Ještě se zeptám na jednu věc, bliká mi to rychle asi tak dvakrát za vteřinu, dá se říct dvakrát rychleji než by mělo. Myslel jsem si že tam jsou slabší žároky ale je tam normálně žárovka 21W vpředu i vzadu tak jak to má být. Je to normální a ještě dodám že nemám zapnutí varovných světel. Dík J.C.
Jara Cimrman napsal:
Čtu že se blikání vypíná samo ale to asi není můj případ, mám R1100R rv 1999 a tak se ptám, jde něco jako automatické vypínání aplikovat na takovou herku jako mám já.
U Tvé mašiny (R1100) to nejde.
Mají to až stroje nově generace, jako např. R1200.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Jara Cimrman napsal:
Ještě se zeptám na jednu věc, bliká mi to rychle asi tak dvakrát za vteřinu, dá se říct dvakrát rychleji než by mělo. Myslel jsem si že tam jsou slabší žároky ale je tam normálně žárovka 21W vpředu i vzadu tak jak to má být. Je to normální a ještě dodám že nemám zapnutí varovných světel.
Bliká to tak jak má to znamená vpředu i vzadu, všechny žárovky mají 21W a všechny fungují. J.C.
Řekl bych některá ze žárovek nebo relátko...
Obě strany (blinkr doleva i doprava) se chovají stejně?
Jestli ne a jedna strana je v pořádku, tak vzájemně prohodit žárovky levé a pravé strany.
Pokud by to po přehození žárovek blikalo "špatně" zase na druhé straně, tak by to mělo být žárovkama (jednou nebo oběma) na té "spatné" straně.
A zkusil bych ještě pro jistotu ověřit ohmický odpor vláken všech čtyř žárovek za studena (bez proudu) - měl by být víceméně stejný.
A hlavně pak samozřejmě ještě změřit i proudový odběr při rozsvícené žárovce (opět u všech kusů).
Ta 21 Wattová žárovka by si měla při jmenovitém napětí 12 Voltů brát cca 1.75 Ampéru, a při vyšším palubním napětí (řekněme 12.7 V u neběžícího motoru nebo cca 13.5 V u běžícího) ještě úměrně víc (až okolo 2 Ampér).
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Otec František nám to každou neděli při kázání taky říká.
P.S.
Míla to jistě myslel u své originální (neupravované) BMW R 1100 R.
Samozřejmě dodatečně lze k motorce nebo autu dobastlit skoro cokoliv...
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Na obou stranách motorky jsou stejné žárovky 12V- 21W a všechny jsem kontroloval, obě strany blikají naprosto stejně rychle, prostě nevím. Asi jedině vyměnit ten přerušovač. J.C.
Našel jsem tady http://www.tipmot...e-bmw.html použitý díl za 650 Kč Ale příjde mi to dost velká neznámá protože díl mi určitě nemají jak odzkoušet a navíc nemám jistotu že mi tam bude pasovat. Proto se chci zeptat jsou mezi jednotlivýmy typy nějaké rozdíly. Dík J.C.