vevis napsal(a):
zweiventil ma tu vyhodu,ze kdyz si ho pro radost koupis,muzes ho prodat za 1 rok nebo za 3 roky a stale ho prodas priblizne stejne.(pokud ho teda nejak nezprznis).To s ti u fürventilu asi nepodari.
Samozrejme muzes prijet i na tuctovem a okoukanem 1200gs.Na minulem srazu dvouventilu taky jedna byla.Jedine co se na ni okukovalo,byl jeji fakt dobre dimenzovany ulozny prostor pod sedlem a absence naradi.
vevis, vevis
ja jsem rad, ze jsi se svoji motorkou spokojen a uznavam, ze ma neco do sebe... ale nova dvanactka na (cernych -- SE) dratech, s DOHC, ESA... to chce nejdriv vyzkouset, nez zacnes kritizovat...
Nevidim ve svem prispevku zadnou kritiku.To s tim uloznym prostorem a naradim neni kritika ale skutecnost.A ze uz dneska na srazech 1200gs moc lidi neobdivuje je taky fakt.Pokud je v nejakych neobvyklich barvach,nebo se spoustou doplnku,s novym modelem kufru,tak to je neco jineho.
Bohuzel nebo bohudik jich je dnes tolik(myslim,ze je to nejvyrabenejsi motorka),ze se z toho stala masova zalezitost.To nevylucuje kvalitu,spis naopak.
Ale kdyz se ostnes na srazu aut,tak tam taky nebudes chodit kolem novych oktavii,prestoze jsou pekne a kvalitni.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal(a):
zweiventil ma tu vyhodu,ze kdyz si ho pro radost koupis,muzes ho prodat za 1 rok nebo za 3 roky a stale ho prodas priblizne stejne.(pokud ho teda nejak nezprznis).To s ti u fürventilu asi nepodari.
Samozrejme muzes prijet i na tuctovem a okoukanem 1200gs.Na minulem srazu dvouventilu taky jedna byla.Jedine co se na ni okukovalo,byl jeji fakt dobre dimenzovany ulozny prostor pod sedlem a absence naradi.
vevis, vevis
ja jsem rad, ze jsi se svoji motorkou spokojen a uznavam, ze ma neco do sebe... ale nova dvanactka na (cernych -- SE) dratech, s DOHC, ESA... to chce nejdriv vyzkouset, nez zacnes kritizovat...
Nevidim ve svem prispevku zadnou kritiku.To s tim uloznym prostorem a naradim neni kritika ale skutecnost.A ze uz dneska na srazech 1200gs moc lidi neobdivuje je taky fakt.Pokud je v nejakych neobvyklich barvach,nebo se spoustou doplnku,s novym modelem kufru,tak to je neco jineho.
Bohuzel nebo bohudik jich je dnes tolik(myslim,ze je to nejvyrabenejsi motorka),ze se z toho stala masova zalezitost.To nevylucuje kvalitu,spis naopak.
Ale kdyz se ostnes na srazu aut,tak tam taky nebudes chodit kolem novych oktavii,prestoze jsou pekne a kvalitni.
No jo Vevis, ale když to položíš do téhle roviny, tak ti, co si koupí novou motorku namítnou , že ji mají na ježdění a né na okoukávání, což je jediná věc, ke které je starý dvouventil ještě dobrý
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
stepan napsal(a): ...ti, co si koupí novou motorku namítnou , že ji mají na ježdění a né na okoukávání, což je jediná věc, ke které je starý dvouventil ještě dobrý
...tak tomu říkám "slovo do pranice" ...jak toto skončí?
