had954 napsal:
Radíte spíše 1150 do 03 bez posilovač a s jednou svíčkou.?Myslel jsem si,že 1150 je lehce vylepšena1100 za víc peněz.Dovelo mě k tomu,to že po německu a rakousku patkavam velkou spoustu 1200,docela dost 1100.Kde jsou 1150?Třeba jsem na ně měl smulu..Nebo to bylo tím že 1100 se vyraběli 6 let,1200 taky 6 let a 1150 pouze 4 roky??? 1999až 2003????????????????????????????
1150 GSA se vyrabela myslim jeste o 2 roky dele. Zrovna ja mam 1150 GS /2003 f plny palbe - dvousvicak, posilovac, FID, Teilintegral brzdy ....
... a? Naprosto f pohode.....
had954 napsal:
Radíte spíše 1150 do 03 bez posilovač a s jednou svíčkou.?Myslel jsem si,že 1150 je lehce vylepšena1100 za víc peněz.Dovelo mě k tomu,to že po německu a rakousku patkavam velkou spoustu 1200,docela dost 1100.Kde jsou 1150?Třeba jsem na ně měl smulu..Nebo to bylo tím že 1100 se vyraběli 6 let,1200 taky 6 let a 1150 pouze 4 roky??? 1999až 2003????????????????????????????
Radosek napsal:
Tam, kde bude stát deset dvanáctek s DOHC a dvacet jedenáctsetpade, se budou všichni motat a prohlížet právě ji a ne její modernější sestřičky...
To mi připomíná jednu povídku od Šimka a Grossmanna
„Ale děvčata jak se za mnou budou otáčet, až klobouk nasadím.“ „Klobouk, klobouk,“ bručel otčím, „kdybys měl na hlavě džber dehtu, otočí se i chlap.
Jo, pánové, každý dle své chuti a dle potřeb každého soudruha...... Kdo nemá koule, ten nepotřebuje motorku a tomu samozřejmě stačí rejže, neboť vrána k vráně sedá...
Máte pravdu, PéDé je historie. Ale historie, která postavila na nohy celou motocyklovou divizi BMW takovým stylem, že z toho žije ještě dnes. Pro mě je to pramáti tý mojí holky Barborky a navíc bába, která má i po dvaceti letech šmrnc. Proto si ji já jistě koupím. A když mi někdo řekne, že "...Jsem automechanik a vždycky jsem si dělal všechno sam...", myslel jsem si, že je automechanik, který si je zvyklý všechno dělat sám a tudíž pro něj není problémem udržovat nesmrtelný motor doplněný nezbytným množstvím příslušenství - prostě motorku s duší a charismatem... ... Samozřejmě, že to není stroj pro nagelované frajírky, kteří umí jen vydrancovat sklad Touratechu, ověsit si motorku ptákovinami a jet se pomasírovat v hadrech za padesát táců k nejbližší benzince...... Takovému stroji musí majitel rozumět a něco o něm vědět, aby ho mohl alespoň nastartovat...
Koupil jsem si dvanáctku. Novou, protože ji nikdy nechci prodat, tak aby jednou za dvacet let až natáhnu ráfy, mohli moji kluci říct:"....jó, to je mašina po našem dědkovi, ten ji kdysi koupil novou, lítal na ní už před čtvrt stoletím a naposled na ní jel dva dny před tím, než si pro něj přišla zubatá..."...
Jednou mě nechala deset kiláků od domova kvůli podělané regulaci palivového čerpadla. Každý tu už ví, jaká lapálie to je a že na zpojízdnění motorky stačí metr drátu a dva konektory. Od té doby mi slouží už osmnáct tisíc kilometrů a bez jediného problému. To MĚ stačí k tomu, abych si k ní vytvořil citový vztah...
