Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
po umytí je 800GS mrtvé
servisak
#21 
Přidané 23.08.2010 14:35
Avatar člena


Příspěvků: 12374
Registrace: 02.01.09
Vidíš tak to dobře dopadlo mohlo bejt i huř! clap
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
hicks
#22 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 23.08.2010 14:39
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
jacob napsal(a):
No, tak nakonec byl problém v baterii. Odešel článek, baterie měla napětí, které sice utáhlo kompresor, ale už malé na motorku. Takže mít zkoušečku, asi sem si ušetřil vlek a odvoz motorky.....

Ale samozřejmě když už koukli na motorku, tak mi sákne olej zpod hlavy, kotouč na výměnu a tak dál.....Shock


zadni kotouc?

po kolika? ja ho mam v 70k na minimu.. v zime budu menit.

premyslim o tom od Twalcomu... origo uz asi ne.. radeji neco, co lepe brzdi.

---

jinak gratuluju k vyreseni problemu..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
PetrAT
#23 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 23.08.2010 14:39

Příspěvků: 334
Registrace: 27.05.10
hmm, pryč jsou časy, kdy baterka držela 10 let Frown
Kolik máš najeté, že měníš kotouče ?
 
ant
#24 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 23.08.2010 15:01
Avatar člena


Příspěvků: 246
Registrace: 30.06.08
aspon ze je to baterii..no asi to drzak to 800gs nebude..setri se kde muze..
WILL RACE FOR FOOD
 
PetrAT
#25 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 23.08.2010 15:14

Příspěvků: 334
Registrace: 27.05.10
Šetří se i na baterkách
A co hůř, připlatíš si za značkovou a ta odejde jako nějaká noname
Konkrétně v posledních letech vím o 5ti Yuasách, který odešly do 2 let
Nový výrobek je méně spolehlivý a nebo vydrží méně než starý Sad

 
Vjetrnik
#26 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 23.08.2010 17:11
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Ant: obecně problematika téměř všeho...

U vosmikila, kde se honí poměr výkon/hmotnost se nedá co divit, navíc v době, kdy se utahuje vše co jde. Nejde přeci o to, aby si někdo koupil motorku na 10 let, to by pro výrobce nebyl přeci žádný kšeft...akorát že u vosmikila mi to připadá trochu příliš...ale to je třeba jen můj pohled.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#27 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 23.08.2010 17:25
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
to Ant: obecně problematika téměř všeho...

U vosmikila, kde se honí poměr výkon/hmotnost se nedá co divit, navíc v době, kdy se utahuje vše co jde. Nejde přeci o to, aby si někdo koupil motorku na 10 let, to by pro výrobce nebyl přeci žádný kšeft...akorát že u vosmikila mi to připadá trochu příliš...ale to je třeba jen můj pohled.


boze... jako kdyby se na dvanactce nehonilo kazde kilo a usetreny cent v nakladech.

samozrejme, ze se honi.. viz napr. zadni kardan a spol.

za podstatne povazuju kolik ti vydrzi zasadni konstrukcni prvky... typu motor, widle, ram etc.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jacob
#28 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 23.08.2010 22:46

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
No, měnim přední kotouč, jen jeden, má najeto 16500km. Druhý má najeto cca 8000, takže ten je ok. Podle mého by vydržel i ten starší kotouč, ale 3 lidi, kteří moto rozumí už mi říkaly, že by to výhledově chtělo...tak holt na konci sezony na 20k servisu půjde mimo klasiky i těsnění, kotouč....

Ináč ta baterie mě vypekla, nebyla zkoušečka, ale baterie i při 4,5V vzala kompresor, nicméně pod 5V prý 800GS odmítá spolupracovat. Tak jsem se projel holt za zkoušečkou do Inveltu s přívěsem Grin

Ještě ke kotouči...hodně blbnu v písku, nějaké to bahýnko proběhlo, takže věřím, že to kotouči zrovna nepomůže. Paradoxně, destičky tak nějak drží líp.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
hicks
#29 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 24.08.2010 08:14
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
jacob napsal(a):
No, měnim přední kotouč, jen jeden, má najeto 16500km. Druhý má najeto cca 8000, takže ten je ok. Podle mého by vydržel i ten starší kotouč, ale 3 lidi, kteří moto rozumí už mi říkaly, že by to výhledově chtělo...tak holt na konci sezony na 20k servisu půjde mimo klasiky i těsnění, kotouč....

Ináč ta baterie mě vypekla, nebyla zkoušečka, ale baterie i při 4,5V vzala kompresor, nicméně pod 5V prý 800GS odmítá spolupracovat. Tak jsem se projel holt za zkoušečkou do Inveltu s přívěsem Grin

Ještě ke kotouči...hodně blbnu v písku, nějaké to bahýnko proběhlo, takže věřím, že to kotouči zrovna nepomůže. Paradoxně, destičky tak nějak drží líp.


hele Jacobe, chtelo by to test.

porovname jak nam navzajem brzdi predni brzda? ja mam vepredu oblozeni i kotouc JAK NOVY.

mam zaroven ale podezreni, ze mi to vepredu nic moc nebrzdi... mas tam origo desticky?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jacob
#30 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 24.08.2010 08:25

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
Mám tam origo destičky i kotouče, ale taky mám vepředu Desertku, takže vyhráváš už teď Grin
Ale když jsem měl asi týden Tourancku, tak mi nepřišlo, že to brzdí špatně. Upřímně, i ten kotouč mi přijde v pohodě, ale ja su enem ajťácká lama a když se na výměně schodli 3 týpci (technik Inveltu, kamarád, který jezdí a hrabe se ve všem pojízdném roky..), tak si říkám, že bych jim mohl věřit Smile
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
hicks
#31 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 24.08.2010 08:57
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
jacob napsal(a):
Mám tam origo destičky i kotouče, ale taky mám vepředu Desertku, takže vyhráváš už teď Grin
Ale když jsem měl asi týden Tourancku, tak mi nepřišlo, že to brzdí špatně. Upřímně, i ten kotouč mi přijde v pohodě, ale ja su enem ajťácká lama a když se na výměně schodli 3 týpci (technik Inveltu, kamarád, který jezdí a hrabe se ve všem pojízdném roky..), tak si říkám, že bych jim mohl věřit Smile


a supleru nemas, abys to zmeril, ciste pro info? Cool

je tam dokonce vyrazena minimalni tloustka.
Upravil hicks dne 24.08.2010 08:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jacob
#32 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 24.08.2010 11:04

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
Vidíš, to by šlo, změřím. A jakou tloušťku máš ty?
Teda změřím, že stáhnu motku ze servisu, tzn dnes, nebo zítra.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
hicks
#33 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 24.08.2010 12:29
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
jacob napsal(a):
Vidíš, to by šlo, změřím. A jakou tloušťku máš ty?
Teda změřím, že stáhnu motku ze servisu, tzn dnes, nebo zítra.


ja uz nevim.. tusim, ze je minimum 4,5mm a ja mam neco jako 4,45...

snad je to jeste bezpecne.

v zime chci menit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
PetrAT
#34 
po umytí je 800GS mrtvé
Přidané 24.08.2010 12:44

Příspěvků: 334
Registrace: 27.05.10
neboj, výrobce se jistí, takže 5/100 nehraji vážnou roli
Podle tabulky měl nový 5 mm
Docela vám to chlapci mizí. Ale písek a bláto jsou dobré brusivo
Já teď chystám výměnu předních na Africe a ta má nalítáno 90 tkm
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 46
Členové on-line: 3
Vikec, hofi01, Fandys1

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI