Pete1427 napsal:
Hmm nic moc, co s tím plánuješ dělat? Nechat vyrobit, koupit originál nebo zkusit zabrousit?
Původně jsme to se Servisákem chtěli nechat repasovat tvrdochromem, ale dneska volal Míla, že tohle nedoporučujou pro takové použití. Takže seženu jetý díl. Nový bych koupil, ale teď není vhodná doba na takovou investici. Volnoběžku dáme ale novou (myšleno ty tělíska atd.).
I bych měl místo, kde to nechat vyrobit, ale musel bych přesně znát co to je za materiál a ty starosti kolem, to už bych fakt koupil originál.
Pro upřesnění .Nanášení tvrdochromu je věc specialní a je duležité jak kvalitně se to udělá jaká je kvalita chromu a tak , když se to ojebe hrozí oloupáni nové vrstvy a další problémy okolo. Ikdyž se tvrdochrom používá na dosti namáhaná místa tady zrovna to moc nedoporučují.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Na tohle jsem zjišťoval i termický nástřik kterým se renovujou klikovky. Ale problém je že s tohodle se to vždycky oloupe. Ty nástřiky se používají a drží jedíně když je tam pouzdro kolem celého průměru. Nesmí po tom jezdit tělíska.
Jednodušší by to bylo přebrousit na větší a druhý na menší rozměr a udělat větší válečky volnoběžky.
zavolal bych praskinovi on určitě bude mít nějakej plonkovej motor a kdysi sem někomu prodával závažíčka a říkal že má v regále zadřenej motor.Takže sehnat starší kolo nebo to risknout a zkusit jen vyměnit tu volnoběžku.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Maa uz je to domluveny na sobotu ze to sunda ale vsichni vimee jak to snim je.
A to brouseni je naprd pac ty teliska ti nikdo vetsi asi jen tak lehce neudela pac je vnich drazka a v ni pruzinka co je stahuje
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ano to je ale to by to tělísko muselo mít nějakej tvar a né kaše. Sehnalo se oboje za 1000kč tudíž to odím do popelnice a koupí se nová volnoběžka a hurá na to
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak dneska jsem měnil volnoběžku i já, kola vypadala o mnoho líp. Měnil jsem zavčasu, ještě jsem startoval celkem bez problémů. Problém byl jen v tom, že byla hoodně vytahaná ta průběžná pružina mezi tělísky.
Nemáte někdo tip z čeho ji nahradit?
Tak si změř pruměr té drážky uvnitř tělísek a kup za 20kč to nejobyčejnější gufero a z něj použij pružinku mužeš ji dle potřeby i zkracovat
... servis a diagnostika BMW Motorrad
já jsem aji vyřešil ty kola šlo to opravit, známej co má dílnu na kovobrábění, tak to udělal tím způsobem že to odsoustružil a udělal nový pouzdo z materiálu na ložiska a za tepla to tam nalísoval a drželo to. Jen byl problém sehnat starej přesnej rozměr. Měl jsem to tak udělany obě kola a vydrželo to mě 18tis km než jsem jí prodal
Zdarec, nevíte kde by se dal sehnat ten stahovák ? a novou volnoběžku objednat kde? jsem z Olomouce. Předem díky za rady ...
BMW F 650 GS Dakar
BMW R 1150 GS Adventure
Zdar, mam teď taky v plánu volnoběžku zkontrolovat. Sice jsem rotor už povolil, ale čekám, jak se mi ozve železářství, jestli dokážou sehnat matku 38 na stažení rotoru, páč nemám stahovák.
Měl bych ale takovej dotaz, jak aretujete motor, aby se dal rotor nebo i malý řetězový kolečko či na druhé straně spojka povolit/utáhnout? Utažení na 180nm přecijen chce trošku síly. Čím se ten motor drží, pokud to nechci (teď vlastně ani nemůžu) dělat přes zadní brzdu a řetěz?
Já jsem si jen nechal zaaretovanou klikovku zbroušeným šroubem na levé straně motoru. Stačí to? Nemůže se to nějak ohnout či tak něco?
Jinak jsem taky koukal trošku po těch volnoběžkách a našel jednu zde http://www.wemoto...-_one_way/
Sedí to i na ročníky 2001+?
Díky za rady
Do it my way...