Jéééé, to já taky. Už to nepočitám. A povedlo se mě akorát odřít trochu víčko ventilů a lehoučce nádrž. A to byla motorka kolama nahoru opřená o sloupek plotu. Tahali jsme ji ve dvou. Dva dny na to jsem ji položil v řece, bylo vody nad kolena a motorka víc jak z půlky pod vodou. Je fakt, že teda už chtěla umejtn.
Nikdy se mě nestalo ani, že by se dostala voda do oleje nebo, že by mě vytekla baterka. Je teda fakt, že nikdy to mebylo v žádný závratný rychlosti. Je to stroj zrozen k hypání o zem.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jasně že to jde objednat zvlášť, vadí je silný slovo, spíš jsem to čekal jinak vymyšlený (třeba střed, a pak dvě křídla). BTW: Na kolik přijde ten střed s křídlama?
Je fakt, že když se to urve tak to prostě můžu nechat svařit - v tom problém nevidím, Desierto je samozřejmě super a jsem s ním ve finále spokojen, je to určitě lepší než normální plexi co tam montuje BMW, jen je zkrátka škoda, že to není dotažený do konce (ať už že na mě fouká a nebo že je tam všechno vidět). Nejvíc mě irituje to přichycení k bočním plastům, jakmile jedeš trochu (víc) mimo silnici, projedeš pár děr tak to uchycení bočního křídla prostě vyskočí ven a můžeš tam hejbat čím chceš - jasně že to není extra problém, pak někde někdy zastavíš, odcvakneš plast, dáš pod to a jedeš dál - práce na minutu...
TomasTT napsal:
Killingman: tak teď to nechápu - tobě vadí že to je z málo kusů nebo z moc kusů? Ten první příspěvek jsem pochopil že myslíš, že když se to rozbije, musíš koupit celé Desierto nové.
Nebo jak bys to ještě víc rozdělil? Na levý křídlo, střed, pravý křídlo, hodní polovinu plexi, dolní polovinu plexi? Takhle to je logický a dělá to tak i KTM a takhle to bylo na obou předchozích typech Desierto. Podle mě je těch dílů tak akorát. Když ulomíš to křídlo tak se prostě svaří, přebrousí a přestříká. Když to je taková rána, že to opravit nejde, tak je dost pravděpodobný že těch poškození bude víc a nebudeš to řešit. Ale když praštíš s BMW plexi taky nemůžeš koupit jen pravou dolní čtvrtinu.. Tohle je alespoň ze dvou částí a ty jdou samostatně koupit.
Já s tím nejezdil protože tak krásnou motorku jako Killingman nemám. Ale zajímalo by mne, jakou přednost má Desierto 3 oproti normálnímu plexi, popř. plexi se spoilerem? Je to krásné, ale jaké to má další výhody? Ivan
Hlavni vyhoda je v tom, ze pokud mas normalni vysku tak na tebe nefouka, nevznikaj za tim takovy turbulence vzduchu jako za normalnim plexi a da se jezdit s otevrenou prilbou - to u me neplati ovsem, asi si dam nad to Desierto taky nejakej spoiler
Pak jen nesmysle typu - nastavitelny jak nahoru-dolu tak dopredu-dozadu (mam na mysli to vrchni plexi nad Desiertem) a zamezi to odrazu slunicka od FIDu do ksichtu (ne vzdycky, ale obcas ano).
Potom kdyz mas pred svetlometem kryci sklo, tak musis dokoupit takovy "mracitko" nad svetlo, protoze se jinak odrazi svetlo ze svetlometu od toho skla opet primo do prilby - kdyz je zaspineny, to Desierto resi taky.
Pak je asi vyhoda uchyceni k motorce, kdyz s tim nekde krapnes, tak ti fakt asi uleti jen ty bocni kridylka a vrch zustane, drzi to na trech sroubech do plechu, normalni plexi drzi vpredu na takovejch Lkach co vydrzi uplny prd.
Da se tam prichytit mala navigace na hrazdicku treba - nevim, napadaj me samy kraviny uz :-) Tomas urcite prijde jeste na neco
Ivan napsal:
Já s tím nejezdil protože tak krásnou motorku jako Killingman nemám. Ale zajímalo by mne, jakou přednost má Desierto 3 oproti normálnímu plexi, popř. plexi se spoilerem? Je to krásné, ale jaké to má další výhody? Ivan
Pokud vím tak Tomas byl s dvěma 1200gs+desierto v maroku,tak může napsat jak se to tam chovalo v terénu.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Chovalo se to naprosto normálně, akorát jedno Desierto bylo hodně poničený po havárii auta s přívěsem ve Španělsku ale bezproblémů to i pak vydrželo celou cestu. Výhoda je že se dá nastavit jak úhel, tak i výška pro konkrétního člověka - takže je přes to ještě vidět a nefouká tolik a turbulence jsou lepší. Každopádně design je věc názoru, mě se to líbí a motorku to zvedne opticky víc do výšky. Není to jen náhrada plexi, je to prostě celý nový předek. Tak se na to člověk musí dívat. Na Adventure to vypadá ještě o hodně líp jak na normálním GS.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Me se to na 1150 zda celkem divny, kdyby to bylo stribrny bylo by to myslim lepsi,ale treba v realu to bude jinak.Taky tam asi nepujde kryt svetla at mrizka nebo plexi
Kazdopadne jsem rad,ze i na tyhle stary stroje se delaj novinky Jsem zvedav na real,treba bych do toho sel,doplnky uz mam vsechny a uz neni co kupovat
Aktualne 1250 GSA HP
Taky se Vam Desierto 3 na 12GS v terenu klepe jako ratlik?? Ja myslel, ze to prave predek nejak zpevni. Ze jsou ty kridelka takhle divne jen zahaknuty jsem z diskuse pochopil,ze je normalni. Ale dnes jsem to protah jen rozbitou polnackou a teda klepe se to hodne srouby jsem kontroloval a co jsem videl jsou utahnuty,tak jestli je to normalni
Mel jsem teda plexi vytahnuty az nahoru,zevnitr mam normalni matky,takze jsem to dolu nedaval-nemaji tam byt matky s kridlama aby se to dalo rychle dat dolu?
Diky
xavier napsal:
Takze je to akorat pekny a jinak na HOV.O
Lítám s tím po lesních i polních cestách i kilo a bez problémů, trošku se to třebe no a co. Plexi lítá taky. Nikde nic neulítlo ani se nepovolilo za tu dobu co je mám.