Máte někdo zkušenosti s využíváním standartního držáku od Garminu na Zumo 500. Vydrží nějaký ten off roadek??
Jo a jaký je rozdíl v 500 a 550, kromě toho, že 550 má i držák do auta.
Což mě osobně připadá velmi praktické.
Dík
MARTIN1
to trutovacek: Já si koupil normálně sluchátka za 250 Kč, takový ty s těma drátama za uši, naletoval telefoní kabel (od sluchátla) na konci s 3,5mm Jackem (to neni potřeba, stačej i origo šňůry), na sluchátka nelepil suchý zip a do helmy do místa na uši druhou stranu sucháče a je to. Neni to teda, žádná super paráda a musíš si dávat bacha když jdeš kupovat benzín abys neodešel i s motkou, ale... Jo a má to tu výhodu, že je to stereo, takže jestli si občas pustíš nějakou tu muziku tak je to supr, většina BT je pouze s jedním sluchátkem, takže na muziku to moc neni a musíš se starat o baterku.
to Martin1: Mám 550, jakej je v tom rozdíl netušim, ale ten standard držák stačí na silnici a do vopravdu lehkýho off-roadu, ale je třeba to kontrolovat, čas od času se to povolí a je to potřeba furt vyndavat aby to někdo neukrad, takže jsem koupil od TT zamykatelnej držák na hrazdu a v tom se GPS ani nehne. Držák TT se nechá použít i na tu origo kouli (má to výhody nastavitelnosti) ale pak je k ničemu to zamykání, protože to někdo může ukrást i s tim držákem a stačí mu jen povolit jeden šroubek, tož tak.
- Zumo 400 nemá řešení do auta, nemá BT a nemá City Navigator licenci, jde dokoupit věci do auta a CN2008 ale nevyplatí se to
- Zumo 500 nemá řešení do auta, má BT a licenci CN v9 (free upgrade si člověk musí udělat sám), vnitřní paměť stačí na běžné dodatkové mapy, CN se dává na kartu ale nějaký kus území CN jde nahrát do speciálního oddílu ve vnitřní paměti (třeba oblast ČR+DE), držák do auta (autokit) jde dokoupit
- Zumo 550 má řešení do auta, BT a je dodávaný s CN2008 rovnou od výrobce
Ke všem je dodávaná licence Topo 1.2 a ke všem se dá dokoupit kovový držák, TMC příjmač (hlavně do auta ale technicky jde i na motorku) a další doplňky.
Co se týká sériového držáku, tak už první poškozené máme a hlavně jsou poškozené navigace. Nikdo neví, co s tím ti lidi prováděli, kde jezdili a přoč přesně jim to přestalo fungovat. Nejde poznat rozdíl mezi pádem motorky a vibracemi, pokud je důsledkem utržený drátek někde vevnitř. Každopádně kovový držák vibrace řeší a z praktického pohledu je hlavní rozdíl zámeček, takže GPS není potřeba pořád sundávat i když se člověk jen na minutu otočí třeba zaplatit na benzínce.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ukradst dyt je tam takovej bespecnosni sroubek na tem patentu zavirani drzaku to jedine byto prokradezi musel nekro mit(spec srobovacek a nebo to ulomit
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Zmijon: jestli používáš ten šroubek, tak jseš snad jedinej člověk, kterýho znám. Je to mega debilní. Typicky situace když kamarádi jdou do hospody a ty se snažíš trefit tím šroubovákem abys vyndal GPS. A pokud to necháš neutažený, tutově se to o pár závitů zatáhne samo, takže to pak nejde lehce vyndat. Prostě vopruz.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jo pouzivam to vzdyt to tam od toho je ne? nebo ze by garmin pridal neco navichele hlavne to beru jako pojistku proti pripadnemu nahodnemu vypadnuti pri nezvykle situaci ale i tak alespon sem jedinej
Upravil zmijon dne 10.03.2008 19:18
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
No právě, že to na samomluvu není. Je to sice prasárna, ale fungovalo by to.
