Kamarád říkal,že v Atecu ho stála údržba pokaždé 20-30 litrů,ale zase nikdy neměl tak krásně umytou motorku.
Moje zkušenost je taková, že když jsem před asi 5ti lety potřeboval vymizet chybu ABS a neměl ještě info o správných tricích,jak na to v garáži, domluvil jsem se tam na diagnostiku. Nejprve mi vyhrožovali,že potřebujou motorku tak na 3 dny,udělat testy,najít závadu,odstanit jí atd...byl jsem neodbytnej, řekl,že jsem přerval jenom čidlo a chci tedy jen smazat hlášku,že mám čidlo nové. Nakonec tedy svolili ať přijedu. Dojel jsem, motorku si odtlačili, dali mi kafe a vodu. Po asi půlhodině očumování motorek a aut mě vzali dozadu pro motorku, pokecal jsem s mechanikem a popřáli mi šťastnou cestu. Chtěl jsem zaplatit a oni,že kvůli pár korunám nebudou vypisovat papír,ať si jedu. Jinou zkušenost s nima nemám a tahle je kladná.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Carservis je špička ale bacha, taky nejsou autorizovaný servis, takže v případě dohadů jestli tahle porucha je na záruku nebo ne, tak servis u nich je totéž jako servis "u Franty v garáži".
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Hrabe_X napsal:
Kamarád říkal,že v Atecu ho stála údržba pokaždé 20-30 litrů,ale zase nikdy neměl tak krásně umytou motorku.
Nesmysl. Na 1150 odhaduju průměr za 3 roky kolem 7 tisíc na servis. Maximálně.
Na K1200LT byl servis při 20 tisících dražší (jako u všech K) kvůli povinné výměně všech náplní atd.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Takze Carservis mi da navic predevsim to, ze ma diagnostiku a perfektne moji motorku zna.
Bohuzel ale pokud mam motku v zaruce, je pro me situace stejna jako u Franty v garazi. To naprosto chapu.
Ideal by pro me byl, kdyby muj Franta v garazi mel diagnostiku a mel bych klid, ale na to ho asi neukecam :-)
Kamarad ma taky novou 12-ku,jezdi do Autecu garancka stala cca 5 tis.pri 10 tis. a asi 7 tis.pri 20 tis.km takze nic tragickeho,ale cekacku mel skoro 3 mesice!!! kazdopadne,o zaruku bych prijit nechtel a radsi bych jeli klidne do Drazdan
No cekacka 3 mesice je pro me nemyslitelna.
Nechapu ze to nekdo akceptuje, ja si to fakt neumim predstavit. 3 mesice predem odhadnout ze to tak asi vyjde a pak rychle zbytecne odjezdit kilometry nebo nejezdit abych je nepretahl?
já si teda myslím, že když ty kilometry trochu přetáhneš, tak se moc neděje.. tam jde o to, aby to bylo zhruba v 10tis. či se pletu?
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Hrabe_X napsal:
Kamarád říkal,že v Atecu ho stála údržba pokaždé 20-30 litrů,ale zase nikdy neměl tak krásně umytou motorku.
Nesmysl. Na 1150 odhaduju průměr za 3 roky kolem 7 tisíc na servis. Maximálně.
Na K1200LT byl servis při 20 tisících dražší (jako u všech K) kvůli povinné výměně všech náplní atd.
Smysl. Nevíš co všechno kdo po sezoně potřebuje vyměnit,aby z toho byla zase motorka.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
stepan napsal:
já si teda myslím, že když ty kilometry trochu přetáhneš, tak se moc neděje.. tam jde o to, aby to bylo zhruba v 10tis. či se pletu?
Myslím,že když přetáhneš interval třeba o 2 tis km,tak to motoru vůbec nevadí.
Nějakej olej stejně za interval doleješ,tak nestárne tak rychle.... ale nevím, co na to řekne "windows" modelu 1200GS.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
ale nevím, co na to řekne "windows" modelu 1200GS.
To bude špatný, protože, když se tam včas nenahrajou bezpečnostní záplaty, tak motorku někdo hackne
Právě proto se jezdí jednou za rok na "abgrjt" aby jsi měl aktualizaci...
Mimochodem u BMW aut se jeden rok vynechá aktualizace a příští rok polovina senzorů nahlásí chybu a můžou se vyměnit za nové. Oprava nemožná. To platí pro vozy vyšší třídy. Např. řada 7 má těch čidel 500. Tak se pak servis na kterým se jeden rok ušetřilo pěkně prodraží... Tohle jsou informace přímo od přijímacího technika AuTecu. O motorkách to zatím neplatí. Ale jak dlouho?
to Bigr:
pro mě asi navěky amen, s 1100GS už zestárnu a vrchol techniky mezi auty považuju starýho Defendera,kterej má jen mechanický čidlo teploty vody v motoru,kontrolku mazání a přepínač blinkrů,světel a čumprdlík na stěrače.
A když je v tuningu a narvanej elektronikou,má ještě zapalovač a rádio.
P.S.
Nemám rád čidla - i když Aibagy jsou užitečný ! H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
stepan napsal:
já si teda myslím, že když ty kilometry trochu přetáhneš, tak se moc neděje.. tam jde o to, aby to bylo zhruba v 10tis. či se pletu?
Myslím,že když přetáhneš interval třeba o 2 tis km,tak to motoru vůbec nevadí.
Nějakej olej stejně za interval doleješ,tak nestárne tak rychle.... ale nevím, co na to řekne "windows" modelu 1200GS.
Jo taky bych rekl, ze +- 2000km nebude proser, ale 3 mesice cekacka pro me muze znamenat prosvihnuti zajimavyho delsiho vyletu, pretazeni o 10.000km nebo proste nejezdeni v sezone.
Nevim co s tim.
Jestli je pravda co rika Tomas, tzn ze 12tka proste na diagnostiku musi, tak je to muj nejvetsi, vlastne jedinej problem s touhle motorkou.
Takze... fakt musi???
V tomhle pripade bych se asi zkusil na servisech dohodnout s carservisem, predpokladam ze na tom s lhutama nebudou zdaleka podobne..?
Carservis má tu cestovatelskou diagnostiku jako my a x dalších lidí. Velkou diagnostiku na R1200GS nemá ani Bychl a motorky od něj vozí do Autecu! Nebo jí neměli vloni, třeba už jí letos mají. Nevím přesně co má Cyril ale tuším že je to verze Moditecu pro 1150 a nevím jestli zvládá 1200. Pokud ne, tak prakticky jediná diagnostika je v tom Autecu. V Brně jí mají taky ale nemají autorizaci na záruční opravy a nevím jestli by servis u nich v případě záručního problému uznali nebo ne.
Hrabe X: pochopitelně že se myslí běžný servis a ne opravy. V tom případě mě "jedna servisní návštěva" v Autecu vyšla taky na 200 tisíc Sice vyměnili půl motorky ale je to pravda. Příšerný. Nechápu jak tam lidi můžou jezdit. Přesně takhle se šíří ty fámy o cenách. To samý jeden kámoš s LT asi před 3 roky. "Byl jsem v Autecu a 20 tisícová prohlídka mě vyšla na 30 tisíc". Pak jsem zjistil, že mu během té prohlídky vyměnili obě pneumatiky, levé chromované zrcátko a lištu na kufru a dávali nové plexi. Ale to už pochopitelně zapomněl říct
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Já byl v AuTecu když jsem si přivezl svojí R1200GS z Německa. Byla to prohlídka po 20.000 Km. Výměna filtrů,oleje,seřízení ventilů,"sinchro" zkontrolování všech servisních svolávaček a "abgrejd" softweru. Celý to stálo i s materiálem 5.000,- Kč.
Taky mi to přišlo dražší,ale zase je to hold značkovej servis a ta diagnostika stojí co jsem slyšel od Žlábka někde kolem 450.000,- Kč + každý dva až tři roky se toho musí půlka obměnit,respektivě dokoupit další aktualizace jak softveru,tak hartveru.
Sám Žlábek (CarServis) říkal,že je to vražda pořizovat...
Tak čemu se divíte? Jo mimochodem mám kámoše s Ducati a o nich se taky šíří spousta "zaručenejch" informací ohledně cen dílů a servisu. Takže vím jak to je doopravdy. Češi radši věří tomu co kde slyší,než aby se pesvědčili sami...