Kamarád říkal,že v Atecu ho stála údržba pokaždé 20-30 litrů,ale zase nikdy neměl tak krásně umytou motorku.
Moje zkušenost je taková, že když jsem před asi 5ti lety potřeboval vymizet chybu ABS a neměl ještě info o správných tricích,jak na to v garáži, domluvil jsem se tam na diagnostiku. Nejprve mi vyhrožovali,že potřebujou motorku tak na 3 dny,udělat testy,najít závadu,odstanit jí atd...byl jsem neodbytnej, řekl,že jsem přerval jenom čidlo a chci tedy jen smazat hlášku,že mám čidlo nové. Nakonec tedy svolili ať přijedu. Dojel jsem, motorku si odtlačili, dali mi kafe a vodu. Po asi půlhodině očumování motorek a aut mě vzali dozadu pro motorku, pokecal jsem s mechanikem a popřáli mi šťastnou cestu. Chtěl jsem zaplatit a oni,že kvůli pár korunám nebudou vypisovat papír,ať si jedu. Jinou zkušenost s nima nemám a tahle je kladná.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Carservis je špička ale bacha, taky nejsou autorizovaný servis, takže v případě dohadů jestli tahle porucha je na záruku nebo ne, tak servis u nich je totéž jako servis "u Franty v garáži".
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Hrabe_X napsal:
Kamarád říkal,že v Atecu ho stála údržba pokaždé 20-30 litrů,ale zase nikdy neměl tak krásně umytou motorku.
Nesmysl. Na 1150 odhaduju průměr za 3 roky kolem 7 tisíc na servis. Maximálně.
Na K1200LT byl servis při 20 tisících dražší (jako u všech K) kvůli povinné výměně všech náplní atd.
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Takze Carservis mi da navic predevsim to, ze ma diagnostiku a perfektne moji motorku zna.