TomášTT - na takové téma že 50Hp je málo se vždy nechám unést
PS: TomeTT - Prosím kolik platíš a jaký druh/skladbu havarijní pojistky máš u Kooperativy(Havárie jen na léto?,živel celý rok,spoluúčast %, výše ceny ojetého mota,atp.) máš, měls na svém GS ADV a nevíš jak to má Milda ?Jestli to tedy nejni tajné? Mohl by jsi ale reagovat do téma " Pojištění motocyklu z 9.11.2007 "Díky
Upravil cizak dne 16.01.2008 14:45
Predem bych chtel vsem podekovat za prispevky a za rady ohledne vyberu me motorky,jeste bych se chtel jaky vyrazny rozdil je mezi GS1150 a GS1150 Adventure a dalsi dotaz je,jestli nekdo nezna nekoho kdo ma Triumph Tiger 955i a jaky je vas nazor na tuto motorku.Kdybyste meli srovnat s BMW GS 1150.Zajimaly by me nazory pro a proti.Mozna za to jsou otazky porad dokola, a zrovna tahle se sem treba nehodi,ale nechtel bych uspechat vyber motorky.
Diky a preju hezky den
Motor anglána má zvuk jak vysavač,bo je to 3vál.....Jinak mám kamarády co mají novýho 1050 Tigera......no Géeso je géeso.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tomino:Na Tigrovi jsem se párkrát projel (má ho známý).Sic jen 950,ale nějakou vypovídací hodnotu to má.
Začnu tím co se mi nelíbilo:
1)Vysoké těžiště.Zkoušel jsem si stoupnout do stupaček a moc příjemně se nevedl.Do vraceček motorka dost padala.
2)Skoro až podtlumený podvozek.Sice to je fajn když se to na nerovnostech jen houpe,ale když bylo třeba pořádně vzít za brzdu,tak jsem málem předvedl ukázkově rychlou evakuaci kokpitu stroje .Předek se doslova propadl dolů.
3) Zpracování-Možná jsem zmlsaný GSem,ale některé detaily mi připomínaly koupelnové doplňky z Hornbachu.
4)Mechanický hluk v motoru.-Nevím jestli to je vada nebo to má tak být,ale i když jsem si myslel že BMW má hlučný motor,tak Tiger jej v některých režimech jízdy bezkonkurenčně překonává.Někdy je to až protivné.
Co se mi líbilo:
1) Motor-Tak to je klenot,když pominu ten mech.hluk .Jede to jako hovado.Jen to bzučí a fest zrychluje.Jede pěkně odspodu a sebere se i z hodně nízkých otáček.Motoricky jedna z nejlepších motorek-když pominu BMW GS samozřejmě
2) Kufry a hlavně jejich uchycení-Moc chytře vymyšleno a na pohled betelně působící.Praktickou zkušenost s pevností nemám,ale myslím že to bude takové jak to vypadá.
3) Sedlo-Fakt pohodlné a vyzkoušel jsem i místo spolujezdce,které je opravdu luxusní.
To je tak asi vše co mi utkvělo v paměti.Když jsem přesedlával z TDM,byl Tiger a GS ve finále mého výběrového řízení.Vyhrálo GS pro svoji univerzálnost.Dneska na asfaltu a zítra po kolena v bahně .Dle nálady.
S Tigrem bych musel absolvovat nejdřív nějaké úpravy než bych se pustil s klidným svědomím ta, kam s GSem jezdím (Libavá ) a i tak bych neměl dobrý pocit.Troufnu si říct,že má blíž k TDM než k GS.
souhlasim s pavelgs, ma bliz k Varaderu nez mega on-off, prestoze vypada i do nepohody, je vlastne spis jenom na silnici
navic dost poruchove, alespon se to traduje
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Triumph má hluk motoru v rodnym listě. Má totiž rozvod ventilů OHC a převod mezi klikou a vačkou je "královským hřídelem". Což je skutečně hřídel s kuželovými ozubenými koly namísto řetězu. A to je ten zvuk, jako když je ten motor rosypanej. Je to normální a není to závada. Ovšem při prodeji se to asi leckterým lidem bude blbě vysvětlovat.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Na Libavé jsem půl roku sloužil, tak vojenský prostor ze strany Libavé celkem znám. Sloužil jsem dost často jako pomocník dozorčího útvaru a jedna z povinností byla rozvážení strážných a psovodů po všech stanovištích. Takže jsme si ve V3S celkem užil i terén .
