Ještě dotaz k této tématice. Mechoš dnes volal že to dal dokupy ( měnil rovnou i ložiska v převodovce když to měl rozdělaný) a samozřejmě gufera. Dal to dokupy a zjistil,že gufero na výstupu z motoru propouští. Kupoval origo BMW nasazený tam bylo přípravkem a vpořádku měl někdo obdobný problém?!Ted zas týden čekat na nový gufero.Spíš mě štve to, že nikde není psaný že tam dá další a nebude to to samý, poradí někdo něco?! Napadá mě snad jestli nemůže být problém s hřídelí.Ale to je asi blbost, když to před rozděláním tama neteklo :-(
Tak nevím... please o radu, nebo alespon nějakou zkušenost! Díky
Pro sandman-GS-Tak na kolik Ti ta oprava přišla? Budu mít asi stejnej problem,při zmáčknuté spojce to cvaká v převodovce a nejvíc když je to horký a roní mi olej na spoji převodovky a motoru na pravé straně. Bude to stejnej problém,co myslíte pánové?
rubigs napsal:
Pro sandman-GS-Tak na kolik Ti ta oprava přišla? Budu mít asi stejnej problem,při zmáčknuté spojce to cvaká v převodovce a nejvíc když je to horký a roní mi olej na spoji převodovky a motoru na pravé straně. Bude to stejnej problém,co myslíte pánové?
nevím jestli si to sandman přečte tak odpovídám za něj.Stálo ho to 7 klacků což je dobrý na to co mu vše měnili.Co se týče toho ronění oleje v tom spoji tak to je taky klasickej problém a to že propouští spojkový gufero (snad jsem to řekl dobře).To máš další problém. Taky jsem to řešil.Nový gufero stojí cca 900 kč což je pakatel proti tomu rozpůlit motorku.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Kurna 9stovek za gufero to je docela palka.Kdyz uz za to davate tolik penez tak se ujistete,ze vam prodaji hnede.Ty cerne co bmw pouzivalo puvodne nic nevydrzi.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Gufero na vstupní hřídeli převodovky (tam, co je lamela spojky) stojí originál cca 430Kč s Dph. Gufero na klikové hřídeli (za setrvačníkem) stojí cca 580Kč s Dph. Těch 900Kč by odpovídalo tak ceně za obě.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jak psal Murdock, cena za opravu cca 6 tis. 3K práce zbytek materiál. Bylo tam děláno: zmíněné ložisko na výstupu z motoru k převodove, pak komplet ložiska v převodovce, mechoš říkal že za cenu ložisek cca litr není o čem uvažovat,když je to rozdělaný. ( podotýkám že ložiska sehnal ty samé co tam dává BMW) pak gufera přišla taky nějak kolem litru a zbytek převodovej olej plus nějaký drobnosti.
Myslím si že dobrá cena. Do teď jsem od opravy nalítal asi 1500 km a vše OK.
Jo jedinej problém byl v guferu na výstupu z převodovky na kardan. Dal tam origo BMW no a teklo, takže ven, nechal preventivně přeleštit celou hřídel, dal druhý a už to bylo OK. Prej se s tím už taky setkal, tak borci bacha na to....
Ahoj všem.
dle příznaků, kterých jsem si rano všimnul a přečtení fóra, "asi" odchazí se vší parádou ložisko vstupniho hřidele na převodovce. Napínak levého válce je nový i hřidelky klapek vzduchu - tohle by klapat nemělo. Chtěl jsem se se prosím zeptat, zda by byl někdo ochotný motorku prohlednou - poslechnout, co to opravdu je? Je to asi nezvořilé, šlo by to prosím zítra? Jsem na motorce ve službě - v Praze, takže jak bych jel z prace mohl bych na dorazit. Případně se dohodnout co dál..Službu končím v 7.00hod ráno. Jinak jsem z Milovic.
Nevím jestli to dělalo hned při koupi (únor), ale dnes cca po 1000km jsem zjistil, že tam je nějaký zvuk, který se mění při zmáčknutí spojky (zmizí). Dělá to na neutrál. Rachtání po zmáčknutí spojky rachtání přestane. U 1200 při 41 000km . Může se s tím jezdit a nebo hned opravit?
(jestli by nebylo dobré to vlákno přesunout do https://www.bawor...orum_id=19
Upravil John_Ice dne 27.03.2022 19:49
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011