Hm, měl jsem naprosto shodný problém, výskyt sporadický, už se mi taky začínalo zdát o diagnostice a podobných kravinách, a pak jsem si všiml, že mám blaster (kryt rukou) trochu níž než obvykle a brzdová páčka se o něj nepatrně opírá (no ouplně minimálně, ale i tak to stačilo, aby spínač sepl). No a protože se v manuálu píše, že při zapnutí klíčku NESMÍ být stisknutá brzda, jinak neproběhne test ABS a nebude fungovat posilovač, stačilo blaster posunout trochu výš, páčka se o něj přestala opírat a ejhle, bylo po problému... Ale třeba toto není tvůj případ.
Ať nezakládám nové téma. Jak je to s ABS u R 1200 R? Platí to samé co u GS, že od roku 2007 je ABS bez posilovače, nebo je tomu jinak?
BMW R 1150 GS ... 218 000 km
BMW R 1200 R ... 80 000 km http://schrot.raj...