Jeden interphone by sis spároval se spolujezdcem (třeba ten vlevo na levém uchu) a druhý s navigací ( na pravém uchu )
Upravil stepan dne 11.03.2008 16:53
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
stepan napsal:
na každou stranu helmy jeden interphone
No teda dík za radu, to bych byl brzo hluchý jak pařez. Interphone tvoří aerodynamický hluk a bolí z toho v uších. No ale teď vážně. Mám zumo 550 a interphone i pro spolujezdce. Spárovat navigace -řidič není problém, tak i řidič - spolujezdec. Problém nastavá, když přepnu z hlasové navigace na interkom a chci se vrátit zpět. No, nejde. Buď vypnout zuma a znovu nastartovat, zumo sluchátko vyhledá (ale zase nevím kam jedu ) a druhá varianta pro mě není známa.Tome TT prosím poraď. Na stránkách TT píšeš, že na to máte nějakou ,,mast". Na výstavě jsem nechtěl zdržovat. Jo, samozřejmě radu uvítám od kohokoli. Prosím ne dvě sluchátka. Doma si připadáme s manželkou divně, když o obyváku chodíme s helmama a hledáme vhodné řešení ( může to zachránit jedině TONDACH -ten pro nás má vhodné řešení .)
v autě jezdí tělo na motorce duše
stepan napsal:
No právě, že to na samomluvu není. Je to sice prasárna, ale fungovalo by to.
Jeden interphone by sis spároval se spolujezdcem (třeba ten vlevo na levém uchu) a druhý s navigací ( na pravém uchu )
Jo takhle jsi to myslel....
Taky řešení.. ale tudy cesta nepovede
Žij a nech žít....
spen: Nejdřív se podívej na verzi BT firmware v Zumu. Pokud to nemáš dlouho aktualizované (nebo to nemáš vůbec aktualizované), tak ten update udělej. Je to ve výběru volitelných aktualizací webupdateru (v druhém kroku). Pokud tam není ta položka, máš BT firmware aktuální.
Přepínání mezi funkcí interkomu a sluchátka není vůbec tak snadné, protože Zumo z nějakých důvodů hledá odpojené BT sluchátko jen určitou dobu a pak nereaguje. Naopak telefon z dosahu najde i třeba druhý den. Důvody neznám. Na své 500DLX to přepínám na interkom jen vždycky na chvíli (když si něco chci říct s druhou motorkou) a většinu času to jede v režimu handsfree. Takže to odpojení a nenalezení je vyjímkou ale když to tahle nechce najít, zkus zmáčknout krátce tlačítko jako když chceš vyvolat funkci hlasové volby na telefonu. U mé kombinace (intephone mám jeden z prvních, takže může mít jiný software) to naskočí prakticky okamžitě.
Mimochodem ten samý problém dělala moje stará sada BT HF v autě, když jsem odešel s telefonem kus od auta a nevypnul klíček. Odpojila ho a už nenašla. Pomohl upgrade firmware v telefonu.
Pro všechny: bohužel trojcestný nebo vícecestný režim BT nepodporuje. Takže není možné pomocí jednoho kanálu připojit 3 zařízení. V interphone by musely být dva BT moduly nezávisle (stejně jako to je v Zumu) nebo by v Zumu musel být systém interkomu. Dělají se opravdu takové interkomové centrály na motorku, kde je neuvěřitelně vysoký počet BT kanálů a potom není problém do té centrály napojit spousty zařízení a provozovat je libovolně mezi sebou (hudba v A2DP profilu - tedy stereo - jde ze zařízení 1 do sluchátek 2, současně telefonní spojení z telefonu 3 jde do sluchátek 1 ale v případě aktivity na zařízení 4 (GPS) se audio smíchá s probíhajícím hovorem a upozorní na nutnost odbočení) apod. Ceny jsou ale pekelně vysoké, moduly do helmy taky docela veliké a v principu to je to samé, jako byste na helmě měli 3 interphone. Prakticky to tak je, jen se to všechno podle nějakých klíčů míchá do jedněch sluchátek a využívá se jeden mikrofon.
zmijon napsal:
ukradst dyt je tam takovej bespecnosni sroubek na tem patentu zavirani drzaku to jedine byto prokradezi musel nekro mit(spec srobovacek a nebo to ulomit
No to neni tak uplně pravda, protože stačí povolit ten šroub kterej je v držáku těch kulovejch kloubů a máš to i s základovou deskou, v origo pokud se nepletu je vrtulka a pokud si to někdo chce zabezpečit tak tam dá normální šroub, asi křížák a to je hračka.