen 650gs twin?
Treba S/STcko pouziva trochu jine vacky, nez osmikilo. AFAIK.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak tě musím zklamat ale G 650 GS se opravdu vyrábí jak sám říkáš made-in-berlin.. osobně jsem na ni před třemi týdny koukal jak jede po lince když jsem byl osobně ve Spanndau. Ale jestli tě to uklidní tak informaci, že se vyrábí v Číně jsem také slyšel a proto mě to udivilo když jsem ji tam viděl a hned jsem se tam na to taky ptal jestli to je "ta motorka co se vyrábí v Číně".. zaměstnanec továrny BMW na mě vytřeštil oči a kroutil hlavou kde jsem k týhle info přišel a tak jsme se šli podívat jak se vyrábí.. Podle jeho informací se v číně nevyrábí ŽÁDNÉ motocykly BMW jen a jen a pouze motory do G450 které se vozí do Evropy.. Takže G 650GS se opravdu vyrábí made-in-berlin a tuto informaci může potvrdit docela dost lidí, kteří tam byli se mnou.. takže nevím odkud máš své informace, ale já je nasosal přímo u "zdroje"..
jezek napsal(a):
Podle jeho informací se v číně nevyrábí ŽÁDNÉ motocykly BMW
to je IMHO nesmysl, byla primo varianta Xcountry s ocelovou(?) podsedlovkou, nizsimi zdvihy a tusim par koni mene z ciny.
Kazdopadne zajimave tema... chce to prozkoumat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Though this same Thumper that’s used in the G650Xcountry is based upon the 2000 Paris-Dakar winning F650GS Dakar model, it now produces three more horsepower (53 hp @ 7,000 rpm and 44 ft-lbs @ 5,250 rpm) than when in the F650GS and is now built in…China! Oh, my!
Though now built in China, BMW tells us we can rest assured that the 650 Single meets the high standards that all BMW engines must meet.
The Xcountry was the first model to have its engine built in China, so naturally the G650GS would follow. BMW assures us that engine construction meets the same strict standards that all Beemers must meet, but the China connection is obviously a cost saving initiative, with labor in particular. No surprise, right? Were the engine built in Germany, or some other European nation, it would be hard for BMW to keep the G650GS as a price-conscious model. It’s worth noting that the remainder of the bike’s construction continues in Germany.
"The new G650GS is essentially the 2007 single-cylinder F650GS brought back into production with some minor modifications and with the engine assembled by Loncin in China instead of Rotax in Austria, but still using parts manufactured by Rotax in Europe.[1][8][9] The finished engines are shipped back to BMW in Germany where the bikes are assembled. G650GS models with the Chinese-assembled engines can be easily identified as the engines are painted black while in the earlier European-assembled engines were finished in silver. For a short period prior to discontinuation of the bike in 2007 the engines were assembled by Kymco in Taiwan."
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak neviem myslim ze ked presunie BMW vyrobu do CINY tak to urobi komplet aj s technologiou a nalezitou kontrolou kvality , a dovod je jednoduchy pracovna sila. Alebo si myslite ze to cinania lepia za domami spolu s papierovymi drakmi s logom bmw?
A inak: jeden valec jeden problem , dva valce dva problemy......
freebiker napsal(a):
A inak: jeden valec jeden problem , dva valce dva problemy......
jedno kolo jeden problem, dve kola dva problemy.
Beda si predstavit kamion
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
freebiker napsal(a):
A inak: jeden valec jeden problem , dva valce dva problemy......
Plně s tebou souhlasím a to už od dob kdy jsem jezdil na JAWĚ. 250 mě nikdy nikde nenechala a kamarádova 350 byla pořád na hromadě. U BMW nebo obecně nových motorů je situace sice úplně jinde, ale nic to nemění na tom, že čím víc pohyblivých dílů stroje, tím víc problémů. V žádném případě ale nemám nic proti dvouválcům. Říkám to jen obecně. Ba naopak se na dvouválec chystám v příští dvouletce
Můj sen je ale 1150 GSA.
Ale se slečnou plně souhlasím. Pro holku je opravdu každé kilo při cestě s plnou polní a v náročných podmínkách cesty Asie - Evropa hodně znát. Proto i 7kg udělá svoje.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
freebiker napsal(a):
A inak: jeden valec jeden problem , dva valce dva problemy......
Plně s tebou souhlasím a to už od dob kdy jsem jezdil na JAWĚ. 250 mě nikdy nikde nenechala a kamarádova 350 byla pořád na hromadě. U BMW nebo obecně nových motorů je situace sice úplně jinde, ale nic to nemění na tom, že čím víc pohyblivých dílů stroje, tím víc problémů. V žádném případě ale nemám nic proti dvouválcům. Říkám to jen obecně. Ba naopak se na dvouválec chystám v příští dvouletce
Můj sen je ale 1150 GSA.
a co treba jiny pohled -- par lidi tu na jeden valec alespon dojelo do nejblizsi vesnice, ze?
co udelate s nalozenou motorkou nekde na cestach vy?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
HonzaGS napsal(a):
Ale se slečnou plně souhlasím. Pro holku je opravdu každé kilo při cestě s plnou polní a v náročných podmínkách cesty Asie - Evropa hodně znát. Proto i 7kg udělá svoje.
KTM 690 ma o desitky kil mene...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks: ty musíš mít na vše poslední slovo, že? Nikdo tady neřekl, že jednoválec je lepší ve všech ohledech, ale v některých prostě je a je jen věcí každého pro co se rozhodne a co mu vyhovuje a co využije lépe. S touhle výhodou dvouválce souhlasím taky, ale zas na druhou stranu...jak často se ti tohle stane?
Pokud měla BMW a sloužilo jí a chce zase BMW, proč jí nabízíš KTM.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
To HonzaGS souhlas. Nechápu co má Hicks proti F650GS. BMW jich prodalo mezi léty 2000-2007 109 800. Musím říct, že je to poctivá práce s nesmrtelným a hlavně bezúdržbovým Rotaxem . Pro holku do terénu rozhodně vhodnější než F650GS Twin. Těch 50 koní je úplně dostačující, když zrovna nejezdíš po dálnici. Samozřejmě, že je to pořád kus motorky proti krosce KTM a v terénu bezesporu horší, ale o to je na silnici pohodlnější.
G650GS je důkaz toho, že popularita těchto jednoválců BMW je veliká, jinak by ukončili v roce 2007 výrobu....
Motor Rotax pro G650GS se vyrábí v Číně a ne v Rakousku jako předtím, ale to nutně neznamená, že standardy budou horší. http://www.youtub...Rg3TC7Fi4k
MichalGS napsal(a):
To HonzaGS souhlas. Nechápu co má Hicks proti F650GS. BMW jich prodalo mezi léty 2000-2007 109 800. Musím říct, že je to poctivá práce s nesmrtelným a hlavně bezúdržbovým Rotaxem .
jenomze ja jsem nerekl, ze mam neco proti 650GS, rikam, ze nakup nove 650GS single v roce 2010 za 180 000,- jednoduse nechapu, tot vse.
Pokud to koupi VYRAZNE levneji, jakoze treba za pulku, tak je to dobra koupe.
Jinak je to na delsi diskuzi... to je asi lepsi probrat na nejakym srazu osobne, protoze slusnou cast toho, co jsem rikal zustala evidentne nepochopena.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2