maca: Nesouhlasím. Osobně jsem to rozšířené sání zkoušel na 1150GSA (KN+Y+Remus) a tak u 140 je příšerná díra a ještě jedna byla někde kolem 2500 otáček. Nepoužitelný. Remusů je několik typů, vypadají na první pohled stejně ale liší se tím, jestli jsou určené pro provoz s Y nebo s katem. Zdá se že tak malé rozdíly na to nemůžou mít vliv ale mají naprosto zásadní! Jinak moje sestava jede naprosto perfektně, spotřeba 5-6l podle toho, jak s tím jezdím, naprosto bez střílení do výfuku. Velmi důležité je udělat synchronizaci. Jinak víc otevřený filtr vůbec neznamená zlepšení co se týká průběhu výkonu a spotřeby. Opět vyzkoušeno.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT: Možná jsem to špatně popsal: mám rozšířenou trubku, která přivádí pod nádrží vzduch k filtru, ne od filtru na válec. Ale i tak. Možná proudění vzduchu při vyšší rychlosti vytvoří nějakou turbulenci a je to. Má tvar trychtýře,oproti origo je vstupní otvor tak o polovinu vetší.Jinak s koncovkou souhlasím: je to odporně exaktní věda. Cyril prodlužoval Remus kvůli Al kufrům 20-ti cm trubkou a prý to bylo znát. Přestalo to střílet a motor šel hladce. Taky jsem laboroval se svíčkama: Brisk LGS-rozdíl minimální(k lepšímu,možná ale pouze subjektivně), NGK Iridium - dvakrát dražší NGK BKR 7-prostě stejny.Ještě prosba: na REMUSu nemám žádný štítek. Je nějaký poznávací znak, jak odhalit typ koncovky?
maca: Jasný. Já zkoušel jak tu trubku (rozšířené sací hrdlo do airboxu) z kevlaru, česká výroba podle prý německého vzoru a také ty širší trubky od airboxu do válců (originál výrobek BMW na jiné motorky než GS). Oboje bylo špatný. Protože to sací hrdlo bylo navíc kratší, tak jsem měl i obavy aby to víc nenabíralo vodu při brodění. Bohužel jsem nezkusil kombinaci obojího (prodal jsem to dřív, než mi někdo řekl ať zkusím ty rozšířený trubky sání k válcům). Ale podle mě to na výsledek nebude mít vliv. Jsem přesvědčený, že by to fungovalo ale chtělo by to asi jiný vačky a tutově i jinak naprogramovanou řídící jednotku.
Před několika lety jsme tady měli půjčenou motorku ReVamp, což byla taková odlehčená přestavba ze staré 1150 jednoventil. Jelo to jako blázen, nikdo nechápal, co s tím udělali a mysleli jsme, že to je těmi 30kg, o kolik to bylo tuším lehčí. Jenže oni tam měli předělanou řídící jednotku z nějakého "S" modelu a tuším že to bylo jen softwarově. Každopádně takhle jsem žádné jiné GS jezdit neviděl.
[quoteJeště prosba: na REMUSu nemám žádný štítek. Je nějaký poznávací znak, jak odhalit typ koncovky?[/quote]
Je něco vyraženo zezadu pod koncovkou? Je tam číslo nebo jen značka homologace?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TOMAS TT: Děkuju za info. Teď jsem se díval a je mně zle...barva odpovídá provedení Titan, nicméně : podle katalogu TT strana 359 by měly být v místě,kde je plášť tlumiče snýtovaný se zadním a předním čelem, takové výztužné pásky(viz nahoře). Já je tam nemám-takže do toho někdo lezl a hlavně na obrázku v katalogu je krásně vidět, že trubka,která je vevnitř výfuku je kulatá, ale já ji mám oválnou(kopíruje tvar vyústění na zadním čele) a žádné číslo dole není, i když nahoře je krásná liška.....tak se asi potkáme, budu u Vás utrácet...to je tak, když něco uvidíš, chceš to hned a nezeptáš se zkušených..lovestory já/GS na první pohled
Můžete mi někdo poradit, koupil sem 1150GS s REMUSem (RV1 2039) a dělá to hroznej kravál. Nemá to vložku, může mi někdo poslat foto jak má ta vložka vypadat? Popř. rozměry (vnější průměr a délka). Dík Tom
Upravil Tomas 1150 dne 14.02.2011 20:33
Tomas 1150 napsal:
Můžete mi někdo poradit, koupil sem 1150GS s REMUSem (RV1 2039) a dělá to hroznej kravál. Nemá to vložku, může mi někdo poslat foto jak má ta vložka vypadat? Popř. rozměry. Dík Tom
jen nevim jestli jim sedi ty obrazky,ja mel remus revolution a killer vypadal stejne jako maji uvedeno na Remus supersport. Kupoval jsem to nove jako komplet.
Aktualne 1250 GSA HP
Tomas 1150 napsal:
Můžete mi někdo poradit, koupil sem 1150GS s REMUSem (RV1 2039) a dělá to hroznej kravál. Nemá to vložku, může mi někdo poslat foto jak má ta vložka vypadat? Popř. rozměry (vnější průměr a délka). Dík Tom
Jen takovej blbej dotaz. Mas tam vatu? me to taky delalo kraval a kdyz jsem ladak rozdelal tak vsechna vata byla vylitana.
Y svod (údajně ZARD) + KN filtr + titanový BSM Future...Zvuk pro mě parádní,průběh výbornej,spotřeba 5-6litrů(záleží jak za to tahám) Maximálka krapet nižší než s katem a origo laufem.Od spoda to jede perfektně...
YouTube Video Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Leo Vince vyrábí tuším jen výfuk konstruovaný pouze pro použití s katalyzátorem. Mám ho a zkusil jsem jej bez katu na Ysvod-jízdní vlastnosti: lepší zátah od spodních toček,ve vyšších točkách mrtvola,což by mě ani tak nevadilo ale výfuk zněl čím dál víc plechověji tak jsem dal radši kat zpátky a jezdím s vyjmutou evo vložkou. Nedělá to takovej kravál a jede to pěkně v každým režimu otáček
Ale třeba Kubrtův zvuk se mě líbí víc než můj
Jedu? Tedy žiju!
Ono to neni jen o zvuku. Ja jsem mel Y-svod, tlumic Sharon a KN, ale ten tlumic jsem dal pryc. Zvuk sice super, ale pres 100 km z toho bolela hlava, na delsi trasy ani spunty do usi nepomahaly. Ted mam Remus Revolution s vlozkou, Y-svodem a KN a zvuk je syty, ale neobtezuje tolik. Na delsi cesty ale stejne se spuntama v usich.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Tak jak jsem tu tu pročítal tak taky přídám Y-svod mám jen nevím od jaké firmy,vzducháč jsme tam dal KN a nechal seřídit mašinu,koncovku výfuku mám od SR - Racing ovál.majinko no spíše dost by mě zajímalo nemám k tomu žádnej lístek o homologaci ale na vejfuku nějaké to Ce je myslíte že by se dal z5tně někdesehnat?? nebo na to policajti házej bobek a stačí to co je na koncovce vyraženo ..otázka policajtu nejen u nác v ČR ale i mimo nás.. . mám v něm danou vložku pač bez toho je to hroznej bordel a nějak mě to nebaví poslouchat.chod motoru ..má to větší krou´ták o proti seriovce co jsme měl možnost odzkoušet od kamaráda..ale zas musím víc řadi oproti origo vejfuku
Upravil magoss dne 30.03.2011 23:46
Já bych řekl, že výměna za Y svod má taky za následek výrazný snížení hmotnosti, to samý i origo koncovka. Kdo oddělával, ví, jak je ten katík zas....těžkej a to samý i koncovka. Nevážil jsem to, ale odhadem si myslím že se dá ušetřit tak 12-15 kg, což není vůbec málo...
To TomasTT: na kolik by vysel komplet Y-svod + vyfuk od Remusu stejneho typu onoho odladeneho a vyzkouseneho na tvoji gs 1150? Pripadny odkaz na katalog bych uvital (chtel bych jit do nerezu).
Jeste jedna otazecka: kombinaci y-svodu jedne znacky s koncovkou vyfuku jine znacky nedoporucujete ... radeji brat komplet odladenou sestavu jedne znacky?