Fakt parada!Jeste bych hodil ty plasty kolem svetla do cerne barvy a zkusil sehnat cerny kryt vyfuku.To mozna bude problem.Ty svody bych klidne nechal.Ja myslim,ze tyhle motorky by ani nemeli vypadat jako nove.
Kdybys mel zajem,mam doma jeste bilej kryt hrazdy na riditka se znakem bmw.Nechal jsem to delat,protoze orig. ani po nekolika mesicich neprisel.Cena 200kc.Taky mam navic jeden velkej susplech i se sroubama ze 100 pd.U 80g/s sice nebyl orig.,Ale spousta lidi si ho tam dala,protoze tam fakt vypada dobre.
Chci se zeptat.Ta nadrž byla v takhle peknem stavu,nebo jsi ji strikal?A daji se jeste koupit ty orig.nalepky?Jinak cena teto nadrze v dobrem stavu je 700-1000eur.V horsim tak 500eur.
Sice mam v garazi 2 dvouventily(byli 3),ale tahle 80g/s PD mi neda spat.Jenze pekna orig.PD je 6000-8000eur.Horsi opotrebovana min.5000eur.(Jednou se objevila na eBay za 2400eur zrovna koupit,a nez jsem se rozhoupal,byla pryc.Asi nekdo netusil,jak se pohybujou,protoze se objevej malokdy.Ale stav byl vcelku slusnej,par skrabancu a chybeli polepy na nadrzi.Ale byly k ni 3 sedla.Dodnes z toho nemuzu spat.)
Dalsi moznost je koupit obyc.80g/s,jenze to musi byt starsi rocnik.Rocnik 86 jsou uz drahy,protoze tam se leje uz natural.A predelat ventilovy sedla asi nebude nejlevnejsi.A pak dokoupit pd nadrz a jednosedlo s tim kovovym drzakem.A to je cirka 1000eur.Nejlevnejsi 80g/s v rozumnem stavu je tak 3000eur.Ale klidne taky 4000-5000,dle roku a stavu.
Takze at tak nebo tak,levne to nebude.A ze by se naskytlaznova prilezitost koupit to za super cenu,od nekoho,kdo se v tom nevyzna,to uz moc neverim.
Upravil vevis dne 05.11.2010 11:31
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ty plasty kolem světla jsou probarvené plasty žádný lak, takže to lakovat nechci. Nádrž je původní tak jak jsem koupil, ale ty nálepky jsou k sehnání na netu. pošlu ti PM
Tak jsem zjistil ,že má výfuková koncovka je po smrti. Potřebuji info jaký byl opravdu originál. Vím ,že 80 p/d mělo koncovku v chromu, ale nevím jak to bylo z tím černým krytem na něm, jestli tam má či nemá ve skutečnosti být. když zadám vin kod tak by tam býti neměl, ale ta databaze to uvádí u všech těch modelu 81 až ???
Tady mas anglicky napsane rozdily proti normal G/S.
In 1984, BMW present the first "Africa" enduro bike, the R 80 G/S Paris Dakar. The differences vs. a R 80 G/S are:
* a bigger steel tank (32 lit./8.9 gal.) with Gaston Rahier's signature on it
* a solo seat with a fixed luggage rack (to get under the seat, all the seat/rack unit have to be removed)
* no plastic side panel (the battery is visible)
* a stainless steel exhaust with a black cover plate
* a 12v/20Ah battery in place of a 12v/16Ah
* the weight : 205 kg
* engine torque value of 58 Nm at 4000 rpm vs: 56,7 Nm at 5000 rpm
Pisou tam vyfuk z nerezove ocely s cernym krytem.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jo a podle mne se podle VIN ridit nemuzes,protoze jsi tusim psal,ze mas r.v.81.To znamena,ze to neni orig.PD,ale normalni G/S predelana na PD.
Jinak vice na techto strankach.http://micapeak.c...Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Original PD taky maji na nadrzi podpis Gaston Rahier.Pak se jeste prodaval kit na predelani normalni G/S,ale tam uz jsou nadrze bez podpisu.Na eBay je jedna takova nadrz s podpisem nikdy nejeta sundana kdysi z nove motorky.Ale za tusim 1800eur.Borec spoleha na to,ze v takovem stavu jinou s podpisem nekoupis.
Edit:tak ta nadrz je uz prodana.Jinak nova PD nadr stoji 1050eur bez laku.Plus 96eur orig.nalepky.Ten napis ale nekoupis.
Upravil vevis dne 28.11.2010 20:32
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!