BOGR: no vypada to rozhodne praktictejs nez to jak jsem to zbastlil ja, takze to beru jako inspiraci a predelam to.
A jak mas zapojeny napajeni? Primo na baterku nebo pres vypinac / ke svetlum aby bezel jen s nastartovanym motorem nebo tak neco?
TomasTT rikal ze i bez navi ma ten drzak nejakej odber, tak jeste resim jak a kam to pripojit aby to nezralo porad.
Alda napsal:
BOGR: no vypada to rozhodne praktictejs nez to jak jsem to zbastlil ja, takze to beru jako inspiraci a predelam to.
A jak mas zapojeny napajeni? Primo na baterku nebo pres vypinac / ke svetlum aby bezel jen s nastartovanym motorem nebo tak neco?
TomasTT rikal ze i bez navi ma ten drzak nejakej odber, tak jeste resim jak a kam to pripojit aby to nezralo porad.
Zapojil jsem to rovnou na baterku,protože zase takovej odběr to nemá a navíc stejně sundavám svěrku s držákem když jedu bez navigace (zbyde jen ta první koule co je přišroubovaná) aby se to nekomu "nehodilo". A v tom případě odpojím zásuvku z držáku=100% nulovej odběr.
Upravil BIGR dne 10.02.2008 19:53
nevím jestli budu rychlejší,ale snad to budu mít ve středu,ovšem trochu se obávám,jak je to vyřešený s napájením,ešli to tam dostanu i stím napájecím modulem,nebo budu provádět nějaké harakiri
bystricke napsal:
nevím jestli budu rychlejší,ale snad to budu mít ve středu,ovšem trochu se obávám,jak je to vyřešený s napájením,ešli to tam dostanu i stím napájecím modulem,nebo budu provádět nějaké harakiri
Tak to budeš rychlejší 100%. Já mám po dovolený a tento týden se nezastavim abych to všechno dohnal...
S jakým napájecím modulem? Myslíš ten origo černej držák,co do něj zespoda vede kabel a zasouváš do něj TTR2? Jestli jo,tak ten tam samozřejmě musí přijít taky. Držák od Tomáše řeší až pokračování místo kloubu,svěrky a druhýho kloubu. Ale to není tak složitý. určitě to nějak "zmákneš" a pak podáš info i s fotkou.
Tak jsem pripojenej drzak zmeril a odebira 0,005A.
Tzn ze to vubec nebudu resit a dam to naprimo na baterku. Spotreba pri nabijeni je cca 0,5A, tzn jen tam soupnu 1A pojistku a necham to tak.
Ta spotreba drzaku je malinka, kdyz bude motorka dyl stat (to jsem zvedavej jestli se nekdy povede), tak jednoduse vycvaknu konektor z drzaku.
Už mě tady někde na fóru proškolil TomasTT, ten držák při zapojení kabelu přímo na baterku má tak malý odběr, že by musela motorka stát přes půl roku, aby to bylo na baterce znát. A za půl roku stání musíš stejně baterku dobít
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Jen jsem chtěl upozornit na ověřený problém u R1200GS, kde blbne alarm/imobilizér, pokud tam je i ten nepatrný odběr 0.005A a hlásí to chyby atd atd. Je to pakárna a doporučuju v tohle případě (když tam máte BMW alarm) zapojit buď konektor a odpojovat ten držák úplně nebo používat zásuvku.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...