Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Prckové a GSA 1200 /2010
Renek
#21 
Přidané 02.08.2010 18:32
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
T-diesel : DÍK, to je rozumný názor. Asi proto že si z tej moravy Grin
A ergonometrii beru. blushing
Možná jsem se trochu špatně vyjádřil o tom offroadu. Chci cestovat, s tím že si to dám i šotolinu a hůř a nemusím řešit, jestli mi upadne polovina plastů, takže bych to viděl 60/40 ( asfalt / jiné ). Proto jsem si zvolil GS. Oproti V stromu ( nic proti, úžasná motorka ) má GS těžiště dole a tím pádem se i nám menším líp manévruje na místě. Teď jen trochu koketuju s myšlenkou na ADV, když vezmu v potaz poměr cena/ výbava tak ADV vítězí, i vzhled se mi líbí víc. Ale ty nohy jsou velký limit. Shock
 
vorel
#22 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 18:55
Avatar člena


Příspěvků: 1828
Registrace: 03.05.07
Kamarad resil stejnej problem, dokud nezkusil osedlat adv na zkousku bez sedla
Spkojne jezdi sestpade.
říkám si hurikán
 
Vjetrnik
#23 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 21:33
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Allroad: ad. foto 3. - když to máš naložený, přitvrď si centrál....
 
stepan
#24 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 22:19
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
allroad napsal(a):
Vjetrnik napsal(a):
to Allroad: ad. foto 3. - když to máš naložený, přitvrď si centrál....


Díky za radu, mám ESA Smile
Ta fotka je z úhlu, tak to vypadá že je na zadku, záměrně jsem ji přiložil.


to Allroad: jak je to s ESA? jsou tam jen režimy, mezi kterými můžeš přepínat, nebo můžeš ještě třeba přitvrdit ten zadek? nebo to přitvrzení je řešený nějakým režimem? jak třeba jízda s naloženou motorkou?
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
Vjetrnik
#25 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 22:24
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Stepan: jen režimy SÁM, VE DVOU, SÁM S BAGÁŽÍ, VE DVOU S BAGÁŽÍ...atd. ... nevím jak GS, ale K má ještě pro každé tří nastavní SOFT/TOURING/SPORT

to Allroad: že máš ESU neznamená, že máš dobře nastavený podvozek GrinGrinGrin
 
stepan
#26 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 22:31
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Vjetrnik napsal(a):
to Stepan: jen režimy SÁM, VE DVOU, SÁM S BAGÁŽÍ, VE DVOU S BAGÁŽÍ...atd. ... nevím jak GS, ale K má ještě pro každé tří nastavní SOFT/TOURING/SPORT

to Allroad: že máš ESU neznamená, že máš dobře nastavený podvozek GrinGrinGrin


tak nějak jsem to myslel, že to asi bude, dík..
ač je to moto z jiné katerogie, tak třeba Ducati Multistrada má možnost si každý režim nastavit individuálně podle svých potřeb.. tam jsou ale Ohlinsy, takže to má asi význam..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
T-Diesel
#27 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 22:35

Příspěvků: 327
Registrace: 22.04.08
Vjetrnik napsal(a):
to T-Diesel: na to že jsi z Moravy, máš rozumné názory...thumbs up

Grin


coze kurna?
chces mna nasrat???

