servisak napsal:
Mě je to k prdu pač za rok si nebudu pamatovat co mi CHYTRÁ nabíječka říkala a ani kam jsem si to napsal!
napises to na baterii
Sakra to mě nenapadlo!Ty jsi hlava pomazaná
ja si nic nepamatuju a tohle je protiopatreni
jeste musim pouzivat etiketovacku protoze po sobe nic neprectu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Takže než nacvakáš jakej program se má starat o baterku pak než ji polepíš štítkama z etiketovačky tak je lepší koupit baterku novou! Výjde to časově rychleji!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Takže než nacvakáš jakej program se má starat o baterku pak než ji polepíš štítkama z etiketovačky tak je lepší koupit baterku novou! Výjde to časově rychleji!
vubec.. ten Voltrcraft ma naprosto jednoduchy ovladani... nic moc resit nemusis.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
O kolik se tim prodlouží životnost baterky? Já to taky neřeším,mám asi třicetiletou nabíječku po dědovi a jsem spokojenej.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Ták aby ti nabíječka poslala Email že tvá vážená baterie stojí za ho.no a aby sis koupil novou a hned ti ji i objedná po netu!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Já používám tuhle je to italská DECA 1236 nabíjí luxusně mám ji rok a jsem spokojenej
Pozná sulfatovanej článek ,nebo jestli je baterka v čoudu dá se použít i jako dobíjecí zdroj přes zimu automaticky vypíná a zapíná při poklesu napětí,.A co je hlavní dá se použít až do 120Ah baterky(v poho i dodávky vyzkoušeno) Pořizovací cena 1900kč,Pro mě dobrá cena a užitná hodnota
Jo a nabíjí všechno včetně gelu
smazak73 přiložený následující obrázek:
Hicksi,
ty by ses vyřádil s tímhle http://x-power.cz... !
Kdo to nezná - ty 2 spodní fotky: to černé je spínaný zdroj na 220V, který napájí nabíječku a ta přes balancer nabíjí accu pack.
Spínaný zdroj dává 13,8 V a dá třeba i 60 A, podle typu a odběru nabíječky. Nabíječka hlídá vše, čas, při kontrolním vybíjení odebraný náboj a min. napětí, při nabíjení dodaný náboj, proud, napětí a to vše teče ještě přes balancer/ omezovač, který doslova hlídá jednotlivé články v baterii, v tomto případě accu packu pro pohon. A aby toho nebylo málo, tak tohle vše se analyzuje přes počítadlo pomocí vybíjecích a nabíjecích křivek při dané záteži nebo nabíjení. Soft se samozřejmě podle potřeby nastavuje na počet článků, napětí packu, NiCd, NiMh, Li-Ion, Li-Pol, Li-Fe, Pb , prostě podle chemie baterie. Na pozorování ideální, pořád něco bliká, kreslí se grafy, no hrůza. Není problém, koupit zdroj za 15, nabíječku za 15, balancer za 5, zavřít se do garáže a vybíjet a nabíjet a porovnávat grafy a vybíjet a nabíjet a pořád dokola...občas si takhle hraju s mrtvýma packama po sezóně...Jedná se dnes o pár deka těžké packy, které mají kapacitu cca 5 Ah a umí dát opakovaně i 250 A. Sice po dobu několika desítek vteřin, ale pro závod to stačí.
Někdy je prostě lepší ,tohle vše nevědět, zbytečně to motá šišku. Asi je lepší sem tam baterku v motorce občas dobít i jednoduchým nabíjedlem - proudem, který se rovná max. desetině kapacity (princip nabíjení je už několik desítek let u našich baterek v motce stejný) nebo pravidelně jezdit a nemít při ustájení v garáži zaplý alarm. . Uff, to jsem se rozkecal.
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !
IvoM napsal:
Hicksi,
ty by ses vyřádil s tímhle http://x-power.cz... !
Kdo to nezná - ty 2 spodní fotky: to černé je spínaný zdroj na 220V, který napájí nabíječku a ta přes balancer nabíjí accu pack.
Spínaný zdroj dává 13,8 V a dá třeba i 60 A, podle typu a odběru nabíječky. Nabíječka hlídá vše, čas, při kontrolním vybíjení odebraný náboj a min. napětí, při nabíjení dodaný náboj, proud, napětí a to vše teče ještě přes balancer/ omezovač, který doslova hlídá jednotlivé články v baterii, v tomto případě accu packu pro pohon. A aby toho nebylo málo, tak tohle vše se analyzuje přes počítadlo pomocí vybíjecích a nabíjecích křivek při dané záteži nebo nabíjení. Soft se samozřejmě podle potřeby nastavuje na počet článků, napětí packu, NiCd, NiMh, Li-Ion, Li-Pol, Li-Fe, Pb , prostě podle chemie baterie. Na pozorování ideální, pořád něco bliká, kreslí se grafy, no hrůza. Není problém, koupit zdroj za 15, nabíječku za 15, balancer za 5, zavřít se do garáže a vybíjet a nabíjet a porovnávat grafy a vybíjet a nabíjet a pořád dokola...občas si takhle hraju s mrtvýma packama po sezóně...Jedná se dnes o pár deka těžké packy, které mají kapacitu cca 5 Ah a umí dát opakovaně i 250 A. Sice po dobu několika desítek vteřin, ale pro závod to stačí.
Někdy je prostě lepší ,tohle vše nevědět, zbytečně to motá šišku. Asi je lepší sem tam baterku v motorce občas dobít i jednoduchým nabíjedlem - proudem, který se rovná max. desetině kapacity (princip nabíjení je už několik desítek let u našich baterek v motce stejný) nebo pravidelně jezdit a nemít při ustájení v garáži zaplý alarm. . Uff, to jsem se rozkecal.
hele ja jsem excombatista...schulzika nemam, ale graupnera 12ku a 3 jetaky plus voltraft nejvetsi accustation... a dalsi jen na autobaterku.
jinak chvalim.. combat mi chybi :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jawan,
sorry.
To bylo jen pro ty šťastlivce, co se dobíjením až tak moc netrápí. Další rc web tu nebude. Ale už alespoň vím, co tam Hicks pořád pozoruje na tom displeji. Nešlo mi do hlavy, proč pozoruje dodaný náboj, když nikde nevidí vydaný (jedině, že by vybíjel baterku na minimum a pak ji zase nabíjel)....protože jej nemá jak zjistit, takže údaj o dobytí je celkem naprd. A on to má zvyk z letadel ! Ale já nejsem žádný teoretický expert, takže mne kde kdo utluče.*pissed*
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !
IvoM napsal:
Jawan,
sorry.
To bylo jen pro ty šťastlivce, co se dobíjením až tak moc netrápí. Další rc web tu nebude. Ale už alespoň vím, co tam Hicks pořád pozoruje na tom displeji. Nešlo mi do hlavy, proč pozoruje dodaný náboj, když nikde nevidí vydaný (jedině, že by vybíjel baterku na minimum a pak ji zase nabíjel)....protože jej nemá jak zjistit, takže údaj o dobytí je celkem naprd. A on to má zvyk z letadel ! Ale já nejsem žádný teoretický expert, takže mne kde kdo utluče.*pissed*
ale ten Voltcraft samozrejme ukazuje oboje a dulezitejsi je ten pomer, pripadne kolik z toho vymacknes pochopitelne...
a samovybijeni detekuje sam takovou malou ikoneckou
--
tj.. je to DOST podobne modelarskym.
Upravil hicks dne 26.10.2010 07:05
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jen se zeptám, blbě a žensky, jde na mojí F650GS (Rotax) nabíjet přes zapalovač?
A pak, která z těch nabíječek to umí?
Né, že bych kdy řešila nabíjení, vybíjení, ale když už nesvítí ani kontrolky.... A rozebírat půl motorky je nepraktické
Díky
Já Dakara běžně dobíjím přes tu malou zásuvku, takže odpověď zní ANO. Jen se přes ni nedá startovat. Koupil jsem automatickou pulsní nabíječku v Lidlu asi za 400 Kč a funguje mi už 6 let bez chyby.
Jen se zeptám, blbě a žensky, jde na mojí F650GS (Rotax) nabíjet přes zapalovač?
A pak, která z těch nabíječek to umí?
Né, že bych kdy řešila nabíjení, vybíjení, ale když už nesvítí ani kontrolky.... A rozebírat půl motorky je nepraktické
Díky
Já Dakara běžně dobíjím přes tu malou zásuvku, takže odpověď zní ANO. Jen se přes ni nedá startovat. Koupil jsem automatickou pulsní nabíječku v Lidlu asi za 400 Kč a funguje mi už 6 let bez chyby.
Děkuju! No budu muset něco poplašit, ale aby to šlo strčit do zapalovače.... Protože se dvěma svorkama bych si asi nevěděla rady....