Dave-Prague napsal(a):
Hold blbej kdo věří a kupuje starou mašinu.
Tak se alespoň pochlubím s motorem.
Imho kdyby někdo chtěl vědět jak to zachránit. ( oxidaci motoru).
Já použil pískovačku :-)
Galva + jako základ
ALU + 99,9 hliník jako základ před barvou.
No a ještě čekám na barvu (lak) něco z vyšší odolností.
Když už tak už.
ten motor je novy?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal(a):
Lituju tě v sezoně a moto rozšroubovaná na díly! hodně štěstí v opravě a celkové g.o.
Díky....
prvně jsem si bláhově myslel udělám pumpu, jenže pak si říkám.
Kruci co ten motor, budu za exota co si neudržuje moto.
A už to jelo....
Díly nejsou drahé, ale ten čas strávený na laxnosti jiných mě dokáže vytočit.
Jen pro některé..
Moto starší jsem byl nucen koupit po 2 krádežích aut a krachu firmy a následné nutnosti prodat svou rok starou mašinu. Nešlo vydržet když ostatní jezdí. To asi zná každý kdo sedí na jakékoli mašině. A shodou okolností si můj kamarád pořídil novou tenerku.
Tak ty keci s oprýskaným motorem nešlo přeslechnout. Jen do chvíle kdy se mělo odjet na 6 dnů pryč z města. Neodjel jsem pumpa... klasický příběh koupě starší ( udržované ) káry. Jak tvrdí prodejce.
Vždy se snažím důvěřovat, a nějak jsem zapoměl prověřovat a do motorek jsem nikdy nechtěl hrabat. Hold musím. ještě že techniku mám rád.
Dejvidtom přiložený následující obrázek:
servisak napsal(a):
Dobře ty ješte bych sundal výka a nalaknul je jinou barvou!Dej nový šrouby a je to luxusníí goood práce!
Víka? Proč jinou barvou? TO je jen základ :-D hliníkový základ.
Ta galvana by měla tu oxidaci zastavit... ikdyž po pískování si každý řekne je to OK tak není za rok bych to 100% dělal znovu a Galva+ tomu zamezí. No a pro lepší pocit ALU +. No apka finální barvu s lakem :-) pro vyšší teploty a vodu
servisak napsal(a):
Dobře ty ješte bych sundal výka a nalaknul je jinou barvou!Dej nový šrouby a je to luxusníí goood práce!
Víka? Proč jinou barvou? TO je jen základ :-D hliníkový základ.
Ta galvana by měla tu oxidaci zastavit... ikdyž po pískování si každý řekne je to OK tak není za rok bych to 100% dělal znovu a Galva+ tomu zamezí. No a pro lepší pocit ALU +. No apka finální barvu s lakem :-) pro vyšší teploty a vodu
ŠROUBY TY MUSÍ PRYČ.
Jsou v místech těsnění zrezlé...
proč ? aby ten motor nebyl jak kus hliníku a trošku se rozrazila ta jednotvárnost víš jak to byslím? třeba spojkovej a kryt altíku na černo
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal(a):
Tak aspon že máš prostory kde to dělat a nemusíš se nikoho doprošovat kde si to mužšš rozdělat!
Zase tak růžové to není, dělám to u dobrého kamaráda co má knihárnu a pro radost stříká lidem auta :-D.
Takový technický TIP :-)
A má garáž...
Já se z ničím prcat nechtěl, dal bych to někam na opravu.... jenže tady v Praze?
Neznám nikoho kdo by mě neojebal.
ALe až se složí, potřeboval bych někoho na diagnostiku.
Poradíte někoho, kdo tomu OPRAVDU rozumí...
Ne že mi řeknou že je asi špatná lambda sonda a tak podobně.
Protože ikdyž vypadá takhle motor kupodivu šlapal.
Ale tohle musím udělat když už je motor venku.
Alespoň změřit.
Ale po těchto úpravách bych to raději pak svěřoval jinému člověku co dělá motorky.
Já se v tom už pak hrabat nechci. Už tak jsem musel vše koupit a nechat vyrobit stojan na moto... Musím uznat že je to komfort koukat na ten motor chodit kolem něj a nehrbit se. ALe dáva ho zpět to bude zábavička.
Dejvidtom přiložený následující obrázek:
servisak napsal(a):
Dobře ty ješte bych sundal výka a nalaknul je jinou barvou!Dej nový šrouby a je to luxusníí goood práce!
Víka? Proč jinou barvou? TO je jen základ :-D hliníkový základ.
Ta galvana by měla tu oxidaci zastavit... ikdyž po pískování si každý řekne je to OK tak není za rok bych to 100% dělal znovu a Galva+ tomu zamezí. No a pro lepší pocit ALU +. No apka finální barvu s lakem :-) pro vyšší teploty a vodu
ŠROUBY TY MUSÍ PRYČ.
Jsou v místech těsnění zrezlé...
proč ? aby ten motor nebyl jak kus hliníku a trošku se rozrazila ta jednotvárnost víš jak to byslím? třeba spojkovej a kryt altíku na černo
Hm zní to zajímavě, dokud to není stříknuté barvou a lakem (šedá) tak by to mohlo být černé. no uvidíme. Jak se laakýrovi bude chtít. ALe po kroupech mu to na chodově zničilo auto. Tak je teď hoodně naštvaný. Tak musím čekat :-/
Ale zní to dobře... a ty dva šrouby na altíku nechat šedé?
