Urcite Ti za mne doporucim se svezt na dane motorce,kterou mas v hledacku...Muzes toho precist spousty,at uz rady od nas nebo ruzne testy,ale 15min na motorce Ti da mnohem vice...
12'ku GS nezatracuj,velka je ale kdyz se rozjede prekvapi Te jak je agilni...
...za mne, pokud bych sem tam nedelal nezpevnene cesty a tudiz nemel 12'ku GS by byla volba cislo jedna Multistrada 1200S v bile...vim ze ma detske nemoci,ale s temi si Ducati kupujete...kdo se nesveze nepochopi,je to motorka s obrovskou dusi...
...R1200R je taky zajimava,pokud tu, tak konec roku 2008 a nahoru at ma pro Tebe vsechny hracky,elektronicky podvozek atd...
Motoguzi taky vyborna a s dusi...
Tiger 1050 je krasna a jina, ale ta me trochu zklamala.
Tak hodne stesti pri vyberu a uzivej si ten pocit.
Ahoj. Řeším něco podobného jako Divous. Já chci přesednout z šestpade Dakara. Ačkoli mám terénější verzi malého géesa tak z cesty sjedu málokdy a obouvám jen silniční pneu.
Tak BMW1200GS nebo Moto Guzzi Stelvio? Zatím to vypadá že zradím vrtule a půjdu do itala
Jel sem na obou. Je to těžké rozhodování ale Stelvio se mi líbí víc, zdá se mi pohodlnější, jede jak z praku, není to taková tuctovka jako dvanáctka GS a navíc mi nabídli neodolatelnou cenu.
Doufám že mne za tu zradu nevyobcujete ze stránek kde mám první příspěvek!
Vyber si hlavně to co ti udělá radost. Za mě R1200GS !!! Je to poprvé co jsem si po třech sezonách na R1200gs opět pořídil R1200GS evoluční model 2011 full palba - takže radost a BMW
RT mi proti GS přišlo o hodně míň použitelný a ne v moc směrech lepší než GS. Míň na tom logicky fouká a největší plus mi přišel pro dalniční přesuny tempomat. A potom vyhřejvaný sedla, ty se ale dají pořídit i na GS... Žena třeba ale prohlásila, že na RT jsme tak moc schovaní, že si ani nepřijde jako na motorce a že je to pohodlný, ale takový sterilní, což byl vlastně i můj závěr (plus míň mrštný). Jinak já dávám logicky hlas GS i oproti různejm exotikám. Hlavní argument vidím v tom, že si ho můžeš hodně přizpůsobit vlastním potřebám, protože aftermarket nabízí neskutečný možnosti doplňků a personalizace směrem jakým budeš chtít. A když začneš moto využívat jinak, než třeba teď, stačí vyměnit/přidat pár doplňků, přezout a maš "jinou motorku", aniž bys tu starou musel prodávat. Na silnici se dá využívat parádně, stačí přitvrdit spodek, dát třeba conti trail attack a můžeš brousit zatáčky jak divej. Nebo zjistíš, že to občas vezmeš přes polňačku, řekněme jen cestou na koupaliště, trochu Tě to namotivuje, začneš podobný cesty vyhledávat, protože co si budeme povídat, je na nich krásně a pak přezuješ na Karoočka a budeš zase někde jinde, začneš offroadit, ani nevíš jak. A pak Tě to přestane bavit a vrátíš se zase k broušení stupaček. GS Ti prostě svazuje ruce nejmíň ze všech strojů na planetě a ostatně proto se nejlíp prodává...
Upravil morabo dne 25.10.2011 06:55
Maiali nel Fango!
JARDAJBC napsal:
Vyber si hlavně to co ti udělá radost. Za mě R1200GS !!! Je to poprvé co jsem si po třech sezonách na R1200gs opět pořídil R1200GS evoluční model 2011 full palba - takže radost a BMW
morabo napsal:
RT mi proti GS přišlo o hodně míň použitelný a ne v moc směrech lepší než GS. Míň na tom logicky fouká a největší plus mi přišel pro dalniční přesuny tempomat. A potom vyhřejvaný sedla, ty se ale dají pořídit i na GS... Žena třeba ale prohlásila, že na RT jsme tak moc schovaní, že si ani nepřijde jako na motorce a že je to pohodlný, ale takový sterilní, což byl vlastně i můj závěr (plus míň mrštný). Jinak já dávám logicky hlas GS i oproti různejm exotikám. Hlavní argument vidím v tom, že si ho můžeš hodně přizpůsobit vlastním potřebám, protože aftermarket nabízí neskutečný možnosti doplňků a personalizace směrem jakým budeš chtít. A když začneš moto využívat jinak, než třeba teď, stačí vyměnit/přidat pár doplňků, přezout a maš "jinou motorku", aniž bys tu starou musel prodávat. Na silnici se dá využívat parádně, stačí přitvrdit spodek, dát třeba conti trail attack a můžeš brousit zatáčky jak divej. Nebo zjistíš, že to občas vezmeš přes polňačku, řekněme jen cestou na koupaliště, trochu Tě to namotivuje, začneš podobný cesty vyhledávat, protože co si budeme povídat, je na nich krásně a pak přezuješ na Karoočka a budeš zase někde jinde, začneš offroadit, ani nevíš jak. A pak Tě to přestane bavit a vrátíš se zase k broušení stupaček. GS Ti prostě svazuje ruce nejmíň ze všech strojů na planetě a ostatně proto se nejlíp prodává...
jeste dodam, ze na RT fakt neni moc videt k prednimu kolu, coz mne docela nervovalo.. zvlast v meste to neni vyhoda.
Stavitelne plexi ma ovsem luxusni.. i tempomat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2