Ivánku, říká. Namluv o nich už v minulém čase. Ještě žijou a dlouho žít budou.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
pavel napsal:
Tak vidím že zatím nemám konkurenci, moje 1100 GS má 131 000 km a funguje bez chyby,
to jsi mě potěšil,moje R1100GS má najeto 90 000km,nemam ji zase tak dlouho abych moh posoudit jestli je bez problému,ale tváří se že jo,moh bys mě napsat co jsi na tom kdy dělal??co třeba vzadu hlavní ložisko kola?? co malý ložiska vzadu?? a tak všelijak,dík
Já ju kupoval měla 55 tisíc ted má 82000. Zatim sem měnil lanko tacháku,čidlo oleje,ložiska f kardanu,manžetu,repase centrálu,klíňák alternátoru.Zdá se toho dost ale zase sem ušetřil za řetězovou sadu.
Máš aspoň model bez el. posilovače brzd:????
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Jo uz je bez brzdového posilovace, a brzdí taky jako svina. Modely 2007 by snad uz meli vsechny delat bez posilovace. Bohuzel tam ale stale davaji blinkry se zarovkama namisto slibovanych LED. R1200GSA je bohovska motorka kvuli ktere se vyplati i trosicku zadluzit.
Sakra chlape jak já ti závidím.......ještě rok musím vydržet
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
pavel napsal:
Tak vidím že zatím nemám konkurenci, moje 1100 GS má 131 000 km a funguje bez chyby,
to jsi mě potěšil,moje R1100GS má najeto 90 000km,nemam ji zase tak dlouho abych moh posoudit jestli je bez problému,ale tváří se že jo,moh bys mě napsat co jsi na tom kdy dělal??co třeba vzadu hlavní ložisko kola?? co malý ložiska vzadu?? a tak všelijak,dík
Já ji nemám od nova, ale koupil jsem ji v Německu od majitele prodejny motorek, má servisní knížku - sice už celou popsanou, ale je v ní historie všech oprav. v záruce byla výměna převodovky a z větších oprav kromě pravidelné údržby jen přetěsnění levého válce.Pro zajímavost kotouče jsou ještě původní, teprve letos je budu muset vyměnit.Taky starter asi udělám a to spíš jako prevenci.
Upravil pavelpv dne 10.04.2007 23:39
pavel napsal:
Tak vidím že zatím nemám konkurenci, moje 1100 GS má 131 000 km a funguje bez chyby,
to jsi mě potěšil,moje R1100GS má najeto 90 000km,nemam ji zase tak dlouho abych moh posoudit jestli je bez problému,ale tváří se že jo,moh bys mě napsat co jsi na tom kdy dělal??co třeba vzadu hlavní ložisko kola?? co malý ložiska vzadu?? a tak všelijak,dík
Já ji nemám od nova, ale koupil jsem ji v Německu od majitele prodejny motorek, má servisní knížku - sice už celou popsanou, ale je v ní historie všech oprav. v záruce byla výměna převodovky a z větších oprav kromě pravidelné údržby jen přetěsnění levého válce.Pro zajímavost kotouče jsou ještě původní, teprve letos je budu muset vyměnit.Taky starter asi udělám a to spíš jako prevenci.
a ty zadní ložiska v tý servisní knížce máš napsaný a nebo ne??jen mě to zajímá,se tak nějak pořád rozhoduju jestli je mam preventivně udělat a nebo ne,jo o těch převodovkách sem někde čet že u některejch byli problémy,ale prej pokud najede ta převodovka víc jak 40tkm a přežije tak je potom už na věky,jo a co spojka taky je pořád originál a nebo ne?? dík
Dělal jsem nedávno na jednom 1150 92000km zadní velké ložisko a malé ložiska v nohavici kardanu. Vše bylo preventivně, věcem nic nebylo. Prostě pro jistotu. 14 dní na to jsem dělal jiné 1150 s 52000 km a totálně rozsypaným zadním ložiskem. To ložisko fakt stálo za to. Klec byla no spíš nebyla vubec a kuličky samo sebou na jednom místě. Když jsem vzal za zadní kolo, tak moc velkou vůli nemělo, ale bylo to totál.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
K těm najetejm kilometrům : když jsem 1100 GS kupoval, měla najeto podle tacháče 69 900, r.v.96.Stav vypadal velice dobrej, řikal jsem si, že to je dost, ale i tak jsem do toho šel, jediný, co mě zarazilo , byly dost ojetý brzdový kotouče (tl. změřená mikrometrem 4,2mm - nový mají 5mm), tak aspoň přední jsem vyměnil.Teď, když jsem poslal do věčnejch lovišť půlku kokpitu, jsem při té příležitosti zjistil, že tachák byl rozebranej (Al- rámeček kolem skla zdola asi šroubovákem rozehnutej a sklepanej zpátky a celý přestříkaný černou matovkou - proč asi ?) Inu - kdo ví, kolik má opravdu... Takže ,doporučuju chtít vidět při koupi tachák zespoda - teda pokud to nejde stočit i vrtačkou ....I když teď musim konstatovat, že najetý kilometry jsou momentálně nepodstatný na stavu Báva , pokud se trefíte v cca šedesátce do pevný překážky...
Upravil elektromaniac dne 20.06.2007 23:25
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
Na kilometry kašli, i kdyby to mělo 100 tisíc, je to fuk. Se stáčeným tachákem jsem se taky už potkal, taky jsem viděl několik zaručeně nebouraných motorek z roku 1997-1998 s plastovou nádrží (!!), holt svět je plný podvodníků.
Já na své 1100GS najel od nové, tedy prokazatelně 82 tisíc km, přední kotouče byly dobré, ale zadní byl hodně sjetý, ale já zpočátku dost brzdil zadkem. Takže sjet se dají i při těchto km. Ivan
mám oslavence a najeto přesně 60.000 km (tachometrových) řekněte co se při 60.000 km mění? pořád jen olej a filtr? ) nebo už je v manuálu doporučeno něco víc? nebo to nemám řešit vyměnit olej po 10.000 a víc se nestarat, každopádně bych rád věděl co je v předpisu třeba měnit nebo zkontrolovat po 60.000 ať zrovna když budu někde pryč se mi to najednou nerozesere.... děkuji
TAKE IT EASY
Ve 40t palivový filtr, nevim jestli jsi ho měnil. Po 20t olej v převodovce a vzadu v kardanu (někde píšou po 40t, ale nestojí to svět, tak doporučuji po 20t. A navíc, když vidím jak olej vypadá z kardanu, tak 20 bez debat. Je tam 0.25l) V 60t doporučují výměnu řemenu alternátoru, ale stačí kontrola, případně výměna. Po dvou letech brzdovku, samo olej a filtr v motoru,kontrola vzducháče, případně výměna a kontroly různejch věcí jako destičky, světla.... Myslím, že máš 1150 GS tak to je na něj.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi