Na kolik si v BMW tuhle vychytavku cenej,kdyz si to das jako priplatkovou vybavu?Co tak tady pisete a co jsem videl u kamarada,tak to bud nefunguje nebo to ukazuje nesmysly.Vzhledem k tomu,ze s tim nemuzes ani pouzivat ultraseal ani podhustit gumy do terenu(pokud nechces aby ti to psalo nejake hlasky),tak ja osobne to povazuju za nejhorsi polozku priplatkove vybavy jakou si muzes dokoupit.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
tAky to řeším v hlavě pořád jestli tu fuknci vypnout a nebo ne!! Ale vzhledem že jsem obul dráty a TKC tak pujde asi doháje tahle slavná FCE.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ahoj,
řeším problém s těmi čidly také, zatím někdy fungují, někdy to vzdají. Když jsi to namontoval po Tvé úpravě, funguje to normálně, anebo to byl krok do prázdna?
co se týče přehození čidel předek/zadek, tak to podle mne nepůjde. jestli má každé čidlo svůj přijímač, tak se bude více namáhat baterie (pokud je dosah signálu tak velký) a na displeji to bude určitě ukazovat naopak, pokud se to chytne :-)
u mne odchází zadek - déle mu trvá, než se načte a při delší jízdě se už nenačte. Asi jak pořád hlásí stav, tak je to větší nápor na baterku a při té delší jízdě už to baterka nedá...
to paja1> jak dopadla tvá úprava? fuguje to? docela bych měl strach, že ten pojistný šroubek povolí a celé to prdne do pneu... to by pak bylo jako chrastítko :-)
Když je vůle, cesta se najde
Ještě jsem to pořád netestnul, protože nebyla příležitost. Nejdřív to chci zkusit bez namontování do ráfku. Chci to jen připevnit mezi špice na zadní kolo odkud jsem čidlo vyndal a zkusit projet.
Mám trochu obavu, jestli to kov ráfku nebude stínit, takže pokud to nebude fungovat tak to stejně při výměně pneumatiky namontuji na původní místo. Výměna pneu mě čeká ale nejdřív na podzim.
Pája
Tak jsem to dneska otestoval a bohužel s nulovým výsledkem.
Čidlo s vyměněnou baterkou jsem přidělal mezi špice a ujel s ním cca 20km. Žádná reakce kontrolky ani na displeji a tak jsem se vrátil do garáže. Abych vyloučil odstínění ráfkem tak jsem čidlo přesunul na bok pneumatiky a na hlavním stojanu jsem držel zadní kolo na cca 60km/h tak minutu až dvě.
Výsledek zase nic.....
Čidlo jsem zpětně zkontrolovat a baterka napětí dává....
Asi budu muset tenhle pokus prohlásit za neúspěšný.*pissed*
paja1 přiložený následující obrázek:
Thymallus napsal:
Třeba čidlo ukazuje od nějakého minimálního tlaku, hmm?
Až budu měnit gumu tak tam dám čidlo zpátky a zkusím to v BMW nechat znovu spárovat s přijímačem a uvidíme. Už ale moc nepočítám, že to vyléčím....
Prostě zasraná kontrolka....
Pája
Tak se jich pak přímo zeptej na vyblokování té kontrolky...
Určitě to nějak jít musí, bo se dá objednat verze bez měřiče tlaku...
Otázka je, jestli se to řeší SW, nebo HW...
Když je vůle, cesta se najde
Pokud se něco nezměnilo, tak celý systém čidel tlaku pro BMW je od firmy Zadi (Itálie). Oni prodávají (prodávali) samostatný systém pro libovolné motorky s bezdušovými pneu - v nabídce jsme ho měli taky. Zkušenosti s tím byly dost podobný tomu, co popisujete.
Já mám teď na 1200GS to samé (BMW) a čidla zatím drží (r.v. 2007) a na 1150 mám čínský střep od Stualarmu. Ten má nevýhodu v tom, že čidla jsou nahoře na ventilku. To znamená, že je někdo může celkem snadno ukrást ale hlavně - ostředivou silou to ohýbá ventilek , který může prasknout. Ale protože mám vpředu duši, tak jiné řešení nešlo a tlakoměr je příjemná věc. Vloni v maroku jsem viděl během 50m že mám defekt, což při jízdě v písku nemusí být hnedka poznat na řízení a zničil bych třeba gumu...
Nicméně - tyhle čidla nemají vůbec možnost výměny baterky. Je to spotřební materiál. Takže asi za rok bude problém sehnat náhradní.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tak jasně, že je to fajn mít přehled o tlaku v pneumatikách, ale dávat 2500kč za nové čidlo pokaždé, když mu dojde baterka 2÷4roky x2 (2 pneu) mi přijde celkem dost...
Když je vůle, cesta se najde
Tonda napsal:
Řeší to SW. Tato funkce jde normálně přes originální BMW diagnostiku "odebrat".
Tondo co myslíš tím SW.????
Já se ptal v přímo BMW Ostrava 2 krát a pokaždé mi bylo různými techniky řečeno, že oni to nemohou vypnout (nebo to neumí?).
Kdo to umí?
Jediné o co mi jde je vypnout svítící kontrolku (ten žlutý trojúhelník) hlásící čidla jako závadu. Prostě pryč s tím bazmekem.
Pája
Cca před měsícem jsem tento úkon domlouval členovi zdejšího fóra "servisákovi" v RENOCARU v Brně, jelikož žádná jiná diagnostika než originální v BMW tohle neumí (já diagnostiku mám, ale né origo). Servisák jezdí na TKC a má je "ufouklý", takže mu neustále svítila výstraha na palubce. Funkce RDC jde na originální diagnostice "odebrat" - jestli pojedeš zítra do Číhoště, tak kluci z Renocaru tam budou a určitě nebude problém se na tento úkon domluvit nebo tam příští týden zavolej.
Upravil Tonda dne 22.04.2011 19:01
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...