kaspar napsal(a):
Pokud jde o auto(strikacka), tak to je fakt prezitek, jezdit na neutral. Kdyz jedu z kopce, sundam nohu z plynu, udrzuju nejakou konstantni rychlost, nemusim slapat na brzdy, nerozhodi me zatacka a spotreba pokud neklesnou otacky pod cca 1800/min je NULA. A to plati i pri dojizdeni ke krizovatkam. Predpokladam, ze to funguje stejne i u motorky, tak to delam stejne, ruka si taky odpocine, protoze stejne jako v tom aute ten plyn pustim.
tak, kruh se uzavřel, tedy dostávám se na začátek diskuze, BMW 1100 GS má při zavřeném plynu obrovský brzdný účinek, jakmile při dojíždění ke křižovatce zaklapnu plyn, za 5 metrů musím přeředit, zaklapnu a skoro stojím dojíždět nejde
Dojíždět jde, všichni tak dojížděj Pokud jsi zvyklej na Jawu, tak ta samozřejmě motorem nijak nebrzdí, auto oproti GSu také ne, ale prostě, když dojíždím ke křižovatce, tak postupně řadím dolů, jasně, co pár sekund, to kvalt dolů, často i rychleji. Ale tak se na motorce jezdí, to je normální
Musíš si zvyknout
Upravil stepan dne 11.07.2010 23:34
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
kaspar napsal(a):
Pokud jde o auto(strikacka), tak to je fakt prezitek, jezdit na neutral. Kdyz jedu z kopce, sundam nohu z plynu, udrzuju nejakou konstantni rychlost, nemusim slapat na brzdy, nerozhodi me zatacka a spotreba pokud neklesnou otacky pod cca 1800/min je NULA. A to plati i pri dojizdeni ke krizovatkam. Predpokladam, ze to funguje stejne i u motorky, tak to delam stejne, ruka si taky odpocine, protoze stejne jako v tom aute ten plyn pustim.
tak, kruh se uzavřel, tedy dostávám se na začátek diskuze, BMW 1100 GS má při zavřeném plynu obrovský brzdný účinek, jakmile při dojíždění ke křižovatce zaklapnu plyn, za 5 metrů musím přeředit, zaklapnu a skoro stojím dojíždět nejde
Dojíždět jde, všichni tak dojížděj Pokud jsi zvyklej na Jawu, tak ta samozřejmě motorem nijak nebrzdí, auto oproti GSu také ne, ale prostě, když dojíždím ke křižovatce, tak postupně řadím dolů, jasně, co pár sekund, to kvalt dolů, často i rychleji. Ale tak se na motorce jezdí, to je normální
Musíš si zvyknout
Myslel jsem se zaklaplým plynem, jinak samozřejmně dojíždím s podřazováním, jako každý, jen jsem měl silný návyk z auta, kdy např. nejedu rychle a dojíždím ke křižovatce , vyhazuju kvalt a dojíždím na neutrál, pokud jedu rychle ,podřazuju, ale fabia nebrzdí motorem tak silně, mám přesný odhad, kam s bržděným motorem dojedu. Proto mi po prvních kilometrech na GS "chyběl" neutrál .
kaspar napsal(a):
Pokud jde o auto(strikacka), tak to je fakt prezitek, jezdit na neutral. Kdyz jedu z kopce, sundam nohu z plynu, udrzuju nejakou konstantni rychlost, nemusim slapat na brzdy, nerozhodi me zatacka a spotreba pokud neklesnou otacky pod cca 1800/min je NULA. A to plati i pri dojizdeni ke krizovatkam. Predpokladam, ze to funguje stejne i u motorky, tak to delam stejne, ruka si taky odpocine, protoze stejne jako v tom aute ten plyn pustim.
já jsem zvyklý z wartburga, pustil jsem plyn a byl tam volnoběh, fabka drží jak přibytá, tak mě zatáčky moc nerozhazují, a tak vyřazuju co to dá