To Hicks - z toho vseho co jsi napsal je zajimava jen spotreba a delší servisní interval. ostatní veci se dají dokoupit, vymenit a nebo jsou jen pocitový. Ja mam tyhle dve motorky vyhlidlí jako kandidáty na vyměnu, ale dopredu vím, že tenhle odborný test mi nepomůže
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
To Hicks: No dobře, přiznávám, že mě taky baví ti oponovat
Upravil jacob dne 09.09.2010 11:02
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Hicks napsal:
[
pro honeni hospodskeho ega je obsah (a delka) jednoznacne dulezita
podivej se treba na cikany.. ty taky nejdou do niceho mensiho, nez velemercedes nejlip 3L a vice.
Hicksi, neber si to osobne, ale jestli te z honeni ega neboli ruka, tak jsi docela v pohode, ne?
... kdyz si udelam recall na tve prispevky, tak myslim ze pokud by nejaky dealer chtel marketingoveho stratega na 800GS, tak nemuze najit nikoho lepsiho a skalnejsiho ...
adventure73-pardal napsal:
To Hicks - z toho vseho co jsi napsal je zajimava jen spotreba a delší servisní interval. ostatní veci se dají dokoupit, vymenit a nebo jsou jen pocitový. Ja mam tyhle dve motorky vyhlidlí jako kandidáty na vyměnu, ale dopredu vím, že tenhle odborný test mi nepomůže
tak treba pro mne je vzhled naprosto klicovy.. a s tim nic moc neudelas
vyhrivany gripy tovarne rozhodne hezci/lepsi nez z druhovyroby, palubni pocitac pouzivam porad atd.
Ale chapu, ze kazdy motorku pouziva jinak. Ja se s ni v PRVNI rade prepravuju a setrim cas, a ZAROVEN se vyblbnu.
Ja myslim, ze ty jine pouziti take chapes.
Problem je, ze Vjetrnik to nechape a ani si to NEDOKAZE predstavit.
Ja jsem si osmikilo nekoupil kvuli penezum, v tu dobu mi to bylo +- jedno, ale protoze se mi libilo viz nez normalni 12ka a ADV je cca stejne hezke, nicmene zase o DOST tezsi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Slavek napsal:
... kdyz si udelam recall na tve prispevky, tak myslim ze pokud by nejaky dealer chtel marketingoveho stratega na 800GS, tak nemuze najit nikoho lepsiho a skalnejsiho ...
kdyz ja marketaky vetsinou nerad
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal:
800GS je "silniční moto s udělej si sám a pak můžeš trochu do terénu".
s timhle naprosto souhlasim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal:
800GS je "silniční moto s udělej si sám a pak můžeš trochu do terénu".
s timhle naprosto souhlasim...
no a prave me naprosto unika smysl toho testu 800gs a 990. Vsadim se, ze navic budou mit obe seriove obuti a nedej boze, ze jim zase zaprsi. Fakt je, ze testy asi podle vseho nejsou urcene k tomu, aby se podle nich vybirala motorka
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
800GS je "silniční moto s udělej si sám a pak můžeš trochu do terénu".
s timhle naprosto souhlasim...
no a prave me naprosto unika smysl toho testu 800gs a 990. Vsadim se, ze navic budou mit obe seriove obuti a nedej boze, ze jim zase zaprsi. Fakt je, ze testy asi podle vseho nejsou urcene k tomu, aby se podle nich vybirala motorka
smysl bych chapal.. o necem psat prece musi.
Modelu je konecny pocet -- pokud tedy nevyleze nejaky facelift -- jsou odsouzeni k improvizaci
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
adventure73-pardal napsal:
To Hicks - z toho vseho co jsi napsal je zajimava jen spotreba a delší servisní interval. ostatní veci se dají dokoupit, vymenit a nebo jsou jen pocitový. Ja mam tyhle dve motorky vyhlidlí jako kandidáty na vyměnu, ale dopredu vím, že tenhle odborný test mi nepomůže
jeste se vratim k tem pocitum.
vzdyt ty jsou tady naprosto zasadni polozka... prece nejses duchodce, co si jde koupit Dacii Logan, protoze ma nejvyssi pomer cena/vykon?
Troufam si tvrdit, ze pri vyberu moto hraji emoce ZASADNI roli u vetsiny lidi.
---
navic.. znas ten trik, ne? Udelas si SWOT analyzu. Nejses si jisty.. udelas si ji tedy podruhe, potreti... a jses v pr*eli sance na optimalni rozhodnuti Ti rapidne klesnou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
adventure73-pardal napsal:
To Hicks - z toho vseho co jsi napsal je zajimava jen spotreba a delší servisní interval. ostatní veci se dají dokoupit, vymenit a nebo jsou jen pocitový. Ja mam tyhle dve motorky vyhlidlí jako kandidáty na vyměnu, ale dopredu vím, že tenhle odborný test mi nepomůže
jeste se vratim k tem pocitum.
vzdyt ty jsou tady naprosto zasadni polozka... prece nejses duchodce, co si jde koupit Dacii Logan, protoze ma nejvyssi pomer cena/vykon?
Troufam si tvrdit, ze pri vyberu moto hraji emoce ZASADNI roli u vetsiny lidi.
---
navic.. znas ten trik, ne? Udelas si SWOT analyzu. Nejses si jisty.. udelas si ji tedy podruhe, potreti... a jses v pr*eli sance na optimalni rozhodnuti Ti rapidne klesnou.
No presne, tyhle "pocity" ma ale v zasade kazdý jiný a tak ze se tobe např 800 libí neznaméná že je krásná. Je krásná pro TEBE.
A to že BMW oblečení je lepší než KTM ... to mě zajímá jak jsi došel k tomuto vysledku?
Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
* znacku
* vzhled & image
* spotrebu
* delsi servisni intervaly(!)
* vyhrivany gripy
* palubni pocitac
* pohodlnejsi sedlo
* lepsi tovarni obleceni
* mnozstvi doplnku
* CANBUS
* pomalejsi moralni zastarani (novejsi model)
* 17ka vzadu
* nizsi teziste
* necouhaji z toho valce = lip se klickuje po meste (tohle smerem na 12ku)
zacinas byt pozvolna trapny... zvlast s tvoji holou adventurou, co nema ani ESU, protiprokluz, nic.
Myslím že image a vzhled značky BMW udělali právě ty ,,čouhající válce,,.
Jen taková poznámka: když bych dnes chtěl novou motorku a chtěl bych cestovat ,proč bych pořizoval "silniční" vosmikilo? Raději bych šel do dvanáctky, která je pro daný účel výrazně pohodlnější a i lépe ovladatelnější. Navíc i třeba SuperTeneré je lepší volba než vosmikilo, i když má pár kilo navíc. Když bych chtěl více do terénu, tak bych volil 990, která na to má jak podvozek, tak kola. Né že pořídím vosmikilo a musím měnit podvozek, kola atd., abych do toho terenu vůbec mohl. Takže stále nechápu proč vosmikilo?
Jinak ten čláínek, který jsem zmiňoval , se vosmikila kupodivu netýkal. Tam šlo o Buella...ale ten to má po zásluze již za sebou
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Test jsem si přečetl celý když jste to sem dali, až teď mám čas napsat, že¨
, úplná blbost takovýto test
jak chceš srovnávat v terénu tři motorky, které nemají stejné obutí, dokonce jedno má již i ty silniční ojeté?
Celé trochu trapné, absolutně bez jakéhokoliv praktického účelu pro nás (a pro kohokoliv jiného)
takovéto "amatérské" testy jsou nejen ubohé, ale i škodlivé, zvláště v terénu bez obutí a dokonce i s malou zkušeností off roadu
já nikdy nejel F1, ale zkusím udělat test několika monopostů, sice jedny se slikama a druhý s dešťovkama za průtrži mračen, ale snad vám to pomůže! Asi tak... Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Zdar draci.
Takže já jsem si třičtvrtě roku vybíral motorku, Chvíli i vážně uvažoval o Stelviu (docela se mi líbí- až na detaily) a nakonec se rozhodl pro 12. Chtěl jsem normální, ale sedl jsem na ni a byla mi malá. Seděl jsem na ni jako na předešlé GSX 1400. Posaz na kolegovu Adv rozhodl. Ale:
Prošel jsem si martýriem v podobě ziskávání info o GS tolik poruch jsem na žádném jiném foru nečetl (GSX 6let- nic!) Dále Adv se mi prostě líbí z některých pohledů (zepředu) méně než klasika. A u motorky za tuto cenu bych čekal větší spolehlivost, co rozhodlo. Ego. Je fakt že se mi strašně líbí technicky- letmák a Boxer, ale kdybych se dokázal odprostit od těchto záležitostí, tak rozhodně zvítězí F 800 GS. Pro člověka co cestuje i po nezpevněných cestách je to rozhodně lepší volba než 12 a kdo tvrdí že ne, lže si do kapsy. Byl jsem s ní letos v Albanii (ostaně jako zbytek fora ) a párkrát ji zvedal, prostě váha, terén, a už jsem ji položil. S Osmičkou by tohle nehrozilo, a o průchdnosti terénem se nebudeme bavit. Můžu si to dovolit tvrdit, partnerka ji má, a něco jsem odjel i na 8. A pokud si někdo myslí že je 8 zdechlina, tak vás můžu ujistit že v rukách ženské která před tím jezdila Ducati by drtivá většina nás zůstala s pusou otevřenou. K testu.
Pro mě je Stelvio nedotažené, některá místa vypadají jako z Číny - výfuk, brýle atd) BMW je krásně nekomplikovaně dizajnově zvládlá motorka. Spoustu částí má prostě jednoduše krásné, a Itali to nedotáhli.
K testu KTM vs F 800 GS - myslím že je to jediný možný soupeř pro KTM v jejich vodách. Určitě nemá ,,litr" ale třeba kolega majitel KTM (qwert) říkal že by pár koníků oželel. Takže ne vždy je Litr výhoda.
