Jo zkus to udelat nejdriv podle Palciatka,to by melo jit.Jo a tachometr jsem tusim testoval tak,ze jsem ten bovden odsrouboval od zminovaneho dilu a na konec lanka koukajiciho z bovdenu jsem nasadil aku vrtacku se sroubovakem.Kdyz jsem ji zapnul,tak tachometr normalne ukazoval.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
tak jsem to zkoušl dle palciatka, a náhon asi bude v pořádku, to "niečo" se točilo, doleva, doprava, podle toho, jestli jsem i já točil kolem dopředu či dozadu.
Točilo se to i ve spodní části bovdenu, horní část bowdenu spojenou s tachometrem jsem však nezkoušel, musel bych pravděpodobně rozdělat masku, a protože jsem takový PataMat, nemusel bych to už taky složit zpátky dohromady.
Mám však pocit, že to bude asi bowdenem, co jiného by se mohlo asi rozbít na (v) tachometru?
Aby ses dostal na bovden k tacho, tak mám pocit ze stačí sundat ten kryt co je nad budíkama pod plexi. To jsou jen dva šrouby. Ale abych pravdu rekl, nevím to jistě byť jsem to měl včera rozdělaný. Jenže kvůli uplně něcěmu jinýmu. Zkus se podívat. Sundáš plexi 4 šrouby, a 2 toho krytu masky. cca 5 min.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Kubicek napsal:
Aby ses dostal na bovden k tacho, tak mám pocit ze stačí sundat ten kryt co je nad budíkama pod plexi. To jsou jen dva šrouby. Ale abych pravdu rekl, nevím to jistě byť jsem to měl včera rozdělaný. Jenže kvůli uplně něcěmu jinýmu. Zkus se podívat. Sundáš plexi 4 šrouby, a 2 toho krytu masky. cca 5 min.
..když to říkáš, 4 a 2 šrouby-tak to by šlo, já jen, aby se to mi nerozsypalo pod rukama.
Nemusis se bát, jen se sunda ten dekl a je přístup zezadu k budíků, třeba pro výměnu zárovek u kontrolek apod.
Upravil Kubicek dne 30.09.2010 20:31
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Nejsem si jistej,jestli je to tak i u 1100gs.Ja mel urcite dole plexi,svetlo a nevim co jeste.Nijak slozite to nebylo,zpatky jsem to dal.
Ale myslim,ze by stacilo to zkusit jednoduse.Proste ten bovden dole odsroubuj a lanko z nej vytahni.Pokud je nahore poskozene,tak bys to mel asi poznat.Pak ho tam zase nasunes zpatky.
Jestli ale zjistis,ze je lanko po smrti,kup nove.Prodava se to i s bovdenem za asi 500kc.Ja si chtel praci ulehcit tim,ze jsem z noveho nahonu pouzil jen lanko a nastrkal jsem ho do stareho bovdenu.To nedelej.Oni ty bovdeny nemusej bejt stejne dlouhy.Me se lisili asi o 2 cm.Tacho ukazovalo,ale skubalo to s rucickou na tachometru.Asi po 1000km mi prave odesel ten plastovej tisicihran.Myslim,ze to s tou nespravnou delkou bovdenu melo souvislost.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nevim jestli se da dostat k nahonu zhora, ale pokud to budes rozebirat zepredu, tak postup nasledujici:
- sundat plexi (4xsroub )
- vyndat svetlo(3x sroub, jako pri vymene zarovky)
- odsroubovat 2x sroub nad kaslikem pro svetlo + samorezny sroub uvnitr kasliku(jsou tam silentbloky) a palubka je volna(v ramci delek kabelu a bovdenu)
- pak se zamyslet, poradne si to prohlidnou a zjistit, ze cela palubka a svetlo drzi na 4 sroubech, kde matice je kus plechu, zastrcena za kusem plastu v tom kasliku na svetlo
Ten posledni bod nema s bovdenem nic spolecnyho, jenom kdyz jsem to videl, tak mi to prislo vtipny. On ten cumak je vubec povedenej.
R1100GS
Pánové.Tak jestli jsem to dobře pochopil,tak kvůli kousku bílýho plastu budu muset koupit celej náhon?
No to jste mě vůbec nepotěšili.A jak jsem sundal kolo,zjistil jsem,že mám sjetou aji vnitřní brzdovou destičku
Ptám se tedy,kde koupit nejlevněji.(NÁHON)Díky
jt přiložený následující obrázek:
Ja to koupil starsi na ebay asi za 12 eur.A ten plast tam byl v cajku.Obcas se necha i levneji.Novej asi 1200kc.
Upravil vevis dne 16.03.2011 19:22
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Taky se mi přesně toto kdysi stalo- přihnul jsem trochu ty plíšky, co do toho plastu zapadají- od té doby 35000 km OK. Ale asi závisí na míře poškození plastu...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...