tiki napsal(a):
tak svíčky to nejsou,dostal jsem tip,kamarádovi na 1100 to dělal snímač polohy škrtící klapky.Měla by to být ta černá krabička po leve straně.Uvidime co poradi v servisu.Dam vedet.
Ahoj, prosím Tě, máme stejný problém a máme taky 1100ku, nevíš náhodou, jestli to bylo na levé nebo na pravé straně- snímače jsou na obou stranách... A nevíš, jestli ho čistil nebo jestli s tím jenom hýbal? Mám to v servisu už dva dny a neví si s tim rady, už vyměnil kde co- svíčky, vzduhový filtr, palivový filtr, kompletně oleje. Po výměně toho palivovýho filtru to přestalo dělat, najel s tím 140 km bez problému a pak to zase začlo dělat... :-/ Je možný, že by se to zase zašpinilo?
Vyčistil kompletně nádrž, jestli tam nebyl bordel, ale nic hroznýho to nebylo, ta naše 11ka je totiž z I tak jsme mysleli jestli tam nebyl písek- máme jí jenom dva měsíce. Je to rok 95.
Díky moc za tipy, nevíme si rady co ještě by to mohlo být a chceme jet v srpnu na dovolenou.
Ja bych si vsadil na snimac klikovky,kdyby to byl potenciometr skrtici klapky tak to sice poznas na chodu motoru,ale nebudou ti skakat otacky nahoru a dolu.Navic je to u 1100/1150 vcelku bezna zavada.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Jeste muzete zkontrolovat u single spark motoru jestli neprobiji fajfky,uz jsem nekolikrat zazil ze predchozi mechanik vytahoval fajfky z hlavy srubovakem a staci malinke poruseni te gumove izolace na fajfce a pak to probiji do vika ventilu a vynechava.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Tak dnes vyřešeno, byla to jak jinak než stupidita- hadička mezi palivovym filtrem a sáním- byla trochu prasklá. Hlavně že jsme to měli v ruce...
Tak možná to někdy někomu pomůže, když začne cukat, tak zkontrolovat hadice, jestli nejsou prasklýu nebo spuchřelý...
A díky všem co radili, už jsme se báli že na to nepřijdeme
dnes som vymenil filter , problém ale nebude v ňom. rozobral som ho a bol čistý. objavil som ale drobný únik benzínu za rýchlospojkou pri napojení gumovej hadice na plastovú. uvidíme či toto je môj "cukací" problém . krátka jazda - zlepšenie...uvidíme po testovaní
Glock-plastik fantastik :-)
Já měl něco podobného po sundání předního teleleveru (musela se sundat levá hadice od sání, aby šlo to rameno teleleveru ven). Motorka jela divně, otačky kolísaly, při měření podtlaků to vypadalo, že jeden válec táhne druhý.... ale jet se na tom taky dalo, i když divně.
HonzaGS ze Zlína to vyřešil, znovu sundal tu hadici od sání, vyčistil jakýsi mikroskopický bordel a motor jede jak hodinky. Asi si jeden válec přes ten bordel přisával odněkud falešný vzduch.....
Pri výmene sviečok som si všimol zvláštnu vec. Malé sviečky sú čierne, hlavné ok Je možné, že odišla indukčná cievka pre malé sviečky ( 12 13 76 71 712 ) ? Môže to spôsobovať pokles výkonu ( z moto nedostanem viac než 150-160 km/h ) a cukanie ? Akým spôsobom sa dá zistiť mrtvá indukčná cievka ? ( diagnostika neukazala nič. ) Ešte dodám, že k poklesu výkonu došlo pri ceste z Albánska pri rýchlosti cca 160 km kedy moto odrazu spomaľovalo aj keď som pridával
glock7 přiložený následující obrázek:
glock7 napsal(a):
Pri výmene sviečok som si všimol zvláštnu vec. Malé sviečky sú čierne, hlavné ok Je možné, že odišla indukčná cievka pre malé sviečky ( 12 13 76 71 712 ) ? Môže to spôsobovať pokles výkonu ( z moto nedostanem viac než 150-160 km/h ) a cukanie ? Akým spôsobom sa dá zistiť mrtvá indukčná cievka ? ( diagnostika neukazala nič. ) Ešte dodám, že k poklesu výkonu došlo pri ceste z Albánska pri rýchlosti cca 160 km kedy moto odrazu spomaľovalo aj keď som pridával
V těch svíčkách bych problém neviděl,ty malý svíčky jsou vždy opálený do černa.Zkusil bych hledat jinde.Já jsem se taky děsil co bude v pr.... a nakonec ten palivovej filtr.Teď to jede jako kráva
Je to v prd.li
Vymenené komplet filtre a sviečky, dnes som prehodil obe cievky z inej moto a stále cuká
Dochadzaju nápady čo sa mohlo po.rať
Glock-plastik fantastik :-)
glock7 napsal(a):
Je to v prd.li
Vymenené komplet filtre a sviečky, dnes som prehodil obe cievky z inej moto a stále cuká
Dochadzaju nápady čo sa mohlo po.rať
Pri poslednom teste ( už počas cukacieho obdobia ) bola krivka v poriadku. Aj spotreba mi išla hore len o cca 2 dcl čo neukazuje na l.sondu.
Dnes som znova skúšal ako sa to prejavuje. Najviac to cuká od 2000 do 3500 ot. pri ustalenej rýchlosti ( najcitelnejšie 4 prevod. stupeň ). Pri 160 km / cca 5500 ot je strop Aj keď pridávam, moto spomaľuje.
Glock-plastik fantastik :-)
zkus pobadat tady http://www.bmwgs....rowstart=0 myslým, že by to i potenciometr mohl být, zkus ho proměřit. Někdě tady jsou i fotky rozdělanyho, mám pocit, že se tam někomu po brození udělala pecka z přechodovýho odporu a taky mu to blblo.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
tak uz jsem to našel třeba to pomůže http://www.bmwgs....owstart=20
osobně bych to viděl asi na problémy se směsí paliva
Upravil Kubicek dne 30.08.2010 00:14
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Tak, posun v probléme. Diagnorstika ukázala chybu Hall snímača 1 aj Hall snímača 2 . taktiež hodnoty lambdy boli úplne mimo ( riadiaca jednotka mala snahu dostať to do normálu ale evidentne sa nedarilo ). Chyba bude pravdepodobne v snímači ( sonda má 70 000 km , hodnoty sú mimo - predchádzajúca diagnost. bola ok , ale spotreba je v pohode - dnes 450 km pri 4,93 l )
Glock-plastik fantastik :-)
glock7 napsal:
Tak, posun v probléme. Diagnorstika ukázala chybu Hall snímača 1 aj Hall snímača 2 . taktiež hodnoty lambdy boli úplne mimo ( riadiaca jednotka mala snahu dostať to do normálu ale evidentne sa nedarilo ). Chyba bude pravdepodobne v snímači ( sonda má 70 000 km , hodnoty sú mimo - predchádzajúca diagnost. bola ok , ale spotreba je v pohode - dnes 450 km pri 4,93 l )
Jestliže byl vyčten sektor závad pouze při zaplém zapalování a nenastartovaném motoru, tak diagnostika ukáže u modelů R1150 vždy chybu Hallsenzoru 1 a 2. Musíš nastartovat a nechat načíst sektor závad při nastartovaném motoru. Jednotka je dost "tupá" a dokud se motor netočí a nejde signál ze snímačů, tak je vyhodnotí jako závadu.
Jestliže jste tohle udělali na nastartovaném motoru, tak jako bych nic neřek
Upravil Tonda dne 22.09.2010 11:30