Kubicek napsal:
Když tam dám kufry a mám předpětí daný na měkčí tak se mi to taky takhle zvedne, je pravda že tohle je docela dost. Ono se to nezdá, ale ty kufry vážej dost.
Bude to willbers, znám majitele,(ale nejsme od jara v kontaktu), vím že servisoval u Žlábka, kterej dělá willbers.
Majitel nebyl žádnej basketbalista, čili má možná nižší verzi. Pan Žlábek z Carservisu by Vám třeba o motorce řekl víc, majitel si říkal Low, takže případní kupci se dozvědi asi dost od šéf servismana z Prahy,kterej mu jí ladil před cestami.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Kubicek napsal:
Když tam dám kufry a mám předpětí daný na měkčí tak se mi to taky takhle zvedne, je pravda že tohle je docela dost. Ono se to nezdá, ale ty kufry vážej dost.
Bude to willbers, znám majitele,(ale nejsme od jara v kontaktu), vím že servisoval u Žlábka, kterej dělá willbers.
Majitel nebyl žádnej basketbalista, čili má možná nižší verzi. Pan Žlábek z Carservisu by Vám třeba o motorce řekl víc, majitel si říkal Low, takže případní kupci se dozvědi asi dost od šéf servismana z Prahy,kterej mu jí ladil před cestami.
Už jsem to tu psal, ale co by to bylo za Wilbers, když to má hydrauliku štelování předpětí pružiny z origo tlumiče?
Podle mne to je repase nebo jen jina pružina.
tak maly vzrast povodneho majitela vela vysvetluje
avsak tym padom su vsetci ludia normalneho vzrastu mimo hry a naopak ta motorka je dobra pre mensich chalanov
len sa tak zamyslam co asi urobi taketo znizenie motorky zo zdvihom a celkovo s geometriou
raz sme znizovali DRZ400 pre jednu pani ktora sa rozhodla ze bude jazdit enduro napriek 150cm a trvala na tom ze staci zadok...a vznikol s toho cudesny enduro low-rider s jazdnymi nevlastnostami
jjj raptor to je hodně, já po neustálém ježdění do práce s kufry už to taky začínám mít docela unavený na zadku.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Je to jak pravíte, je tam jiná pružina s tvrdší charakteristikou, opravdu to měnil Žlábek, ke kterému s tím Low jezdil na servis. Myslím, že původní pružina je k mání taky. Na jízdu to nemá vliv, najezdil jsem s ní asi 4000km a není rozdíl v chování oproti originálu, jenom nenaložený na sólo je to vzadu tvrdší.
Upravil Mesky dne 27.10.2010 17:56
Dík za názory a nabýdky, zatím hledám, mám finanční limit 150000 a přes ten nechci jít. Zatím jsem našel hezký kousek na http://www.cestovniendura.cz/ stříbrná 1150, ale ještě zkoumám.
Raptore chci se zeptat, neb zmiňuješ olej 20x50
To je minerál? Je prý teď nějaký nový 20x50 který kolega koupil do BMW a je to prý plná sintetika?
Ty oleje jsiu docela věda. Já dávám 20x50 a občas když potřebuji dolét, tak se dá na pumpě splašit i 15x40 a to se prý dá ředit.
Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033
jurek ja davam 20w50 alebo 15w50 mineral
vseobecne plati ze ak si uz jazdil na mineral nesmies tam zacat liat polosyntu alebo plnu syntu lebo riskujes rozpustenie karbonu usadeneho v motore a ten ti moze zapchat mazacie kanaliky
do boxerov zasadne mineral aj ked poznam pana ktory jazdi na plnu syntetiky ale on kupil fungla a leje ju tam odjakziva
najlepsie skusenosti mam z valvoline durablend 20w50 a shell SX4 15w50
neutralne s castrolom 20w50 a motulom 3000 20w50
a negativne s fuchs titan GT 20w50
ked menim olej tak kupim vzdy 5 litrov a ten zvysny 1.2 liter mi krasne vydrzi na dolievanie do vymeny a zvycajne mi este z neho aj trocha ostane
raptor napsal:
jurek ja davam 20w50 alebo 15w50 mineral
vseobecne plati ze ak si uz jazdil na mineral nesmies tam zacat liat polosyntu alebo plnu syntu lebo riskujes rozpustenie karbonu usadeneho v motore a ten ti moze zapchat mazacie kanaliky
do boxerov zasadne mineral aj ked poznam pana ktory jazdi na plnu syntetiky ale on kupil fungla a leje ju tam odjakziva
najlepsie skusenosti mam z valvoline durablend 20w50 a shell SX4 15w50
neutralne s castrolom 20w50 a motulom 3000 20w50
a negativne s fuchs titan GT 20w50
ked menim olej tak kupim vzdy 5 litrov a ten zvysny 1.2 liter mi krasne vydrzi na dolievanie do vymeny a zvycajne mi este z neho aj trocha ostane
Muzes mi rict v cem je lepsi valvoline nez treba Motul?
Myslim,tvoje konkretni zkusenosti...? Dekuji
s valvoline som mal suverenne najtichsi motor a najmensiu spotrebu oleja, zmenil som ho len koli tomu ze som ho uz nevedel kupit tak lacno ako prvy krat, motul som tiez jazdil a netvrdim ze je to zly olej zato (neutralne skusenosti) len skratka som z neho nemal taky dobry pocit ako z valvoline
je to vsak cele iba moj sukromny pocit zalozeny iba na mojich subjektivnych skusenostiach a nebijem sa do prs ze to tak musi aj objektivne byt, mozno sa najdu ludia ktorym viac pasuje castrol alebo fuchs titanGT a na shell a valvoline budu nadavat a ja im to ani neberiem
kazdopadne plati ze dnes uz neexistuju zle oleje, staci tam liat to co treba a dolievat ako treba a nemozes nic pokazit, hlavne nepouzivat ziadne "exoticke" znacky ale overene a dostupne
A ten motul byl taky minerál, že? Asi hodně hustší, proto byl motor tichší? Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033
ano motul 3000 je vzdy iba mineral, rovnako ako valvoline (moj najoblubenejsi) alebo castrol ci shell
ja lejem zasadne iba mineralny olej tak ako predpisuje vyrobca jedina zmena je ze menim po 7-8tisic km a nie po 10tkm ako pise manual