PetrAT napsal(a):
GS 800 jsem konzultoval s dalšími 2 lidmi. Jeden jezdí TransAlp, druhý XT.
Všichni jsme měli z 800 stejný ON/OFF pocit a všichni jsme si chrochtali nad zatáčkami s 650.
bud se ta motorka chovala divne, nebo ty vase proste poradne netahnou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Výkonově nejde AT,TA,XT s 800 srovnávat
Z druhé strany, zůstal jsem stát v off-u na kamenitém výjezdu pod nějakou 8mičkou
Když se s ní rozjížděl, tak motorka pouštěla na zadní kolo moc výkonu a ve finále docházelo k protočení. Takže se rozjížděl na 3x a to měl obuto asi TKC nebo E10.
AT to zvládla na 7mičkách na první pokus. Prostě traktor.
K tomu on/off rezimu - presne tak! Ja nez jsem prijel k tomu nadrazi, tak jsem se chtel otocit a motorku vratit, protoze to se mnou tak silene skubalo, ze se s tim nedalo jet. Jenomze - ja byl zvyklej na plynulej zatah jedenactky, tedka s jeste trosku tuzsim plynem na stovce. Po projeti te serie vracecek (mimochodem rychleji/plynuleji nez na nasledne pujcene dvanactce) jsem si na ten plyn ale zvyknul a bylo po problemu. Proste se musi davkovat _velmi_ opatrne. Na ceste zpatky na te rozbite ceste jsem uz nemel problem, pomuze i prerazeni ze dvojky na trojku.
Kazdopadne motor je paradne zivy a spotreba az neuveritelna. Byt u nas vetsi vyber ojetin, tak bych nejspis do ni sel. Uz jsem vcera myslel, ze mam vybrano, ale vecer jsem zas nemohl usnout a porad premyslim, co nakonec vzit. To je hrozny!
Vjetrnik napsal(a):
To je jasný, prostě vem KTM a máš to....
Než F800 to raději 990...
ja vedel, ze sem prilezes..
990ka:
- servis kazdych 7500 km
- spotreba 7 litru a vic
- hmotnost stale o cca 15-20kg vice
- vyssi teziste
---
ale ja vim, ze ti takovehle veci nevadi ty jses vlastne hrozne tolerantni jezdec!
Upravil hicks dne 08.06.2010 10:35
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Peacemaker napsal(a):
Po projeti te serie vracecek (mimochodem rychleji/plynuleji nez na nasledne pujcene dvanactce) jsem si na ten plyn ale zvyknul a bylo po problemu. Proste se musi davkovat _velmi_ opatrne. Na ceste zpatky na te rozbite ceste jsem uz nemel problem, pomuze i prerazeni ze dvojky na trojku.
jeden z celkem beznych nazoru na osmikilo je ten, ze musis umet celkem jezdit abys ji bez problemu zvladal.
proste s plynem opatrne.
---
na druhou stranu kdyz pak pridas na 4-6ku... tak ta zivost (alespon mne) dela mooc velkou radost
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Určitě se na to dá zvyknout
Z druhé strany, když jedeš v Chorvatsku a nebo Řecku v dešti, tak to na jistotě nepřidá. Řešením by byla přepínatelná mapa.
12ka se mi zdaleka tolik necukala
PetrAT napsal(a):
Určitě se na to dá zvyknout
Z druhé strany, když jedeš v Chorvatsku a nebo Řecku v dešti, tak to na jistotě nepřidá. Řešením by byla přepínatelná mapa.
12ka se mi zdaleka tolik necukala
s destem to imho nema zadnou souvislost.. naopak motorka je relativne lehka a ma ABS (dost citlive!), coz zrovna v tehle podminkach pomaha...
mapa by se asi hodila.. ale to temer vsude.
Ja mam s ostrejsim plynem nalitano dost km... z toho HODNE mesta a vubec mi to nevadi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
Jak nemá....má to souvislost...
Normálně znám piloty F800, co přidají na dlažbě a jak jim to cukne, tak se tak leknou, že s tím praští...je to prostě NEBEZPEČNÁ věc...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks> Zcela neskromne prohlasim, ze jezdit umim (ne v terenu!). Ale proste osmicka se spatne davkuje. mluvil o tom i jarax, ten to tusim vyresil tou mapou. Skoda ze nebyl na ttte, probral bych to s nim, minule byl.
Petre, s tim destem souhlasim. Clovek pak jede dost krecovite. Ta prenastavena mapa ale bude resenim.
Jeste dotaz k majitelum - co sedlo? Na standardnim jsem jel, po tech par kilacich jsem nic nepoznal. Napriklad stovka ma spickovy sedlo, na 11ce s alaska leather taky pohoda, ale uz bylo hodne vysoky. Kdybych se teoreticky rozhodnul pro osmistovku, tak muze nekdo srovnat standardni sedlo vs snizene (predpokladam bmw brand) vs cestovni snizene od TT, ktere je asi favoritem, ale opet uzirajicim z kasicky dost penez? Alaska leather a podobne neni resenim, protoze pak je to sedlo zase vysoky.
Jak jsem tu už kdysi psal, z mého pohledu a po mém svezní musím říct, že vosmikilo na mne působí dosti nedotaženým dojmem, takže aby to za něco stálo řešil bych:
- jiné plexi
- jiné sedlo
- samozřejmosti jako blástry, padáky, kryty svodů, atd.
- jiné pružiny přední vidlice
- jiný převod (jiná rozeta)
Peacemaker napsal(a):
Hicks> Zcela neskromne prohlasim, ze jezdit umim (ne v terenu!). Ale proste osmicka se spatne davkuje. mluvil o tom i jarax, ten to tusim vyresil tou mapou. Skoda ze nebyl na ttte, probral bych to s nim, minule byl.
Petre, s tim destem souhlasim. Clovek pak jede dost krecovite. Ta prenastavena mapa ale bude resenim.
Jeste dotaz k majitelum - co sedlo? Na standardnim jsem jel, po tech par kilacich jsem nic nepoznal. Napriklad stovka ma spickovy sedlo, na 11ce s alaska leather taky pohoda, ale uz bylo hodne vysoky. Kdybych se teoreticky rozhodnul pro osmistovku, tak muze nekdo srovnat standardni sedlo vs snizene (predpokladam bmw brand) vs cestovni snizene od TT, ktere je asi favoritem, ale opet uzirajicim z kasicky dost penez? Alaska leather a podobne neni resenim, protoze pak je to sedlo zase vysoky.
s tim destem moc nesouhlasim, alespon MNE nedela naprosto zadny problem...
snizene sedlo je imho pohodlnejsi, co jsme tak zkoumali.
mam snizene origo, muzes nekdy zkusit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
Jak jsem tu už kdysi psal, z mého pohledu a po mém svezní musím říct, že vosmikilo na mne působí dosti nedotaženým dojmem, takže aby to za něco stálo řešil bych:
- jiné plexi
- jiné sedlo
- samozřejmosti jako blástry, padáky, kryty svodů, atd.
- jiné pružiny přední vidlice
- jiný převod (jiná rozeta)
No a pak z toho bude skoro KTM 990...
blastry, padaky nema ani dvanactka, jen adv.
navic.. z tovarny si muzes objednat ADV plexi.
A jiny prevod -- to si uz trochu vymyslis, ne? co se tyce prevodu je to imho akorat cca univerzalne odladene. (tak by to melo byt, ze).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrAT napsal(a):
Hicksy, jak si řešil kufry? Ten výfuk hodně trčí do boku
mam Zegy procka tusim 41/45l (a je to dost siroke):
origos BMW jsou uzsi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Okufrované vosmikilo je výrazně širší i než 1200 ADV, jedinná rozumná varianta jsou origo kufry BMW...mají totiž vykousnutí i vepředu v návaznosti na nádrž.
Vosmikilo je slušný základ na offroad coververzi, na cestování je ale výrazně pohodlnější a i co se okufrování týče lepší R1200...
Vjetrnik napsal(a):
Vosmikilo je slušný základ na offroad coververzi, na cestování je ale výrazně pohodlnější a i co se okufrování týče lepší R1200...
jenomze dojedes domu, ulozis ADV do garaze a po meste jdes radsi jezdit s necim lehcim.
S osmikilem dojedes domu, sundas kufry a vydas se vstric pracovni/dalsim povinnostem
---
ty proste nejses vubec objektivni
Upravil hicks dne 08.06.2010 12:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Hicks: ono kompromis, jakým vosmikilo je, prostě neumí nic dobře...sice všechno trochu, ale jinak vlastně nic...
Takže je lepší mít na cesty něco pohodlného a přitom dostatečně sportovního (R1200 více silnično nebo 990 více mimosilnično) a potom přijet domu, sednout na malého lehkého skůtra a jet do fabriky.