Stepane castecne mas pravdu!Je to jak s tou oktavkou.Super auto na kazdodenni jezdeni!Ale dvouventil toho taky jeste dost odjezdi,vic te to bavi a mas z toho vetsi radost!Proto jak vis mam oboje!Ale i ta 1100gs je pro me spotrebni zbozi(ktere mam taky rad),a jezdim s tim na dovolenou a kdyz se chci svezt rychleji nebo v terenu.Dvouventil toho zvladne taky dost a treba Brnak a spousta dalsich(sikovnych) ho maj kvuli spolehlivosti a jednoduchosti.Ja ho mam hlavne pro nesrovnatelnou radost z jizdy.Do terenu a na bezhlave najizdeni kilometru je mi ho lito.
Ale jedno mi nevezmete!Na rozdil od mnohych muzu objektivne srovnavat!
Upravil vevis dne 07.07.2010 19:37
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
prezi napsal(a):
[quote]stepan napsal(a): ...ti, co si koupí novou motorku namítnou , že ji mají na ježdění a né na okoukávání, což je jediná věc, ke které je starý dvouventil ještě dobrý
...tak tomu říkám "slovo do pranice" ...jak toto skončí? [/quote
No vidítea je to tady,založil jsem vlákno"DVOUVENTILÁCI VZPAMATUJME SE"a už je to tady,jak čtu tak se ve dvouventilech nejlépe vyznají čtyřventiláci .Jo a jak píše Bohumil nenazývat motorky křápem je fakt,já jsem to myslel trochu jinak.....ale aspoň se něco děje Aještě pro Vevise: mi ten tvůj termín vyhovuje,na Cenduro sraz nepojedu budou tam zřejmě jen samé superstroje nic pro hlupáky na starých strojích neschopných jízdy.Koukat se na ně můžeme na akci u Tebe
Stěpán: pokud jsi to nemyslel jako fór, tak je vidět, že jsi nikdy na ničem takovým nejel. Tyhle stroje sice nemaj abs, asr, rvhp a hchkrdtn, ale zato maj charakter a styl a jezdit se na nich dá úplně normálně. Zrovna jsem dal přes 4000 km po balkánu cestou necestou a fakt mi nic nechybělo. A srovnávat můžu taky. 1150 jsem měl, je to dobrý, ale už ho nechci.
Jen si nejsem jistej, jestli tím příspěvkem Vlastimil myslel tohle...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
teda tady se řeší ale hovínka.Upadá to tady.Rád si počtu o dvouventilech ale jakoby tady psala banda puberťáků co se hádaj kdo má lepší kolo a kdo toho najezdí víc atd.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Mardock napsal(a):
teda tady se řeší ale hovínka.Upadá to tady.Rád si počtu o dvouventilech ale jakoby tady psala banda puberťáků co se hádaj kdo má lepší kolo a kdo toho najezdí víc atd.
Musím říct že ....kolo mám fakt dobrý........ale moc nejezdím....většinou se dívám na svého starého dvouventila....jo poslední dobou píšu příspěvky....abych jak mi poradil otec endurářů v čechách....dohnal Bohumila
FunTomas napsal(a):
Stěpán: pokud jsi to nemyslel jako fór, tak je vidět, že jsi nikdy na ničem takovým nejel. Tyhle stroje sice nemaj abs, asr, rvhp a hchkrdtn, ale zato maj charakter a styl a jezdit se na nich dá úplně normálně. Zrovna jsem dal přes 4000 km po balkánu cestou necestou a fakt mi nic nechybělo. A srovnávat můžu taky. 1150 jsem měl, je to dobrý, ale už ho nechci.
Jen si nejsem jistej, jestli tím příspěvkem Vlastimil myslel tohle...
Koukám, že můj příspěvek splnil očekávání a sice, že jsem vás chtěl trochu popíchnout.. no, myslel jsem, že to bude jasný, že to je v nadsázce, ale dobrý..
dvouventil neznám, nejel jsem na tom, ale některý kousky se mi pravda líběj..
no, jen jsem narážel na to, jak Vevis řešil to, že se na 1200gs nikdo nekouká a neobchází to, jako by to bylo důležitý pro majitele tohoto stroje..
lidi se samozřejmě jdou podívat na to, co normálně neviděj..
a jezdit se dá na čemkoli, jde jen o to, co člověku vyhovuje a co od svého stroje očekává..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
FunTomas napsal(a):
Stěpán: pokud jsi to nemyslel jako fór, tak je vidět, že jsi nikdy na ničem takovým nejel. Tyhle stroje sice nemaj abs, asr, rvhp a hchkrdtn, ale zato maj charakter a styl a jezdit se na nich dá úplně normálně. Zrovna jsem dal přes 4000 km po balkánu cestou necestou a fakt mi nic nechybělo. A srovnávat můžu taky. 1150 jsem měl, je to dobrý, ale už ho nechci.
Jen si nejsem jistej, jestli tím příspěvkem Vlastimil myslel tohle...
Koukám, že můj příspěvek splnil očekávání a sice, že jsem vás chtěl trochu popíchnout.. no, myslel jsem, že to bude jasný, že to je v nadsázce, ale dobrý..
dvouventil neznám, nejel jsem na tom, ale některý kousky se mi pravda líběj..
no, jen jsem narážel na to, jak Vevis řešil to, že se na 1200gs nikdo nekouká a neobchází to, jako by to bylo důležitý pro majitele tohoto stroje..
lidi se samozřejmě jdou podívat na to, co normálně neviděj..
a jezdit se dá na čemkoli, jde jen o to, co člověku vyhovuje a co od svého stroje očekává..
no uprimne... ja jedenactek a 1150 potkavam pomerne DOST....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hoši hoši, tak teď už jsme ale úplně jinde. Tohle je o pohodě a ne o konfrontaci. Každej má jinej pohled na věc a jiný zkušenosti. Ale všichni máme něco společnýho - lásku k motocyklům BMW a jízdě na nich. Tohle fórum je o sdílení a ne o rozdílení
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
FunTomas napsal(a):
Hoši hoši, tak teď už jsme ale úplně jinde. Tohle je o pohodě a ne o konfrontaci. Každej má jinej pohled na věc a jiný zkušenosti. Ale všichni máme něco společnýho - lásku k motocyklům BMW a jízdě na nich. Tohle fórum je o sdílení a ne o rozdílení
FunTomas napsal(a):
Stěpán: pokud jsi to nemyslel jako fór, tak je vidět, že jsi nikdy na ničem takovým nejel. Tyhle stroje sice nemaj abs, asr, rvhp a hchkrdtn, ale zato maj charakter a styl a jezdit se na nich dá úplně normálně. Zrovna jsem dal přes 4000 km po balkánu cestou necestou a fakt mi nic nechybělo. A srovnávat můžu taky. 1150 jsem měl, je to dobrý, ale už ho nechci.
Jen si nejsem jistej, jestli tím příspěvkem Vlastimil myslel tohle...
Koukám, že můj příspěvek splnil očekávání a sice, že jsem vás chtěl trochu popíchnout.. no, myslel jsem, že to bude jasný, že to je v nadsázce, ale dobrý..
dvouventil neznám, nejel jsem na tom, ale některý kousky se mi pravda líběj..
no, jen jsem narážel na to, jak Vevis řešil to, že se na 1200gs nikdo nekouká a neobchází to, jako by to bylo důležitý pro majitele tohoto stroje..
lidi se samozřejmě jdou podívat na to, co normálně neviděj..
a jezdit se dá na čemkoli, jde jen o to, co člověku vyhovuje a co od svého stroje očekává..
no uprimne... ja jedenactek a 1150 potkavam pomerne DOST....
Jsem malinko nepochopil?Ona je snad 1100 a 1150 dvouventil? Ja mam 1100 fakt rad!A zatim ji prodavat nebudu.
Ale kdyz mi jednou budou chybet penize nebo cas na nejake pravidelnejsi a delsi jezdeni,tak potom mi v garazi urcite zbyde dvouventil!