A pro Hada: Kup si motorku, která Ti přiroste k srdci. A až si ji koupíš braň její dobrou pověst, protože to není jenom kus železa, to je partnerka, která Tě pak za to nenechá ve štychu... A na pindaly a hnidopichy hoď bobek. Jeď se projet na každé z nich (1200 GS i 1150 GS), popřemýšlej a potom vítej do rodiny GéeSáků, chlape...
Upravil radosek dne 16.09.2010 07:18
Pravda, nejsou uplne nejlevnejsi, ale nejsou to turci ani jugosi a jejich stroje jsou ve 100% stavu, s jasnou historii (vetsinou prodane u nich i jako nove) a s rocni zarukou.
Je to na Tobe....
[quote]had954 napsal:
... jo a dvanáctka se dá koupit už i pod sto sedmdesát kolíků...
Třebas TADY...shop
A podle mě v zimě půjdou ještě víc dolů, neunáhli se s nákupem...
To vypada zajímavě,ale aby v tom nebyl čert.....Ja jsem radši pro individualní dovoz..německo.rakousko
Upravil Bubak dne 16.09.2010 09:44
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
obe motorky su si velmi podobne
za najvacsi rozdiel povazujem rozdiel v hmotnosti a vo vykone v prospech 1200GS
spotreba rovnaka, brzdy rovnake ovladatelnost rovnaka
nesuhlasim s karcicim zeby si za tie peniaze kupil noveho transalpa... konkretne novy transalp je rozpoctova mrdka s 5 rychlostami co vyzera ako kyklop a ma skapaty motor
GS nie su zazracne stroje co vydrzia vsetko a nepotrebuju udrzbu ale k tej motorke dostanes plno veciciek ktore si pri inych znackach musis zaplatit... chces ukazovatel rychlost? GS ma v zaklade.. na transalpa zaplat! chces hlavny stojan? na GS mas v zaklade na transalpa zaplat, chces odpruzene rucky? na GS1150 ich mas v zaklade.. na transalpa zaplat za novy volat.. atd atd
pri 1150 a 1200 by som sa rozhodoval podla stavu motorky a prislusenstva, nie podla stavu km (tie sa daju v konecnom dosledku lahko ojebat a boxer sa aj tak zabehne cca pri 50tkm)
mne ako najlepsi model vychadza GS1150 Adventure r.v. 2002 - jednosviecka, bez posilovaca brzd a nechyta lisku na kotuce ako jej mladsi surodenci a nepisem to preto ze mam jednu taku na predaj
hlavne sa nenechaj zlakat tym ze 1200 je novsia.. za tie peniaze vela vody nenamutis a radsej sa spokojne vozit na starsej 1150 s tym ze nieco aj usetris ako za kazdu cenu kupovat 1200 v horsom stave
ked budes mat nejaky konkretny vyber hod sem link, my ti to tu zodpovedne ofrfleme )))))
Volba 1150 nebo 1200 by měla být dle nátury pilota:
- pokud chceš téměř nezničitelný tank, potom 1150
- pokud se chceš také o něco svižněji svézt, tak 1200
(kila a výkon 1200 1150 nedohoní)
to Radosek: pro nagelované frajírky model GS není to pravé, Ti buď sedlají Káčko, protože Rko přeci nemá výkon, nebo ještě spíš mají na svých hadříkách červené logo z Bologne
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Urcite by stalo za to, se na obou projet. Ja jsem treba z 1200 vubec nadseny nebyl, az jsem se divil. U 12 me prislo ze se nesedi v motorce jeko u 1150, ale na motorce. 1200 ma oproti 1150 uhlazeny motor, jede urcite rychleji, ale to nejsou vlastnosti, ktere od GS chci. Projed se na obou, myslim, ze poznas hned jakou chces.
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
Urcite by stalo za to, se na obou projet. Ja jsem treba z 1200 vubec nadseny nebyl, az jsem se divil. U 12 me prislo ze se nesedi v motorce jeko u 1150, ale na motorce. 1200 ma oproti 1150 uhlazeny motor, jede urcite rychleji, ale to nejsou vlastnosti, ktere od GS chci. Projed se na obou, myslim, ze poznas hned jakou chces.