Upravil Dejvidtom dne 19.08.2010 09:50
servisak napsal(a):
ted nechápu co myslíš že chceš udělat? ventilovou vuli?
Jj přesně tak. Když už je motor venku.
Asi by to neškodilo změřit ne?
A jakmile bude vše na svém místě rád bych někde na diagnostiku a mrknout na hodnoty.
Tady jsem se ještě nedostal, abych o tom něco zjistil. Hodně studování manuálu a dílů mě zaměstnalo od práce a zkoušek. Takže už jsem tuto sezonu i vzdal. A raději udělám nějakou větší renovaci s kontrolou všeho počínaje výměnou paliv. filtru atd.
Tak pokud mu je motor venku je to oto jednodušší jinak musíš rozdělat pul motorky! A ja nevím jakej je servisní interval na rotaxe to musíš na někoho z malejch!!!Ale treba TOLI ti to poradí to je takovej Upravovatel 650
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal(a):
Tak pokud mu je motor venku je to oto jednodušší jinak musíš rozdělat pul motorky! A ja nevím jakej je servisní interval na rotaxe to musíš na někoho z malejch!!!Ale treba TOLI ti to poradí to je takovej Upravovatel 650
Tolimu napíšu. Třeba mi poradí.
Zase je lepší rada nad zlato.
No právě, že vlatně se nemůžu spolehnout na knížku co to má.
Tak volím prostě to co je třeba vyměnit, namazat.
Ikdyž hned jak jsme to koupil tak se vyměnili náplně včetně brzdových náplní. Ale šrouby a ložiska jsem chtěl nechat na zimu. Bohužel.
servisak napsal(a):
táák co je špatné vyměnit nechat udělat opravit když si ji takhle uděláš máš jistotu že ti bude věrně sloužit
TO je fakt :-D jenom se hrozím těsnění pod hlavou.
Přece jen ještě nevím jestli se prvotní závada odstraní. Tzn. přehřívání.
Ikdyž bylo přední gufero na hřídeli + hřídel vodní pumpy úplně dead. i tak si nejsem jistý jestli se podtlakem nedostával vzduch díky těsnění.
ALe nikdo ho tu asi ješt neměnil. Tak snad to bude OK.
Vyměnil jsem defakto všechny simeringy a u těch kyvných částí musím taky.
Mělo by se to podle mě dělat častěji. protože zabraňují úniku maziva. Pak se nedivím že to takto zrezlo. Nikdo to nemazal a nevyměnil. Simring stojí 40 kč do kyvných částí. Pak se to akorát prodraží. A to se modlím ohledně vidlice. Jestli ta nepůjde opravit tak to bude čekat na dárce orgánů než se sežene starší. Za novou chtějí nekřesťanský peníz.
Tak sem to tady trochu prolít a koukám že s tím máš práce po kokot.... ale pěkně to bereš z gruntu .. to bude potom dobře sloužit.... jinak mě tak napadá jestli to nebude motorka z Anglie?? - to už jsem někde viděl ... je tam hodně agresivní prostředí a takhle to vypadá i na mladších motorkách!!
Ať se ti daří pak to šlape jak má!!!
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal(a):
Tak sem to tady trochu prolít a koukám že s tím máš práce po kokot.... ale pěkně to bereš z gruntu .. to bude potom dobře sloužit.... jinak mě tak napadá jestli to nebude motorka z Anglie?? - to už jsem někde viděl ... je tam hodně agresivní prostředí a takhle to vypadá i na mladších motorkách!!
Ať se ti daří pak to šlape jak má!!!
Díky..
Bohužel je z anglie.... ALe tohle jsem nečekal. Tohle vědět, tak si počkám a koupím tady na fóru. Už jsem litoval, když jsem tu viděl jednoho Dakara.
No hold jsem se zde dostal až jsem se začal zajímat o světlo a BMW. Ale, tak už je to v takovém stavu, stálo to spíše dost práce a námahy než peněz. Tak už to snad bude jen lepší.
A to jsme váhal před těžší variantou než je 650GS.
Chci do běloruska ukrainy a tam na východ, a těžkou motorku bych neuzvedl. Tak jsem volil tuto věc.
A když mi řekl že je udržovaná, a má ůdajně novou řetězovou sadu, tak jsem jen pátral po přepysech. I v tom byl pěknej voser. Ikdyž dle slov pana magistra vše jde krásně v Benešově.. JJ Ptáčka... zpívají... atd. No nic, můžu si za to sám.
No co se týče volby typu tak z mýho pohledu to je bezkonkurenční universál .... mám i lehkou a tuhle využívám na cestování i ve dvou a tak obecně... je možný že jsou 1100 a výš trochu pohodlnější ale nenabídnou mi v terénu to co 650 + ta hmotnost. Já cestuju proto abych něco viděl a tochu se projel i tam kam se nikdo nedostane ... tohle je podle mě to pravý /neměřím 2m/100kg/... je fakt že to chce tochu úprav /která moto se neupravuje? /ale jinak
Co se týče tý tvojí opravy tak koukni zrovna na krk řízení a ložiska kol + unašeče ... bude to taky schnilý .. prostříkni hned všechny spoje a konektory + spínačku ... olej ve vidlích...atd....pak to pošlape jak má
Dakar 650, HusaberG