Ahoj mám na obyčejném 1150gs bočáku puk a neměl jsem s tím nikdy žádnej problém,bočák se samovolně nesklápí,je to supr vychytávka.Hlavní stojan téměř nepoužívám
Mara napsal:
Zdar,
prodlužoval někdo z vás bočák na 1150ADV?
Mám změřeno, že aby se nepotkal sklopenej bočák s hlavním stojanem lze prodloužit cca o 25 mm.
Má představa je, že stojan nekde nad plackou přeříznu a vevařím těch 25 mm trubky stejného průměru.
DOTAZ:
JE BOČÁK TRUBKA NEBO KULATINA ?
POKUD TRUBKA, JAKEJ JE VNITŘNÍ PRŮMĚR ? Že bych dovnitř vsadil kousek kulatiny kvůli pevnosti.
Jde mi o to abych měl předem připravenou trubku se správným vnitřním průměrem a kousek kulatiny, nechci to někde nakupovat "na rychlo" až stojan rozříznu.
Díky
Maro,mam doma prodlouzenej bocak .Zitra zmerim o kolik.Ja ho sundal,protoze skrtal o hlavni stojan.Ale s GSA hlavnim stojanem by mohl fungovat.Kdyz ho najdu,tak ti ho muzu vzit na zkousku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Prodlužoval jsem boční stojan o 2,5 cm tím způsobem, že jsem si nechal vysoustružit nástavec z oboustranným osazením, které jsem zasadil do trubky stojanu a ovařil. Trošku jsem musel doladit nášlap hlavního stojanu a mám motorku vcelku vzpřímenou. Před tím to leželo, jak mrcha.
Joe - dík za info.
Je to tak, leží jak mrcha, na starých unavených pérech to ještě šlo, ale s novým podvozkem mi vyrostla snad o 4 cm a teď ji z bočáku sotva zvednu. Dovedu si představit co bude když jí zvýším těžiště báglama na dovolené.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Ahoj.Teď to zrovna také řeším.Mám velkou vůli na čepu,tak první zkusím odstranit tu vůli a uvidím.Myslím,že ta vůle hodně ovlivňuje náklon motorky.
Když si myslíš že už nemožeš,tak ještě sedmkrát možeš.
Resim to na 1100gs. Uz jsem to prodlouzil o cca 3cm(max co jde s ohledem na hlavni stojan) a je to porad malo. Vule na cepu by znamenalo nechat si vytocit nove futro na miru a stejne mi prijde, ze by to nebylo optimalni. Nevim,jestli na 1150gs je to stejny, ale mam v planu dve varianty.Jedna je ta, ze ten bocak zalomim jeste jednou v horni casti, cimz ho pri vyklopeni jakoby budu mit vic pod motorkou. Druha varianta je ta, ze jak ma na sobe "nalitek"(je to kovany),ktery dela doraz vyklopeni, tak do nej vrtnu zavit a pres dist. podlozky(aby to slo seridit), tam nasroubuju neco zakalenyho. Ta druha varianta vychazi z toho, ze pri vyklopeni je ten stojanek podle mne zbytecne vpredu. Navic kdyz to postavim v kopci, tak spis po vrstevnici nez po spadnici a navic tam nechavam kvalt. Takze se asi sam nesklopi.
R1100GS