Tá moto je fakt brutálne vyleštená, stálo by za hriech pozrieť si ju naživo.
Vymeniť gumy na rukovätiach a na radacej páke je otázkou max. 20€, na to by som sa nespoliehal.
Brzdové kotúče - súhlasím, tam sa tie km môžu prejaviť, ale čo ak predošlý majiteľ jazdil "kávičkovo"?
Tonda ma zmiatol... Ako spoľahlivo zistiť, či GS má posilňovač bŕzd? Žijem v presvedčení, že ho nemám (r.v. marec/2002, modré vidly, BMW prasiatka, jednosviečka). Pri brzdení s prednou brzdou počujem bzučanie, ale to pripisujem skôr doštičkám a kotúčom.
palciatko napsal:
Tá moto je fakt brutálne vyleštená, stálo by za hriech pozrieť si ju naživo.
Vymeniť gumy na rukovätiach a na radacej páke je otázkou max. 20€, na to by som sa nespoliehal.
Brzdové kotúče - súhlasím, tam sa tie km môžu prejaviť, ale čo ak predošlý majiteľ jazdil "kávičkovo"?
Tonda ma zmiatol... Ako spoľahlivo zistiť, či GS má posilňovač bŕzd? Žijem v presvedčení, že ho nemám (r.v. marec/2002, modré vidly, BMW prasiatka, jednosviečka). Pri brzdení s prednou brzdou počujem bzučanie, ale to pripisujem skôr doštičkám a kotúčom.
Zapni klíček a zmáčkni nějakou brzdu.Jestli to bzučí,máš tam posilovač.
servisak napsal:
Týjo to je odemě kousek odemě dnes se naní zajedu mrknout na vlastní oči!
Cau. Budu vdecny za jakykoliv info. 1. nevim, jestli se tam zitra stihnu zastavit. 2. Fakt jsem s bmw vychytavkama na stiru... co hledat, na co koukat....
Zkus tam nejdřív zavolat, před včerejškem jsem tam byl, vyvazovali my kolo po přezutí a na prodejně tahle motorka nebyla, nevím jestli ji neměli zašitou na dílně. Chtěl jsem to pravě omrknout. Kdybys chtěl poradit a trochu nezavislý názor můžu přijet, mám to asi 7km do Bylan.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
palciatko napsal:
Tá moto je fakt brutálne vyleštená, stálo by za hriech pozrieť si ju naživo.
Vymeniť gumy na rukovätiach a na radacej páke je otázkou max. 20€, na to by som sa nespoliehal.
Brzdové kotúče - súhlasím, tam sa tie km môžu prejaviť, ale čo ak predošlý majiteľ jazdil "kávičkovo"?
Tonda ma zmiatol... Ako spoľahlivo zistiť, či GS má posilňovač bŕzd? Žijem v presvedčení, že ho nemám (r.v. marec/2002, modré vidly, BMW prasiatka, jednosviečka). Pri brzdení s prednou brzdou počujem bzučanie, ale to pripisujem skôr doštičkám a kotúčom.
Nepsal jsem, že to mají všechny 1150 s modrejma vidlema - psal jsem, že "některé". Týkalo se to i modelů Adventure. Např. tady z fóra má takovou motorku (2002, modrý vidle,posilovač,jednosvíčka)"JaraGS" a model Adventure "holubb" a znám spoustu dalších.A taky znám jiný, co mají modrý vidle a jsou bez posilovače. BMW běžně během roku udělá nějakou změnu. I u modelů 1200GS a GSA - např. hláška "service" na palubním displeji není jen výsadou modelů od roku 2008. Mají ho i některé ,modely ke konci roku 2007. A těch věcí by se našlo více.
palciatko mozme sa dohodnut, ja ti dam 20 euro a ty mi za tu sumu dodas nove vyhrievane rukovate original od BMW dokonca som ochotny ti aj postovne preplatit
raptor napsal:
palciatko mozme sa dohodnut, ja ti dam 20 euro a ty mi za tu sumu dodas nove vyhrievane rukovate original od BMW dokonca som ochotny ti aj postovne preplatit
Naco celý rukojetě,stačí gumy.Mám je na krámu za 390,-kč.A věř že to nepoznáš od origo.Mám je na své moto.
raptor napsal:
sadilek problem je v tom ze ty mas asi len nevyhrievane gumy ale ja mam vyhrievane rukovate
V tom neni prece zadny rozdil, i na vyhrivanych rukojetich vymenis jen gumu. Musis ssice opatrne rezat abys neprofik dratky vyhrivani,ale bezne se to dela
Pravda v BMW servisu ti to daji rovnou cely s vyhrivanim.
Aktualne 1250 GSA HP
Tonda: Ok, už mi to je jasné, myslel som, že myslíš všetky modrovidlové GSka.
Raptor: Ak ma pamäť neklame, v inzercii si sa pýtal na vyhrievané rukoväťe, chcel si ich kúpiť...
Tu si vravel, že na opotrebení rukovatí vidieť najazdené km... Ja som reagoval, že sa tie gumenné časti (aj guma radičky) dajú lacno vymeniť, a za tým si stojím. Nevravel som nič o cene komplet nových vyhrievaných rukovätí.
V skratke: Na vyhrievané rúčky GSka vieš napasovať gumy od ariete, kupoval som ich za 13.50€. Je na nich drobný detail, ktorým sa líšia od originálov, ale výsledný efekt je veľmi dobrý.
Čaute, ožvím tému.
Chystám sa kúpť GSo advíka. Bude to môj prvý stroj z vrtulou v logu.
Chcem sa spýtať, či niekto poznáte tento stroj, príp. aké máte skúsenosti s predajcom:
http://www.tipmoto.com/motorky/bmw/178403-r-1150-gs-adventure.html
Motocykel vyzerá s fotiek v pohode. Len mi na ňom nesedí pár vecí:
-je to 2005 a nikde nevidím konektor na nabíjačku (od 2004 by to mali mať už všetky)
-oranžové blinkre (zdá sa mi, že vtedy sa montovali už len biele)
Tak či tak tam pôjdem pozrieť, len by som chcel poznať názor skúsenejších odborníkov.
Prípadne na čo by som si mal dať ešte pozor.
Zasuvka na nabijecku je dobre videt na fotce 10 na krytu starteru.Bile sklicka se pokud vim dokupuji.I kdyby ne,tak ten rok 2005 nemusi byt rok vyroby,ale spis rok prvniho prihlaseni.Kazdopadne to nejak nesedi,protoze je to jednosvicak,tudiz r.v.2002.
Upravil vevis dne 17.03.2011 16:23
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
alesvagner napsal:
Je spravne, ze to v tomhle roce ma ty tmave modre vidle? Jinak bych rekl, ze je nova koupena v nemecku nebo rakousku, podle samolepky na otackomeru. Prvni majitel v CR bude jen oblibena formulace, ze to je cerstvy dovoz.
Některé motorky vyrobené ke konci roku 2002 (ještě jednosvíčkový motor) už měly tyto modré vidlice + nové třmeny (s nápisem BMW - namísto starších s nápisem Brembo) + brzdy s posilovačem. Kromě dvousvíčkového motoru už byly shodné s modely 2003 twin spark.
Jo jo,mohu jen souhlasit,presne takova me stoji v garazi
Nebýt BMW,už bych znovu nezačínal