Po rozsvícení rezervy sem dal ještě 80km po dálnici rychlostí kolem 130km/h a podle výpočtů ještě litr v nádrži zbyl.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Kolik je vlastně v nádrži litrů a kolik je z toho rezervy? Liší se twin spark od jdnosvíce? Pokaždé dohledávám jiný údaj... Jinak mě se rozsvicí rezerva tak ve 220, ale na spotřebu nejezdím
Cidas napsal:
Kolik je vlastně v nádrži litrů a kolik je z toho rezervy? Liší se twin spark od jdnosvíce? Pokaždé dohledávám jiný údaj... Jinak mě se rozsvicí rezerva tak ve 220, ale na spotřebu nejezdím
žere ti to protože máš starou řídící jednotku dej si novejší a uvidiš jak ti to poletí dolu. Víc o tom si dohledej tady na foru, je toho napsáno dost.
Jinak čídlo na hladový oko v nádrži se dá nastavit tak + -3cm. Nepamatuju si přesně jak, ale když to otevřeš tak je to naprosto jasný. Musíš vyndat celý ten držák čerpadla a čidel z nádrže.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
No pamatuju si, že jsem ze začátku jezdil taky těsně po 4l/100km... než jsem nazul e-09/tkc a možná za to víc tahám... Je mi to celkm jedno, ale nevíte někdo jak velkou má celkem (tzn včetně rezervy) nádrž? V manuálu jsem se dočetl 17,3L, ale nevím jestli je to pro všechny vývojové typy stejné...
Upravil Cidas dne 21.06.2011 21:35
Ještě se vrátím k tomu rozsvěcení kontrolek. Mám rok 02 a taky se mi rozsvítí po zapnutí klíčku vše kromě dálkových a směrovek. Pak zhasne rezerva a po nějaké době kontrolka teploty motoru. Po nastartování zhasne i ABS.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Nazdar ma niekto skusenosti s poruchou ze kontrolka svieti stale?? aj ked je natankovane? uz sa mi to raz stalo a potom to prestalo a po nejakom case to tu mam znova.
odpoj konektor čidla na palivovvý nádrži. Když zhasne je chyba v čidle když ne tak v elektrice. A takhe postupovat dál.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
No tak ma napadlo ze kontrolka sa mi rozsvietila vzdy ked bolo dost benzinu znicoho nic to znamena ze cidlo nemohlo ostat zaseknute ovsem za predpokladu ze to je na principe plavaka co sa mi podla manualu zda ze je.
Upravil freebiker dne 25.07.2011 19:19
A to mají všechny? Už jsem se bál, že je to třeba zbořený nebo tak něco... Napadlo mě to pořešit šroubkama, ale zase se v tom nechci zbytečně vrtat
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
berka napsal:
Ještě se vrátím k tomu rozsvěcení kontrolek. Mám rok 02 a taky se mi rozsvítí po zapnutí klíčku vše kromě dálkových a směrovek. Pak zhasne rezerva a po nějaké době kontrolka teploty motoru. Po nastartování zhasne i ABS.
Já mám taky rok 2002 a mně ta kontrolka po zapnutí klíče se nerozsvítí. Že by byla spálená? Musím odzkoušet , nebudu tankovat a snad nezůstanu někde viset.
zahorak napsal:
Freebiker ja ked si natankujem palivo tak si vždy vinulujem tachometer a ked sa mi nerosviti pri 350 km tak už idem radšej na benzinku.Tak si aspon zmeram vždy spotrebu
MOJE REČ TAKY JAK DOJEDU K 350KM HLEDÁM KDE KOPIT LIMO PRO MOTOREČKUNA RESERVU DAM TAK 120KM PŘI 90KM/H,ALE ASI TO TESTNU VEZMU SEBOU 2X2L BENÁLU DO PETEK A UVIDIM
Upravil michal krtek dne 17.04.2012 21:10
Zdravím borci Mám Dakarku (rv.2001) teprve chvilku a co jsem natankoval plnou nadrž (na stojanu a až po vrch) tak se mi po 370km ještě nerozsvítila kontrolka rezervy. Žárovku jsem kontroloval přehzením na kontrolku neutrál a ta je v pořádku. Příjde mi to podezřele moc na plnou nádrž a rezerva nesvítí. Co myslíte? Pokuď by to byla závada, kde bych měl prvně hledat?