Přesně takovej jsem měl také pocit, že na 1200 sedím na motorce a né v ní. A ta vyvažovací hřídel ten motor jakoby pojaponštila.. ty krásný vibrace, díky kterým jsem cítil, že mám pod sebou pořádnej kus motoru zmizely a slyšel jsem jen zvuk výfuku..
Při jízdě není 1200ka tak suverénní v držení stopy. Sice je jakoby ovladatelnější, ale 1150 je prostě takovej stíhací tank, kterej jede bez zaváhání, kam mu řekneš.
Opravdu velikej je ale rozdíl v ovládání na místě, tam je 1200 pocitově daleko lehčí.. a to i plně natankovaná 1200gsa oproti 1150, přitom váha na papíře je stejná..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
teda nevim, na ktere 12tce jste jeli, ale ja zkousel na TTTE model 2010 a to byla pecka. motor, podvozek, drzeni stopy i posez - naprosto perfektni. vykony neskutecny - to se neda ani s 11 ani s 1150 vubec porovnavat. uz to je ale spis superbike nez cestovni enduro. kdyz chce clovek neco "usedlejsiho", rozhodne levnejsiho a snad i spolehlivejsiho (tomu uz moc neverim), tak jsou modely 11xx porad atraktivni.
Peacemaker napsal:
teda nevim, na ktere 12tce jste jeli, ale ja zkousel na TTTE model 2010 a to byla pecka. motor, podvozek, drzeni stopy i posez - naprosto perfektni. vykony neskutecny - to se neda ani s 11 ani s 1150 vubec porovnavat. uz to je ale spis superbike nez cestovni enduro. kdyz chce clovek neco "usedlejsiho", rozhodne levnejsiho a snad i spolehlivejsiho (tomu uz moc neverim), tak jsou modely 11xx porad atraktivni.
Já jel na 1200gsa r.2007, ale měl jsem dojem, že r2010 se liší jen motorem...???
Je ale pravda, že jsem sériovou 1200gsa porovnával s 1150 bez katalyzátoru a s Ohlinsema.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Peacemaker napsal:
teda nevim, na ktere 12tce jste jeli, ale ja zkousel na TTTE model 2010 a to byla pecka. motor, podvozek, drzeni stopy i posez - naprosto perfektni. vykony neskutecny - to se neda ani s 11 ani s 1150 vubec porovnavat. uz to je ale spis superbike nez cestovni enduro. kdyz chce clovek neco "usedlejsiho", rozhodne levnejsiho a snad i spolehlivejsiho (tomu uz moc neverim), tak jsou modely 11xx porad atraktivni.
Nerikej,ze si jeste pamatujes,jak se na ktere motorce jelo!Myslim,ze uz v tom musis mit trochu zmatek.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
kubicek tvoj inzerat krasne potvrdil ze zachovala 1150GS si stale neskutocne drzi cenu, su ludia ktori skratka 1200 nechcu... konkurecne modely z japonska sa pohybuju cenovo daleko dole nizsie
co sa tyka drzania stopy 1200 vs 1150 myslim ze obe drzia stopu rovnako, vazeni ved telelele a paralele maju obe len 12 to ma vzadu obratene
na 1200 mi najviac vadilo ze oproti 1150 "nema" spodok... na moju 1150 sa to vobec nechytalo ale zas musim povedat ze motor 12 ma lepsi stred a je taky "tocivejsi"
ak si este necital tak si skus precitat moj clanok o porovnani 1150 vs 1200 GS
.....no len či sa za tu neskutočne držiacu sa cenu tie motorky aj skutočne predaju ...niektore inzeraty s prestrelenymi cenami tu sledujem už roky...to ja len za šturalov a hnidopichov