Miloš: Byl jsem tam převelený v době kdy se přebíraly od Rusů kasárna na Staré Vodě,tj. od Března 1991 do konce Května.Pak si to vše přebrala místní posádka.Navíc se v té době prostor v podstatě otevřel a začali se tam vracet na čumendu bývalí obyvatelé osad a vesnic které po válce zanikly.(sudety) Někdy vznikaly docela humorné situace když jsme je zastavovali na křižovatce pod náměstíčkem.(dole vedle paneláků).Jeden Němec byl tak vyjukaný z kvéru,že mi nechal pas v ruce,otočil a odjel.Jsme jej pak museli s policií nahánět až ve Vítkově
Jinak terény jsou tam fakt luxusní.Šotoliny na dopadovce jsou jak nějaké stepní cesty a dá se v pohodě valit 130-140.
pavelgs : taky jsem si tam nejakej casek "odslouzil", ale jeste o neco pozdeji. Mam na tebe 2 otazky:
1) znas tam takove jezirko kde drive "trenovali" vojaci s pontony a mot. cluny?
2) jaky by byl problem se tam zase mrknou. S kamosem bychom to ocihli
Desperado: 1) Zřejmě nádrž (nebo přehrada) Barnov,nebo jedna nádrž kde jsem jednou dojel se známýma co sedlají LC8 ,ale jméno té nádrže neznám.Barnov je něco jako rekreačnbí středisko lampasáků,takže tam bych se moc nevyskytoval.
2)Jakýkoliv vstup do prostoru je nelegální,takže vše je na vlastní riziko.Největší prudiči jsou lesáci (někteří) a vojáky nějak vidět není.Teda aspoň tam kde se obvykle pohybuju.V žádném případě nevjížděj do prostoru ze strany od Kozlova,směrem na Město Libavá.Vojenská policie tam obvykle provádí odchyt .Znám člověka který zná celý prostor do poslední kozí stezky a s tím obvykle jezdím.On sám je tam v sezóně skoro denně.
Pokud se tam vypravíš,tak dodržuj pár nepsaných pravidel:Z prostoru zmiz do 18:00 a pohybuj se jen po lesních cestách.Nejezdi po lese a po loukách.Když se to dodržuje,tak lesáci dělají že nás nevidí (většina) a my děláme že tam nejsme.
Pokud na nějakého prudiče přeci jen narazíš,nech ho vykecat a pak řekni (s omluvným tónem) že jsi tam sloužil a chtěl ty místa znovu vidět.Obvykle se zklidní a je to v suchu.
PS:Bacha na lesní zvěř.Je ji tam opravdu hodně,takže přes les opatrně.
OK,diky moc za vase nazory,jen sem se utvrdil,ze GS je asi jedinna a spravna volba.Jeste bych mel jednu otazku,pokud to nebude nekomu vadit-nikde sem nenasel hlavni rozdily mezi 1150GS a 1150GS Adventure,tak vas timto prosim o napsani rozdilu mezi temito typy,mam na mysli-podvozek,brzdy,vyska v sedle,jizdni vlastnosti atd.Rozhodl jsem se ze koupim 1150GS Adventure,jelikoz 1100 se mi nelibi(doufam ze nekteri prominou) a 12OO je pro me zase moc draha.Moc dekuji a preju hodne stastnych km
NIKDO MI PROSIM NENAPISE HLAVNI A DULEZITY ROZDILY MEZI 1150GS A 1150GS ADVENTURE?????
Upravil tomino dne 21.01.2008 18:31
ja dam odkaz snad ti pomuze http://www.bmwgs....ticle_id=8Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
akorád těm co píšou že 50Hp je jen na sezonu nebo dva měsíce se musím smát protože to jsou vždy takový piloti co pak jedou zatáčku čtyřicet a spráská je kluk na Jawě.Jen málo kdo umí 50Hp využít!
dokud jsem jezdil na Transalpu, tak jsem tento názor zastával taky, ale teď na vyšších obsazích už ho nezastávám. Ono totiž nejde o to využít maximální výkon motoru, ale o to, že větší výkon a obsah znamená větší zátah od nižších otáček. S Transalpem jsem jezdil i rychleji, než teď na GSu, ale ten motor jsem musel trošku honit, a vo vo vo votom to je...
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black