Grin
 
Tonda
#28 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 22:45

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Ahoj Sváťo, kluci v Renocaru mi říkali, že jsi "upgradoval" na výroční AdventureWinkCool Ať dobře sloužíthumbs up
Renek: Já jsem právě z toho opačnýho konce. Já "upgradoval" z Adventure (2008 s ESA) na obyčejné GS. Měřím 173, vážím 70kg. Mám rád svižnou jízdu, alpský průsmyky "na koleno", šotoliny v Rumunsku, na Ukrajině, v Albánii......Originál sedlo bylo moc vysoko. Dal jsem sedlo z obyč GS a nechal ho přešít a ještě o kousek snížit ve stejné firmě jako allroad (tj. DD tuning v Mohelně - super prácethumbs up). Sice už jsem dosáhnul špičkama oběma nohama, ale seděl jsem moc "v motorce" a posaz byl skoro jako na choperovi - prostě děs. S originál sedlem v nižší poloze se mi na Adventure jezdilo a cestovalo výborně po "normálních" silnicích (dálnice, silnice I., II., III. třídy), ale šotolinový a kamenitý cesty, úzký "vracečky" o 180°v Alpách ( a nejlépe ve dvou a naloženej) stály za prd - prostě krátký nožičky a občas zastavit musíš i když se ti to zrovna nehodíGrin a zrovna je cesta nakloněná, děravá atd. - pak to zavání odložením. Tyto cesty se řešily tím nízkým sedlem, ale za cenu "divnoposazu". Na mou postavu prostě bylo origo sedlo i v nízké poloze pořád vysoký a nízký sedlo(nebo v mém případě ještě snížený) =divnej posaz. Vydržel jsem to necelou sezonu, Adventure jsem prodal a koupil jsem obyčejný GS. Radost z jízdy se vrátilaWinklolCool, jízdu si opět užívám naplnothumbs up
Sice jsem pozbyl větší nádrž, ale nijak mě to nechybí, stejně si při cestování každejch 150-200km zastavím na "rozhejbání těla". Ochranu při nepřízni počasí jsem vyřešil deflektory z Adventure. Jsem spokojenej.
Je to můj názor a zkušenost - nevnucuji ti to. Nejlépe bude, když si vyzkoušíš obě motorky, porovnáš, vyberešWink. Přeju šťastnej výběr.
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Lamark
#29 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 03.08.2010 05:43

Příspěvků: 154
Registrace: 09.07.08
... ještě bych doplnil jednu věc. Pokud jezdíš se spolujezdcem, zkus jak bude nasedat. Mám 170cm a udržet motorku na špičkách vyžaduje cvik (a odvahu obzvlášť pokud je na motorce topcase). Proto jsem také volil std. GS a snížené sedlo.
 
Renek
#30 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 03.08.2010 08:37
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Na v stomu když za mě někdo sedl, tak jsem KONEČNĚ dosáhl oběma nohama celou plochou Grin Grin .Každopádně díky Allroad, Tonda a jiným za názory. Co se týče výbavy, budu brát ABS i ESU, v tomhle mám jasno.

Když už se tady rozpoutala taková diskuze, zajímá mě srovnání GS / ADV. Ochrana před deštěm, lepší výbava u ADV, nádrž beru. Spíš mě zajímají ty jízdní vlastnosti, jak to hodnotíte hlavně vy, co jste vyzkoušeli oba modely.
 
Vjetrnik
#31 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 03.08.2010 09:02
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Renek: dramatický rozdíl mezi nimi nenajdeš...
 
hicks
#32 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 03.08.2010 10:29
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Renek napsal(a):
Na v stomu když za mě někdo sedl, tak jsem KONEČNĚ dosáhl oběma nohama celou plochou Grin Grin .Každopádně díky Allroad, Tonda a jiným za názory. Co se týče výbavy, budu brát ABS i ESU, v tomhle mám jasno.

Když už se tady rozpoutala taková diskuze, zajímá mě srovnání GS / ADV. Ochrana před deštěm, lepší výbava u ADV, nádrž beru. Spíš mě zajímají ty jízdní vlastnosti, jak to hodnotíte hlavně vy, co jste vyzkoušeli oba modely.


normalni GSo mi prislo hravejsi, rychleji reaguje na podnety... univerzalnejsi o trochu.

GSA je proste uz vetsi krava...

ESA je imho nutnost... MOC SE MI LIBILA....

vyrocka normalni GS na cernych dratech... ňam.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 102
Členové on-line: 1
tomino

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.24 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI