nádherná holka, má charisma, své kouzlo a stojí za to opečovávat a mazlit se s ni. Dovedu si představit nedělní rozhovory při kávě a posloucaht její zvuk... což teprve vzít ji na projížďku... Tuhle bych nikdy neprodal...
Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033
Tady jsem nasel jednu peknou HPN na prodej.Cena tam sice neni,ale pekne fotky a nejake povidani.Hodil jsem to sem v prekladu. http://translate....mp;act=url
Upravil vevis dne 12.12.2010 16:37
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Monolever v provedeni od HPN pro Gastona Rahiera na Paris-Dakar.
Jeste k tomu neco v anglictine.
Right now, the 2011 Dakar Rally racers are somewhere near Córdoba in Argentina. These days the motorcycle class is dominated by KTM, but in the 80s it was BMW all the way. The bike you’re looking at here is one of BMW’s three entries from 1986, built by race preparation specialist HPN-Motorradtechnik; it was designed to survive 15,000km of brutal conditions over three weeks. The pilot was the diminutive Gaston Rahier, and after two consecutive wins in previous years, BMW’s hopes were high. HPN based their racer on the R80G/S, but fitted a 1043cc boxer motor rated at 75hp @ 7,000rpm. (Although the capacity is larger than the similar R100RS motor, the new cylinders actually reduce engine width by around an inch.) The frame is heavily strengthened, and the swingarm extended by 100mm. An Acerbis bikini fairing is attached to the forks, which are 42mm Marzocchi M1 Paris-Dakar units with up to 300mm of travel. Those monster rear shocks are 280mm WP units, and the brakes are Brembo. HPN put the dry battery under the gearbox, and attached a toolkit to the center stand. Loaded with 60 liters of fuel, the bike weighed 230kg—which must have made slow-speed maneuvering a handful for the 5’4” Rahier, who finished a disappointing 14th. It would be 13 years before BMW scored another Dakar victory—when Richard Sainct triumphed on a F650RR. Gaston Rahier died in 2005 after a long battle against cancer, aged 58.
vevis přiložený následující obrázek:
[112.04Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Právě teď, v roce 2011 Rallye Dakar závodníci jsou někde blízko Córdoba v Argentině. V těchto dnech motocyklu třídy dominuje KTM, ale v 80. letech to bylo BMW celou cestu. Na kole se díváte na tu je jedním ze tří položek BMW z roku 1986, postavený podle odborné přípravy závodu HPN-Motorradtechnik, byl navržen tak, aby přežil 15.000 km brutálních podmínkách přes tři týdny. Pilot byl maličký Gaston Rahier, a po dvou po sobě jdoucích vítězství v předchozích letech, BMW naděje byly vysoké. HPN na základě jejich závodníka na R80G / S, ale vybavený 1043cc motor boxer o výkonu 75hp @ 7000 ot / min. (I když kapacita je větší než podobné R100RS motor, nové válce skutečně snížit Šířka motoru asi o palec.) Rám je silně posílena a prodloužena kyvná vidlice 100mm. bikiny Acerbis kapotáž je připojeno k vidličky, které jsou 42mm Marzocchi M1 Paříž-Dakar jednotky s až 300 mm cesty. Ty šoky monstrum vzadu jsou 280mm WP jednotky, a brzdy Brembo jsou. HPN dát suchou baterii pod převodovkou, a připojené nástrojů pro středový stojan. Naloženo s 60 litrů paliva, na kole, vážil 230 kg, která musí-dělali pomalu-rychlost manévrování hrst na 5'4 "Rahier, který skončil až čtrnáctý. To by bylo 13 let před BMW zaznamenal další vítězství Dakar-li Richard Sainct triumfoval na F650RR. Gaston Rahier zemřel v roce 2005 po dlouhém boji s rakovinou ve věku 58 let.
vevis přiložený následující obrázek:
[125.49Kb]
Upravil vevis dne 28.01.2011 12:41
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!