Doufam,ze se tady nikdo nechce opravdu hadat a berete to s nadsazkou!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
FunTomas napsal(a):
Stěpán: pokud jsi to nemyslel jako fór, tak je vidět, že jsi nikdy na ničem takovým nejel. Tyhle stroje sice nemaj abs, asr, rvhp a hchkrdtn, ale zato maj charakter a styl a jezdit se na nich dá úplně normálně. Zrovna jsem dal přes 4000 km po balkánu cestou necestou a fakt mi nic nechybělo. A srovnávat můžu taky. 1150 jsem měl, je to dobrý, ale už ho nechci.
Jen si nejsem jistej, jestli tím příspěvkem Vlastimil myslel tohle...
Koukám, že můj příspěvek splnil očekávání a sice, že jsem vás chtěl trochu popíchnout.. no, myslel jsem, že to bude jasný, že to je v nadsázce, ale dobrý..
dvouventil neznám, nejel jsem na tom, ale některý kousky se mi pravda líběj..
no, jen jsem narážel na to, jak Vevis řešil to, že se na 1200gs nikdo nekouká a neobchází to, jako by to bylo důležitý pro majitele tohoto stroje..
lidi se samozřejmě jdou podívat na to, co normálně neviděj..
a jezdit se dá na čemkoli, jde jen o to, co člověku vyhovuje a co od svého stroje očekává..
no uprimne... ja jedenactek a 1150 potkavam pomerne DOST....
Jsem malinko nepochopil?Ona je snad 1100 a 1150 dvouventil? Ja mam 1100 fakt rad!A zatim ji prodavat nebudu.
Ale kdyz mi jednou budou chybet penize nebo cas na nejake pravidelnejsi a delsi jezdeni,tak potom mi v garazi urcite zbyde dvouventil!
Doufam,ze se tady nikdo nechce opravdu hadat a berete to s nadsazkou!
pockej pockej... ty ses navazel do dvanactky
jinak jeste zareaguju na to predtim -- jo, ja s temi argumenty castecne souhlasim... TAKY CHCI MIT VYJIMECNOU MOTORKU.. a mozna sis vsiml, ze do dvanactky docela siju a tou tuctovosti ... ano.
Nicmene rikam.. pujcili jsme si s morabem (vse 2010 vcetne ESA) RT + ADV a pak RT + normal GS ... a reknu ti, ze ta normalni dvanactka fakt jela tak, ze bych ji i leccos odpustil..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja kvality 1200gs vubec nezpochybnuju.1200gs jsem uvadel proto,ze je to aktualni model.Ale vyskytuje se jiz v takovem mnozstvi,ze na nem jeste tezko neco okukovat.Je logicke,ze 1100 a 1150 se moc neokukujou,protoze nejsou ani novej model a vyskytujou se taky ve velkym mnozstvi.
Mimochodem,kdyz jsem zacal na 1100gs,tak byl muj cil nasetrit a koupit 1200GSA.Kdybych vyprodal garaz,tak je nejakej starsi uz doma.
Tim jak jejich mnozstvi stoupalo a me zacala zajimat i historie BMW,tak me to proste nasmerovalo jinam.
Nijak jsem to neplanoval!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
prezi napsal(a):
[quote]stepan napsal(a): ...ti, co si koupí novou motorku namítnou , že ji mají na ježdění a né na okoukávání, což je jediná věc, ke které je starý dvouventil ještě dobrý
...tak tomu říkám "slovo do pranice" ...jak toto skončí? [/quote
No vidítea je to tady,založil jsem vlákno"DVOUVENTILÁCI VZPAMATUJME SE"a už je to tady,jak čtu tak se ve dvouventilech nejlépe vyznají čtyřventiláci .Jo a jak píše Bohumil nenazývat motorky křápem je fakt,já jsem to myslel trochu jinak.....ale aspoň se něco děje Aještě pro Vevise: mi ten tvůj termín vyhovuje,na Cenduro sraz nepojedu budou tam zřejmě jen samé superstroje nic pro hlupáky na starých strojích neschopných jízdy.Koukat se na ně můžeme na akci u Tebe
DVOUVENTILŮM ZDAR!!!
Já myslím že to zbytečně vyhrocuješ a vytváříš tady nějaké umělé katgorie MY a ONI.MOžná by stálo za to popřemýšlet o tom co píšeš a kvantitu nahradit kvalitou.Trochu víc nadhledu kolego.
vevis napsal(a):
Ja kvality 1200gs vubec nezpochybnuju.1200gs jsem uvadel proto,ze je to aktualni model.Ale vyskytuje se jiz v takovem mnozstvi,ze na nem jeste tezko neco okukovat.Je logicke,ze 1100 a 1150 se moc neokukujou,protoze nejsou ani novej model a vyskytujou se taky ve velkym mnozstvi.
Mimochodem,kdyz jsem zacal na 1100gs,tak byl muj cil nasetrit a koupit 1200GSA.Kdybych vyprodal garaz,tak je nejakej starsi uz doma.
Tim jak jejich mnozstvi stoupalo a me zacala zajimat i historie BMW,tak me to proste nasmerovalo jinam.
Nijak jsem to neplanoval!
ja kdyz jsem se rozhodoval co koupit, tak jsem si nebyl jisty, jestli chci dat za Adventuru takovej ranec, protoze to byla prvni motorka nad 250ccm. Navic to bylo oobrovsky... a nakonec jsem moc rad, za ten ultrauniverzal co mam ted.
Jinak tvuj styl nakupu chapu.. na mazla mam Pragovku
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
FunTomas napsal(a):
Stěpán: pokud jsi to nemyslel jako fór, tak je vidět, že jsi nikdy na ničem takovým nejel. Tyhle stroje sice nemaj abs, asr, rvhp a hchkrdtn, ale zato maj charakter a styl a jezdit se na nich dá úplně normálně. Zrovna jsem dal přes 4000 km po balkánu cestou necestou a fakt mi nic nechybělo. A srovnávat můžu taky. 1150 jsem měl, je to dobrý, ale už ho nechci.
Jen si nejsem jistej, jestli tím příspěvkem Vlastimil myslel tohle...
Koukám, že můj příspěvek splnil očekávání a sice, že jsem vás chtěl trochu popíchnout.. no, myslel jsem, že to bude jasný, že to je v nadsázce, ale dobrý..
dvouventil neznám, nejel jsem na tom, ale některý kousky se mi pravda líběj..
no, jen jsem narážel na to, jak Vevis řešil to, že se na 1200gs nikdo nekouká a neobchází to, jako by to bylo důležitý pro majitele tohoto stroje..
lidi se samozřejmě jdou podívat na to, co normálně neviděj..
a jezdit se dá na čemkoli, jde jen o to, co člověku vyhovuje a co od svého stroje očekává..
no uprimne... ja jedenactek a 1150 potkavam pomerne DOST....
Jsem malinko nepochopil?Ona je snad 1100 a 1150 dvouventil? Ja mam 1100 fakt rad!A zatim ji prodavat nebudu.
Ale kdyz mi jednou budou chybet penize nebo cas na nejake pravidelnejsi a delsi jezdeni,tak potom mi v garazi urcite zbyde dvouventil!
Doufam,ze se tady nikdo nechce opravdu hadat a berete to s nadsazkou!
Já rozhodně, sranda musí být
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Pánové děkuji za plodnou diskusijá jsem s tím co se tady děje velmi spokojenvidím to tak že by jsme mohli časem přesvědčit většinu "bloudících čtyřventiláků"aby procitli a pořídili si pořádné stroje(dvouventilové GS)
Vlastimil napsal(a):
Pánové děkuji za plodnou diskusijá jsem s tím co se tady děje velmi spokojenvidím to tak že by jsme mohli časem přesvědčit většinu "bloudících čtyřventiláků"aby procitli a pořídili si pořádné stroje(dvouventilové GS)
...a pak... pak jsi se probudil
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2