Novej napsal:
Používám na WR jedině goldfren a nemůžu říct špatný slovo. brzdnej účinek je stejnej jak za sucha i za mokra, tak i v blátě i písku. Dlouho sice nevydrží ale to je tím neustálým bordelem, na druhou stranu neničí kotouč takže proč ne když jsou za pár kaček. Teď jsem je nasadil na Adv na zadek a mám je tam cca 1000 km a fungujou bez problémů.
Beru zpět, po 2500 km zničenej kotouč, už tyhle jebky nechci ani vidět Teď jsem tam dal TRW tak uvidím
Já jsem to psal někde na začátku.. pokud GOLDFREN tak jedině s jejich kotoučema..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Nějaké nové zkušenosti?
Uběhl nějaký ten pátek, tak třeba se to změnilo...
goldfren teda NE
co ty brembo? nebo TRW lucas? anebo origo?
Dneska jsem si všiml, že mám jednu destičku vepředu sjetou skoro komplet, tak se rozhlížím co tam teď dát...
1500kč za original bmw se mi moc dávat nechce, bo bych rovnou chtěl vyměnit předek komplet ať je to stejné (tedy pokud to má smysl to měnit celé? Myslím desky pro oba kotouče)
A asi bych se měl i juknout, proč se mi sjíždí jedna polovina desek více, než druhá, co?
Dík za rady :-) Když je vůle, cesta se najde
Já používám MOTOZLOCH měkkou směs brzdí parádně a jsou za dobrou cenu. Měl sem je již na několika motorkách a vždy jsem byl spokojenej na Dakarovy stejnej učinek jak bremba
I nový mají jinou tloušťku, a každá je jinak zabarvená, takže nejspíš z jiných materiálů Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad