Spea - ToM napsal(a):
Nikde nenachazim mnozstvi, jake je nutne k naplneni motopneu. Tedy, na kolik motopneu to litrove baleni vystaci?
Ti to mohu nafotit z te flasky.Maj to tam rozepsane na kazdy rozmer pneu.Na 1100gs predek asi 2,2 a zadek asi 2,5dcl.Takze na 650gs to mas bohate na 2 sady gum,jeste ti trochu zbyde.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ale pozor,to je ten pripravek do 90km/h!Samozrejme i ten muze spolehlive fungovat.Ale z nejakeho duvodu ten nad 90km/h asi drazsi bude.
Tady to mas pohromade i s tema rychlostma.http://jrshop.cz/...
To je jednoduchý. Ten nad 90 km/h je řidší aby nedělal neplechu při vyšších rychlostech. My taky prodáváme něco podobnýho do stavebních strojů a náklaďáků co jezdí v bordelu. A je to taky rozdělený na do 25km/h (bagry,bobiky atd.) a nad 25km/h. V tom do 25km/h jsou vlákna a utěsní to dost velký poškození,ale zase se s tím nedá jet rychle. Něco za něco. A taky jsou tam cenové rozdíly.
Rozhodně je i ta dražší varianta levnější,než Ultraseal.
Upravil BIGR dne 24.08.2010 21:27
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Ty duše při přezouvání vyměním za nové,ne snad že by se přilepily ale hlavně že s tím maglajzem vevnitř to nejde vyvážit(pro ty co vyvažujou jako já) a dostávat to z duše nějak složitě-to raději dám nové a po vyvážení dám nový OKO. Ale tu duši i s pláštěm po demontáži nafotím a tady uvedu.Ta rychlost do 90km/h - většinu defektů chytneš v menších rychlostech a chování se toho maglajzu za vyšší rychlosti nemá na nic vliv páč to dal kamoš i do bezdušové BMW R1100S a no problem.S distributorem sem to diskutoval zda použít of nebo on road a on to konzultoval s kamošem motorkářem co už to údajně dýl používá a tem doporučil,,jednoznačně off road"( ale tím nezavrhuji on road) je to i o ceně .Dnes jsem kupoval novou litrovku a stála 370kč do jednoho kola dám tak 2-2.5dcl
Konec konců tady je vše popsáno; já to jen ověřil http://www.oko-east.com/
Upravil kim dne 24.08.2010 22:38
Takže přezutí se prodraží o 2 nové duše, ale za ten klid to nejspíše stojí
Vyvážení bych spíše dělal až po aplikaci přípravku
Případně řízni tu duši, abychom věděli jak rovnoměrně se to rozteče po obvodě.
Novej napsal(a):
ty brďo ty gumy jsou ještě jako nový:-)
No jo na pohled jo ale ten střed je mezi špuntama vyvýšený a jak se sjedou nejvyšší body tak se naplní litera zákona o hloubce vzorku bohužel.ale to přední ještě dojedu.
Ten pruh se dá krásně prořezat,není tam žádná výstuž,jenom guma.Větší rozměr ho vůbec nemá,že Vevis?A není to poznat,přibudou Ti 4mm.
Středový pruh nemá 140ka
Ale nyní jsem kupoval novou 120ku a zdá se mi, že je nižší.
PetrAT napsal(a):
Takže přezutí se prodraží o 2 nové duše, ale za ten klid to nejspíše stojí
Vyvážení bych spíše dělal až po aplikaci přípravku
Případně řízni tu duši, abychom věděli jak rovnoměrně se to rozteče po obvodě.
NESMYSL po aplikaci to už nevyvážíš. Bude se ti to přelejvat a házet nevývažka pokaždý jinam. Musí se to vyvážit před.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
PetrAT napsal(a):
Takže přezutí se prodraží o 2 nové duše, ale za ten klid to nejspíše stojí
Vyvážení bych spíše dělal až po aplikaci přípravku
Případně řízni tu duši, abychom věděli jak rovnoměrně se to rozteče po obvodě.
NESMYSL po aplikaci to už nevyvážíš. Bude se ti to přelejvat a házet nevývažka pokaždý jinam. Musí se to vyvážit před.
a je dost nazoru, ze to stejne idealne nevyvazis nikdy.. pokud si kolo naplnis pohyblivym cimkoliv.
kazdopadne Bigrem popisovany postup doporucuje AFAIK primo Ultraseal v manualu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrAT napsal(a):
Takže přezutí se prodraží o 2 nové duše, ale za ten klid to nejspíše stojí
Vyvážení bych spíše dělal až po aplikaci přípravku
Případně řízni tu duši, abychom věděli jak rovnoměrně se to rozteče po obvodě.
NESMYSL po aplikaci to už nevyvážíš. Bude se ti to přelejvat a házet nevývažka pokaždý jinam. Musí se to vyvážit před.
a je dost nazoru, ze to stejne idealne nevyvazis nikdy.. pokud si kolo naplnis pohyblivym cimkoliv.
kazdopadne Bigrem popisovany postup doporucuje AFAIK primo Ultraseal v manualu.
Nutno vyvážit před aplikací. Nepoznal jsem za téměř 10000km najetých s OKO v kolech že by se to nějak negativně projevovalo a to ani u BMW R1100S co má kolega,
Dnes proběhlo přezutí obou pneu v pneu servisu,obou proto páč už ty nové jsou vyrobeny z nové směsi která má se lépe chovat na mokru, tak jsem nechtěl mít vpředu jino a vzadu jinou směs.
Praktická zkouška OKO East proběhla už dříve aniž bych o tom věděl; Po rozebrání pneu se objevil 1,5cm vyčnívající hřebík uvnitř pláště,jak dloho tam byl čert ví ale já to nepoznal tudíž Oko zafungovalo na100%.
kim přiložený následující obrázek:
Takhle vypadá díra zapravená přípravkem OKO (makro snímek duše)Tato díra je od hřebíku který tam byl už dýl, proto zdřejmě to rezavé zabarvení ucpávky díry.
kim přiložený následující obrázek:
A poslední; Duše nikde nebyla slepena s pláštěm a normálně šla ven,jen okolo dír bylo trošku vlhko od OKa. Zkrátka-,, Zázrak velebnosti Zázrak"
kim přiložený následující obrázek:
A rozdíl mezi růžovým a bílým OKO je v hustotě. Limit 90km/h je pojistka výrobce k tomu, aby se nestalo, že by při vyšší rychlosti bílé OKO mohlo vystříkat ven. Ale bílé OKO je odzkoušeno na Elefantovi do cca 160km/h a rozhodně nic neunikalo (duše). V této rychlosti však byl již velmi patrný vliv na vyváženost. Do cca 130km/h však za optimálního "rozlití" uvnitř pláště či duše (mám obojí) je řízeni bez známek nevyváženosti. Na Ducati ST2 nevyváženost nebyla znát ani při 180km/h. Dost asi záleží na tom, v jak velké pneumatice (velikost ráfku) je tmel nalitý a jak širokou má pneumatiku "základnu" kde OKO tvoří vrstvu.
Upravil Siemens dne 05.10.2010 08:08
Já myslím že to nic nebude dělat ani ve 250. Viděl jsem vyvažování takovými granulkami (v bezdušovce) jak se kolo roztočí tak se setrvačností rozprostřou po celým obvodu kola a kolo vyváží. myslím že to je to samý jako tekutina.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Na youtube asi vetsina z vas vyhledavat umi, presto si dovolim vlozit nejaky videa, ze to skutecne funguje. Mimochodem. Uz jsem to s kamosem testnul na pneu Babety a skutecne to funguje. Na prorazene pneu dvema hrebiky pred cca tremi mesici jezdi do prace dodnes.
Mě by zajímalo, jestli to dokáže vyřešit poškození na boku pneumatiky. Průrazy v plášti v hlavní části jsou jasné ale tam funguje třeba i ten ultraseal a další.. Ale ještě jsem neviděl žádný přípravek, který by dokázal zalepit rozříznutý bok, třeba od kamene. A přitom defekty na hraně nebo v boku pláště jsou mnohem častější. Za svůj "motorkářský" život (t.j. najeto asi 150 tis. km a nepočítám úru 50ccm) jsem ještě nikdy neměl defekt od hřebíku v tom nejširším místě pláště. Vždycky to bylo někde na blbým místě - typicky ty boky, kde se to někdy nedá opravit ani dvojitou "D" záslepkou z opravné sady. To samé duše, ultraseal prý na duše funguje taky ale v praxi to jen komplikovalo opravu a všechno od toho bylo zalepený od písku (opravuje se obvykle v podmínkách, kde fučí vzduchem písek někde na pistě a ne v čistém servisu). Ultraseal v praxi (Maroko) byl ve výsledku horší než kola bez něj, protože navíc rozleptával modrý lepidlo používaný na opravy bezdušovek a záslepky to uvolňovalo i v místech, kde by normálně držely a tolik vody, abysme tu pneumatiku od ultrasealu před opravou vymyli, jsme neměli. Navíc opravnou sadou se dá opravit defekt bez sundávání pneumatiky, kdybych to chtěl vymýt, tak už musí kolo z ráfku a to už tam rovnou dám duši a nebudu se s tím mazat.
Takže takové testy s prkýnkem hřebíků, to jsem v praxi moc ještě neviděl že by někdo přejel ale rozervaný pláště do písmene "V" od kamenů nebo vytržený díry od nekulatých předmětů, to je časté a tam ultraseal prostě nefunguje. Tak by mě zajímalo, jak bude fungovat tohle. Na prodeji ultrasealu se celkem dá vydělávat, jednak je po tom poptávka (minimálně jednou týdně se na něj někdo ptá a děsně se diví, že ho neprodáváme) a hlavně, lidi věří tomu, že je to zachrání ale kdo to někdy opravoval opravdu "off road" tak ví, co je to za práci a jak to komplikuje život. Proto ho prodávat nechci. Pokud je tenhle přípravek jiný a funguje nějak jinak, tak rád změním názor ale fakt bych chtěl vidět trojúhelníkový průraz boku pneumatiky nebo defekt duše u ventilku, což je nejčastější ze všeho a tam US nefunguje vůbec. Jinak cena je pěkná, to rozhodně ano. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
To nemuzes cekat, ze trojuhelnikovy pruraz nejaka at tahle,nebo jina "vodicka" opravi. Osobne bych to do dusi nedaval,je pravda,ze pak oprava je vic komplikovana a akorat to prekazi a vsude lepi,ale do bezdusaku je to dobry.
Ja osobne jsem pichnul na moto jen 4x a vzdy to bylo v tom behounu,mit tam toto,tak to asi nepoznam. Nadruhou stranu to vzdy zalepil knot a kdyz ne,tak ta D zaslepka s cementovym lepidlem ano.