Měl jsem Scootoiler na Triumphu a spokojenost jako sviňa!!! Netaháš žádný mazání na dovču,řeťázek ač vypadá lesklej tak je pořád mazanej-protože ten sajrajt co se lepí na sprejovej mazut je v podstatě pořád vymejvanej a při správném nastavení regulace mazání řetězovka vydrží stejně,možno říct i déle-záleží na stylu jízdy každého soudruha. Jedu? Tedy žiju!
MadMike83 napsal:
Tak mám doma něco málo přes 300 euro tak se můžem dohodnout.
kurz střed je 1 EUR = 25,5 + napůl za poslání peněz a poštu
To bych bral. Taky půjdu do Vsystemu. Teď už jenom zjistit kolik dělají náklady na poslání peněz a zásilky. Až by jsme věděli kolik to dělá, tak bych ti poslal peníze na účet a objednalo by se to. Finální předání bych řešil asi osobně nějakou společnou vyjížďkou
F650GS (2005)
Chlapi, vypadá to moc fajnově. Ale jakou to má výdrž na adventure jízdy třeba v RUmunsku kde skoro nezavadíš o "silnici". Kuoukal jsem že je to trošku vachrlaté :-)
Dave-Prague napsal(a):
Chlapi, vypadá to moc fajnově. Ale jakou to má výdrž na adventure jízdy třeba v RUmunsku kde skoro nezavadíš o "silnici". Kuoukal jsem že je to trošku vachrlaté :-)
To se teprve uvidí... Podle mě, dokud jde jenom o prach, tak by to mělo stíhat. Na delší cestu bych si určitě pohlídal, abych začínal s plnou náržkou a měl trochu s sebou oleje do foroty. Na bahno se to samozřejmě nechytá. Těžko můžeš očekávat, že si pár kapek oleje poradí s metráky bahna. Já od toho hlavně očekávám konec běžné údržby řetězu v každodením provozu. Pokud to splní, budu spokojenej. V náročných podmínkách holt nějakou tu údržbu provedu
F650GS (2005)
takitak - videl som pripad kedy prisiel v-strom "vyprážaný v blate" ale reťaz a koliecka vdaka scottoileru boli po dlhšej jazde mimo bahno čistučké, akurat mu treba vtedy pridať vačší prietok, uvidíš budeš spokojný, ak si raz kúpim motorku bez kardanu tak toto bude prvá vec čo na nu prišróbujem
dave - prague - bojím sa že v rumunsku začína byť viac dialnic než nám je milé, anyway to udelátko pokial ho nedáš na exponované miesto a následne s ním nedrbneš na kameň vydrží
Dave-Prague napsal(a):
Chlapi, vypadá to moc fajnově. Ale jakou to má výdrž na adventure jízdy třeba v RUmunsku kde skoro nezavadíš o "silnici". Kuoukal jsem že je to trošku vachrlaté :-)
To se teprve uvidí... Podle mě, dokud jde jenom o prach, tak by to mělo stíhat. Na delší cestu bych si určitě pohlídal, abych začínal s plnou náržkou a měl trochu s sebou oleje do foroty. Na bahno se to samozřejmě nechytá. Těžko můžeš očekávat, že si pár kapek oleje poradí s metráky bahna. Já od toho hlavně očekávám konec běžné údržby řetězu v každodením provozu. Pokud to splní, budu spokojenej. V náročných podmínkách holt nějakou tu údržbu provedu
Špatně jsem se vyjádřil, myslel jse jak je to s upevněním, a ochranou proti nárazum a třeba větvím, jelikož jezdím mimo silnic často tak ty větve se někdy nehezky zapíchnou a o zapadnutí do bahna ani nemluvě :-D
Upravil Dejvidtom dne 24.07.2010 10:31
Po rozbalení a přečtení návodu bych měl pár otázek pro upřesnění
1, Pro jistotu kde najdu na F650GS hadičku kam připojím vedení na podtlak
2, Plnění: Hadičkou od lahve přímo do díry zásobníku
Dám gumovou záslepku a natlakuju (aby v hadicce nikde nebyly bubliny) Nasadím na záslepku odvzdušňovací hadičku
Nastartuji, nastavím průtok
Stejný postup až při dalším plnění