Jediná slabina je přední vidle. A jako klasicky nutnost dokoupit nějaké kryty. V tomhle mě BMW sere, jsou drazí a neposkytují výbavu ani jako Japonci s poloviční cenou.
Jsem se svou volbou ADv spokojený protože mám rád krásné technické lahůdky, protože jsem zjistil že bachratá nádrž díky které vypadá jako ryba Fugu má i výhodu v podobě krytí před deštěm, protože vypadá majestátně a já prostě jako chlap potřebuji i tuhle berličku a protože jsem si s ní splnil sen o pohodlném cestování po asfaltových cestách (v drtivé většině)
Neměnil bych.
PS: Kdo nejel na modelu 2010- půjčte si ji, už i jede. Což se o modelu 2009 zdaleka nedá říci. (odskoušeno) Mám pocit že to i 8 má větší akceleraci.
To nepíšu abych naštval Vjetrníka, to je prostě fakt.
Upravil Waltr dne 09.09.2010 17:37
já myslím, že jsi udělal moc dobře, ale nesouhlasím s:
1/ GSA je pěkná ze všech úhlů
2/ nejsou potřeba žádné další plasty
3/ na modelu 2007, který mám otevírám o maličko víc plyn a jedeme na stejno (ty jezdíš na plnej?)
4/ rybí nádrž má i delší dojezd
5/ 800 je vynikající model, ale ochranu a pohodlí na delších trasách nemá stejnou
6/ samozřejmě že je to jenom cestovní enduro a ne 690, ale za to na tom nebolí zadek
7/ a s těmi poruchami to zase není tak hrozné, já mám 100.000 a absolutně žádný problém, kromě výměny baterky
Upravil Doc dne 09.09.2010 18:19
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
to Waltr: otázka, jestli to zrychlení vosmikila je reálné, nebo to dělá jen pocit díky jeho zvuku...mě spíš na té motorce vadí to, že není pořádně použitelná ani v silničním modu, ani v offroad modu...je to JEN levná varianta k R1200GS, ale ne offroadové enduro, jak by se mohlo zdát.
Skoro z toho člověk nakonec má pocit, že když si tam člověk přičte doplňky, které ten stroj potřebuje, aby za něco stál, že marketingově to tak u BMW chtěli, aby pak člověk byl na ceně R1200 a raději si pořídil rovnou velké GS (teda ten, co umí počítat)
Jo být sice o pár korun dražší, ale mít lepší vidlici a kvalitnější ráfky, hned by to smysl dostávalo...ale když z toho člověk chce enduro, tak aby mu zbyl jen rám s motorem, tak to je trochu málo, né?
Ale zase člověk má tu image BMW, to dokonalé oblečení BMW, tu úžasnou palubní desku...bez toho by ten offroad taky nešel
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
.je to JEN levná varianta k R1200GS, ale ne offroadové enduro, jak by se mohlo zdát.
ty v*le Vjetrniku, jak muzes rict, ze technicky i koncepcne odlisna motorka je JEN LEVNA VARIANTA k 12ce?
fakt Ti muselo preskocit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
Jen taková poznámka: když bych dnes chtěl novou motorku a chtěl bych cestovat ,proč bych pořizoval "silniční" vosmikilo? Raději bych šel do dvanáctky, která je pro daný účel výrazně pohodlnější a i lépe ovladatelnější. Navíc i třeba SuperTeneré je lepší volba než vosmikilo, i když má pár kilo navíc. Když bych chtěl více do terénu, tak bych volil 990, která na to má jak podvozek, tak kola. Né že pořídím vosmikilo a musím měnit podvozek, kola atd., abych do toho terenu vůbec mohl. Takže stále nechápu proč vosmikilo?
Jinak ten čláínek, který jsem zmiňoval , se vosmikila kupodivu netýkal. Tam šlo o Buella...ale ten to má po zásluze již za sebou
ja ti tu napisu seznam, proc osmikilo, a ty se jako kolovratek vratis ase na zacatek.
Laskave si to precti a jestli mas argumenty (jako ze nemas) a zacni je vyvracet BOD PO BODU, ci jak ti to bude vyhovovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi, nejde o Osmičku. Jde o tebe.
Nechte už těch piskovištových hádek, osum je ůplně někde jinde. 12 je normální cestovní enduro schopné jezdit po nezpevněných komunikacích. 8 je cestovní ednduro schopné jezdit v terénu.
Nebo aspoň na to jsou určeny, ale v šikovných rukou jde všechno.
Doc- pro mě pěkná zepředu prostě není
Plasty jsem myslel na 8
Opravdu nejde o výkon, ale ten pocit když sedíš na dvanáctce a připadáš si jako na TransAlpu není nic moc.
Vjetrník> Když si koupíš zase ty doplňky na 12 jsi na ceně Toyoty Landcruiser
pred dvema mesici jsem byl bez znacek a jezdil 2 tydny s kamaradovym Transalpem... je to o nicem jinem... kdyz jsem opet sednul na bavo, myslel jsem ze jsem na rakete, ten Transalp je oproti nam opravdu moc linej, nejde srovnavat
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic