Alda napsal:
BIGR: jasne, ale po Norsku... jsi schopnej to dat zpatky do puvodniho stavu? Vycistit, vylestit treba silichromem...?
A jeste dotaz, co tam mas za vyfuk a jak je na tom tvoje spokojenost s nim?
Abych řek pravdu,tak jsem se o nepokoušel. Ale teď jak se člověk v zimě nudí,tak bych se na to mohl vrhnout.
A koncovku výfuku mám BOS. Je to koncovka dělaná přímo pro GS1200. A naprostá spokojenost. Křivka výkonu je vyrovnanější a zvýšil se zátah odspoda. Mám k tomu i graf v papírech co u toho byli. Ale je to i poznat,když se svezeš. Spotřeba nestoupla,ani hlučnost. Naopak zvuk je hlubokej a je pěkně slyšet. Můžu doporučit.
BIGR přiložený následující obrázek:
Já bych nějaké zbarvení svodů moc neřešil.... prostě jezdit a nechat to tak. Motorky mají předepsané určité servisní intervaly, které všichni dodržujem a při větším servisu se to kdyžtak zjistí. Ale pokud člověk nepociťuje žádnou změnu chování motorky při rozdílně zbarvených svodech tak bych to fakt neřešil. 5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
MILAN napsal:
a ještě k korozi -kua proč sem asi tak připlácel pár táců za chromovaný potrubí aby to rezlo stejně jako ty obyč !!!!!
no at už mně ty vrtule neserou jednak lítá bordel na nohy , na záda , nosič samozřejmně homologovanej má hrany ostrý jak sviňa , od předního kola to lítá na potrubí aby se to tam smažilo jko kdyby ten kousek šusplechu stál tisíce že by ho udělali delší aještě bude rezavět chromovaný potrubí za příplatek no to mně po...
a Jestli to zbarveníé je smněsí tak někdo ojebal předprodejní servis -- no po předchozí zkušenosti s novou suzuki kdy sem doma ohřál motor a začal kapat olej a že spínač zadní brzdy nebil vůbec přišrobovanej a seklej tak že furt svítila - jáááá už se ničemu nedivím !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a pak ti budou kvákat báchorky o porušení záručních podmínek
Pár informací pro zde přítomnou sekci "custom chrome leštěnkáři":
Pokud je směs spalovaná motorem příliš chudá (málo paliva hodně vzduchu), výsledkem je vysoká teplota plynů a modrání výfukového svodu
Pokud je směs naopak bohatá (hodně paliva málo vzduchu), teplota je nižší a výsledkem je výfuk zabarvený do zlatova.
Modrá se z chromovaných svodů dá teoreticky dostat pomocí chemického přípravku (osobně zkoušeno ale s výsledkem tak na 50%), zlatě zabarevný chrom je napořád, odstranit se to nedá. Pokud tahle zmodrá nebo zezlátne koncovka, je to špatně. Pokud jednoplášťové svody, je to normální. Prakticky všechny chromované svody by měly mít někde barvu do zlata a někde domodra, podle teploty v tom kterém místě.
Technicky jde o to, že chrom a nikl (i v nerez oceli bez chromování) oxidují působením kyslíku při vysokých teplotách. Oxidace je běžná, trvalá a víceméně také chrání materiál před korozí.
Takže jestli řešíte tu barvu jako takovou, na to bych se u GS naprosto vykašlal. Zabarvené jsou všechny jednoplášťové výfuky a svody, které znám a nic s tím dělat prostě nejde. Je to normální. Ale mělo by to být skoro stejné vlevo a vpravo. Chci říct že bych neviděl problém v tom, že to místo kde se mění zlatá na modrou je na každém válci jinde ale že by jeden svod v koleni byl modrý a druhý zlatý, to by znamenalo špatně seřízený motor a potencionálně problém. Předpokládám že to není vstřikováním ale spíš špatnou synchronizací a to je dost častý problém. Jiné tlaky v sestavách s laďákem malý rozdíl (nepoznatelný) v nastavení synchronizace ventilů víc zvýrazní a je to nejdůležitější nastavení motoru všech boxerů, které opravdu doporučuji dělat pravidelně.
T.
P.S. Barva mých svodů je prakticky stále stejná - středně hnědá. Zapečené bahno dokonale chrání proti vlivu kyselých dešťů
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
..teda pánové přál bych vám vidět svody po osmdesáti tisících na 1150 Ivoše Šmída z HK,fakt zrcadla..vlastně celá motorka je jak nová,ale je to o přístupu k ní-s heslem motorka musí sloužit mě ,by tak nikdy nevypadala.Fakt krasavice.
Topol napsal:
..teda pánové přál bych vám vidět svody po osmdesáti tisících na 1150 Ivoše Šmída z HK,fakt zrcadla..vlastně celá motorka je jak nová,ale je to o přístupu k ní-s heslem motorka musí sloužit mě ,by tak nikdy nevypadala.Fakt krasavice.
Proč si nekoupil něco jiného než GS (R, cruiser, RT...)? Už v názvu má GS prach a bláto... Terén a silnice...
Proti gustu..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
já se zas držím heslaÁŠ MAŠINĚ,MAŠINA DÁ TOBĚ
mám rád mášu prostě čistou,páč jaký pán,takový krám,tím se vás nechci nijak dotknout
GS jsem si například kópil proto,páč je možnost jezdit někde jinde než na silnici,tedy po poli,lese a na motokrosové trati zvané D1,ale není to nutnost
paulik78 napsal:
Ahoj, naprosto stejny jev pozoruju na 1150. Přes vánoce jsem měl svody dole, protože byly celý černy. Vyčistil jsem je, že se leskly, a zase jsem je na motorku namontoval. Včera jsem motorku nechal běžet na stojánku 10 minut, než jsem měnil olej a mezi tím jsem jí obcházel a všimnul si, že levý svod jak se ohřál, změnil se do zlata, zatímco na pravé straně je duhový, od žluté přes fialovou až do modra. Myslím, že když bych to nechal běžet déle, že by se vybarvily ještě víc. Řešení mě napadají 3.
1. vykašlat se na to, to asi udělám a počkám, jak se časem oba vybarví.
2. nechat seřídit motor
3. myslím si, jestli to není tím, že každý svod jsem čistil postupně něčím jiným a ten film, co tam zůstal z různých čistících prostředků, při ohřátí udělal takovéhle barevné kreace. Až se to vypálí úplně a párkrát projedu deštěm, budou výfuky zase oba úplně černé, jako na konci loňské sezony.
Bigr: myslíš, že je to skutečně koroze? Známý loni vyslovil teorii, jestli ta zrzavá vrstva není z toho, jak na svody cáká voda a z ní se vysráží na svodech molekuly železa...? Chemik nejsem. Ono když se to nenechá dlouho (v řádu let), tak se to dá stále slušně vyčistit.
Tak to nevim,ale půjdu to zkontrolovat do garáže a podám zprávu jak to dopadlo.
Mám fotku jak to vypadalo když jsem myl po dovolený,ale neni to moc vidět.
no pěkný a pneuservis ti jezdí až k baráku tak tomu řikám služby
Nejezdí s tím jezdím já. To je služební...
tak pán dělá v tiptopu zrovna sem u vás kupoval vybaveníčko
MILAN napsal:
a ještě k korozi -kua proč sem asi tak připlácel pár táců za chromovaný potrubí aby to rezlo stejně jako ty obyč !!!!!
no at už mně ty vrtule neserou jednak lítá bordel na nohy , na záda , nosič samozřejmně homologovanej má hrany ostrý jak sviňa , od předního kola to lítá na potrubí aby se to tam smažilo jko kdyby ten kousek šusplechu stál tisíce že by ho udělali delší aještě bude rezavět chromovaný potrubí za příplatek no to mně po...
a Jestli to zbarveníé je smněsí tak někdo ojebal předprodejní servis -- no po předchozí zkušenosti s novou suzuki kdy sem doma ohřál motor a začal kapat olej a že spínač zadní brzdy nebil vůbec přišrobovanej a seklej tak že furt svítila - jáááá už se ničemu nedivím !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a pak ti budou kvákat báchorky o porušení záručních podmínek
Někteří lidi by si rozhodně neměli kupovat BMW
a někteří lidé by měli papat více vtipný kaše aby pochopili
ale pokud se tě článek nějak dotknul nebo se ti zdá že uráží někoho z tvých blízkých omlouvám se a jdu ho poupravit
a taky pozorněji číst já nikde neřešil to že svody modraj nasralo by mě že reznou to jo ale že modraj to ne ja zde řešil že jeden modrá a druhej žloutne a jak sám píšeš tak to muže být problém a a to takovej jakej sem původně předpokládal špatné seřízení a jestliže je to nová motorka mělo by to být seřízený ne a pokud ne tak někdo něco ojebal a obvzláště ti co ti tlučou do hlavy to nesmíš to je vše v záruce se vším do odborného servisu ....... o to to nasere víc nemám pravdu ? jak by ses tvářil ty bylo li by to na tvém stroji --- hlavně neříkej opravil sám pač na to už mám taky chuť !!!!
Jinak pro ty co řikají neřešit tak tohle fakt řešit budu pač pokud je něco se směsí a já to budu zajíždět s tímhle problémem tak to zřejmně dobře nezajedu ----ruku na srdce kolik z vás by koupilo motorku když jim řeknu že je vše ok jen to mělo nějakej tisíc rozhašenej motor ale neřešil sem to prostě sem jezdil ???????
Upravil milan dne 22.01.2008 18:27
No asi takhle - jestli očekáváš od BMW motorky, že to je všechno 100%, tak to je omyl. GS rozhodně není sedmičkovej bavorák. A to platí i o servisu.
Netuším, kdo ti tu motorku prodával a kolik máš najeto ale první prohlídka je tuším při 1000km a tam by tu synchronizaci nebo cokoliv dalšího seřídit měli a jestli se to rozjíždí mezi dvěma běžnými intervaly, tak bych do servisu zajel co nejdřív. Já třeba do značkovýho, protože pokud mám motorku v záruce.. To je asi jedno. Ale zkontrolovat a seřídit by se to mělo. Co se týká reznutí, tak to reklamuj. Chrom může měnit barvu ale ne reznout. Ani nechromovaný svod by snad neměl být rezatej. Ale v prvním příspěvku jsi psal že máš každý svod jiný a na to jsem reagoval nápadem že to je možná synchronizace. Nic jiného než synchro nebo porucha vstřikování to asi být ani nemůže. Oboje se dá v servisu zkontrolovat.
Každopádně ale nečekej od boxera (s původem hluboko v motocyklový minulosti) chování kultivovaného japonského čtyřválce. Prostě to má určitý vlastnosti, který někoho tak štvou, že se motorky zbaví. Znám několik příkladů z mého okolí. Prostě to tak je. Můžeš nadávat ale ne nám - my nejsme BMW. Snažili jsme ti poradit a pomoct i když někteří s nadsázkou a se smajlíky.
Tak se uklidni a nevysvětluj, za co máš utraceno kolik set tisíc, my to víme a máme je utracené taky a někdy i mnohem víc. Ale připrav se na to, že BMW jsou v některých věcech specifický. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Topol napsal:
..třeba si z toho terén a silnice vybral silnice,znám víc lidí co to používají jako čistě cestovní silniční stroj,nevidím v tom problém...
To určitě ne. Ale jedna věc je posedlost leštěním a kritika těch, kteří neleští a nečistí a druhá že člověk přijede na GS na nějakou nejmenovanou akci a majitelé "GS 1200 leštěnky" si jdou přeparkovat, protože se jim hnusí pohled na enduro co přijelo z offroadu. Bohužel také vlastní zkušenost.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Já mám zadní kryt tlumiče asi 2 měsíce od psího hovna.Ta kurva se mi vysrala před garáží a já ho rozjezdil a tímto hledám leštiče
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
paulik78 napsal:
Ahoj, naprosto stejny jev pozoruju na 1150. Přes vánoce jsem měl svody dole, protože byly celý černy. Vyčistil jsem je, že se leskly, a zase jsem je na motorku namontoval. Včera jsem motorku nechal běžet na stojánku 10 minut, než jsem měnil olej a mezi tím jsem jí obcházel a všimnul si, že levý svod jak se ohřál, změnil se do zlata, zatímco na pravé straně je duhový, od žluté přes fialovou až do modra. Myslím, že když bych to nechal běžet déle, že by se vybarvily ještě víc. Řešení mě napadají 3.
1. vykašlat se na to, to asi udělám a počkám, jak se časem oba vybarví.
2. nechat seřídit motor
3. myslím si, jestli to není tím, že každý svod jsem čistil postupně něčím jiným a ten film, co tam zůstal z různých čistících prostředků, při ohřátí udělal takovéhle barevné kreace. Až se to vypálí úplně a párkrát projedu deštěm, budou výfuky zase oba úplně černé, jako na konci loňské sezony.
Bigr: myslíš, že je to skutečně koroze? Známý loni vyslovil teorii, jestli ta zrzavá vrstva není z toho, jak na svody cáká voda a z ní se vysráží na svodech molekuly železa...? Chemik nejsem. Ono když se to nenechá dlouho (v řádu let), tak se to dá stále slušně vyčistit.
Tak to nevim,ale půjdu to zkontrolovat do garáže a podám zprávu jak to dopadlo.
Mám fotku jak to vypadalo když jsem myl po dovolený,ale neni to moc vidět.
no pěkný a pneuservis ti jezdí až k baráku tak tomu řikám služby
Nejezdí s tím jezdím já. To je služební...
tak pán dělá v tiptopu zrovna sem u vás kupoval vybaveníčko
To ti chválím. Jen tak dál a houšť...
Kdyby jsi ty,nebo někdo jiný ze "zdejších" něco potřeboval,tak se klidně obraťte. Něco o tom maličko vím a tak můžu poradit,nebo jinak pomoct.
Bigr: myslíš, že je to skutečně koroze? Známý loni vyslovil teorii, jestli ta zrzavá vrstva není z toho, jak na svody cáká voda a z ní se vysráží na svodech molekuly železa...? Chemik nejsem. Ono když se to nenechá dlouho (v řádu let), tak se to dá stále slušně vyčistit.[/quote]
Tak jsem to dneska zkusil vyčistit. Pouze jsem to postříkal WD40 a po chvíli setřel hadrem. Bez větší námahy většina bordelu zmizela. Viz foto.
BIGR přiložený následující obrázek:
paulik78 napsal:
No, tak to je fantazie, připraven vyrazit zase znovu do bláta Že to pujde pomoci WD40 bych zrovna nečekal, ale příště to zkusím taky.
Já to taky nečekal,ale přečet jsem si jednou návod a tam psali,že to rozpouští různý nečistoty jako asfalt atd. Tak jsem to prubnul a bylo. Měl jsem sice ještě v záloze další chemikálie,ale nebylo to potřeba. Takhle pak vypadal ten hadr.
BIGR přiložený následující obrázek: