Radosek napsal:
Motorka pro chcípáka, kterej se bojí sjet ze silnice...
tohle může napsat jen člověk, kterej na tom nikdy neseděl.. když nevíš o čem mluvíš a píšeš tak radši nic nepiš a jen čti..
YouTube Video
tahat takovou motorku mimo cesty (mimo financni duvody) tak nejak nechapu,...
když najednou skončí asfalt tak co? budu se vracet?? zkrátka si myslim, že v jízdě s takovou motorkou na polňačkách a šotolinách nevidím problém.. Mockrát jsem byl v Estonsku, v Litvě apodobně a nebyl problém, v Rusku taky ne.. zkrátka je to príma "GS" s cédéčkem a tempomatem..
Radosek napsal:
Motorka pro chcípáka, kterej se bojí sjet ze silnice...
tohle může napsat jen člověk, kterej na tom nikdy neseděl.. když nevíš o čem mluvíš a píšeš tak radši nic nepiš a jen čti..
YouTube Video
Jestli tomu drncání po oblázcích říkáš terén, tak to jsem opravdu mimo mísu...
Sjetím ze silnice jsem nemyslel šotolinu, víš?
A asi Tě zklamu. Budu-li se k něčemu chtít vyjádřit, udělám to, i kdyby ses na ucho postavil...
Odpovídal jsem totiž Petrovi na otázku Co Vy na to...?
Je to můj názor, se kterým můžeš nesouhlasit, ale to je tak asi jediné, co s tím můžeš dělat...
Zatím pa pa, jdu bydlet...
Upravil radosek dne 05.10.2010 19:19
bystricke napsal:
motorka je to krásnáčistokrevná silnice,nic pro mě
z mojí strany přesně to samé, rád bych se na ní projel, nicméně tomu co jezdím a chci jezdit nyní plně vyhovuje GS, popřípadě lehčí enduro více směrem k terénu...
Upravil Janek dne 06.10.2010 00:00
když sem si prohlédl skoro fšecky ty fotky,tak nějak sem nabyl dojmu že se dívám na novou verzi panaevropanaa kdybych zůstal dál u té virtuality a měl si vybrat,tak vemu japonce pro jejich spolehlivost při použití na silnici,tam je japonec bezkonkurenční i cenově trochu jinde ve prospěch zákazníka
ono to BMW zas takový zázrak není,čím novější,tím větší eletronický sráč
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal:
ono to BMW zas takový zázrak není,čím novější,tím větší eletronický sráč
to vetsinou rikaji lide, kteri elektronice nerozumeji
bmw se jednoznacne profiluje jako invencni tovarna... takze sis asi spletl znacku.
Porad tu je Ural
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mě se na fotkách líbí. Je to pecka, jen ta váha mi připadá opravdu hodně. RT má o 120kg míň.
Jo a mimochodem, zrovna tempomat je při např celodením přesunu vynikající věc...
O velkém bavorském cesťáku K1600GT a jeho luxusnější verzi K1600GTL byly již předem známy některé detaily, teprve nyní ale konečně známe celou motorku. Oba stroje se liší na první pohled pouze v detailech, a to velikosti postranní kapotáže, která zakrývá nohy, a lehce rozdílnou ergonomií posezu. Zatímco GT nabídne spíše ostřejší cestování, GTL je vhodnější na delší cesty, kde nabídne díky vzpřímenějšímu posezu maximum pohodlí a minimum únavy. Obě nová BMW jsou poháněny 1649 ccm šestiválci. Váha motorek je 319 Kg, respektive 348 kg u modelu GTL. Motor o síle 160 koní a max. točivém momentu 175 Nm váží pouhých 102 kg a je tak nejkompaktnějším a nejlehčím agregátem v kategorii šestiválců. BMW se navíc pochlubila, že celých 70% točivého momentu motoru bude k dispozici už od 1500 ot./min.
Oba stroje jsou prošpikovány elektronikou, která kromě očekávaného výkonu zajistí také větší bezpečnost, o kterou se kromě standardního ABS postará systém Dynamic Traction Control s možností nastavení jízdních modů Rain, Road a Dynamic.
O nastavení podvozku se postará systém ESA II v režimech Sport, Normal, Comfort, které by ve spojení s odhlečeným rámem a odpružením Paralever a Duolever měly zaručit výrobcem slibované maximum pohodlí. Oba nové modely mají oproti předešlým I nižší težiště, které přispěje k dobré ovladatelnosti.
Další nově představenou vychytávkou na modelech K1600 je elektronické natáčení světel do zatáček. Pod ostře řezanou, ale typicky bavorskou maskou se skrývá 5,7 palcový barevný multifunkční displey MultiController se systémem "iDrive", který kromě rádia, bluetooth intercomu nabídne i integrovanou satelitní navigaci.