Mě to před tim crashem tlumilo taky v pohodě, ale oproti 1150 to bylo dost uskákaný. Každopádně, když už do toho hrábneš, tak kup i nový gufera.
Upravil MALI dne 06.07.2010 09:26
Utahovací momenty brejlí vidlic + výměna oleje a gufer ve vidlích
Přidané 08.07.2010 18:37
Příspěvků: 24 Registrace: 09.12.09
Este by ma zaujimalo, ako sa to ma spravne odvzdusnit. Ked vlozim ruru do spodnej casti vidly, tak ten tlmic samozrejme kvoli vzduchu nejde stlacit a zas naopak, ked to odvzdusnim tak, ze ho stlacim uplne, nejde vitiahnut. Tak som ho pri odvzdusneni nechal v strednej polohe, ale nie som si isty ci je to spravne.
My sport is transport....
Utahovací momenty brejlí vidlic + výměna oleje a gufer ve vidlích
Přidané 08.07.2010 19:20
Příspěvků: 336 Registrace: 08.01.10
MALI: Dle RePromu a mojí chatrné angličtiny, když nasazuješ tu nohu, tak máš nechat povolený ten šroubek na odvzdušnění, zafixovat nohu ve spodní brejli v poloze jak má být, nasadit horní trubku k horním brejlím, zafixovat proti posuvu, povolit spodní brejle, povysunout nohu dolu a dotahnout odvzdušnění na 2,3Nm a pak už to můžeš složit nahotovo.
A nebo jak jsi to udělal ty podle druhé nohy, která je nasazená a změřit si výšku vysunuté trubky od gufera, čili, neměl by tam byt podtlak ani přetlak
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl