Dan CB - pozri sa na tu motorku a povedz mi komu ju chcu predat? dievcatam? .. uplne sa tesim ako urobia adventure verziu ktora bude mat 17 litrovu nadrz, mriezku na svetle, chrace ruk a vypletane koleso
v triede vstromov a transalpov uz maju F800GS alebo F650GS
na cestovanie to bude chciply pes a do terenu tazke a nevhodne na to ze to je 650 jednobuch - ale do mesta na kavicku to naozaj nemusi byt zla volba, pripadne aj dochadzanie do prace, za tri roky sa dockame G250GS a bude to prudko konkurovat malemu varaderu
tie tuctove vidlice by ich asi zabilo keby dali upsideovny z F800GS a dva plasty ako chranice ruk sa asi do tej ceny fakt nezmestia
vykradaju sami seba a majitelia byvalych F650GS (jednobuchov) musia len neveriacky krutit hlavami ze akym smerom ide evolucia ich motorky
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 29.10.2010 21:02
Design celkem o.k, ale co se mi vůbec nelíbí je přední vidlice, použitá kola a hlavně je ta motorka na pohled stavbou nějaká nízká. Uvítal bych vyšší stavbu, stačilo by ji jen zvednout na pružinách, hlavně zadek. No, a ty výfuky si mohli taky odpustit. Jeden by bohatě stačil. Zbytečná hmotnost a vyšší náklady na výrobu.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Někde už zaznělo, že se G650GS původně vrátila do výroby kvůli požadavku především US policejních a armádních sborů - mají prý na ně ve skladech spoustu ND (asi nejsou moc často potřeba ).
Jestli je o ni zájem i na běžném trhu, tak asi v rámci sjednocení stylu GS udělali facelift - co je na tom špatně?
Že to má litá kola z F650GS? No a co, určitě se dají sehnat drátová, ale na silnicích, kam je původní GS převážně určena, budou na litá kola na G650GS fungovat určitě stejně dobře jako fungují na 12GS...
F 650GS je dvouválec, asi dobrá motorka, ale zřejmě usoudili, že starý dobrý jednoválcový Rotax najde na trhu také uplatnění...
Co se mi moc nelíbí jsou ovladače na řidítkách - je to takové asijské...
Jinak proč ne? za 6900 Eur je to na nové BMW řekl bych velmi slušná cena. A pokud by udělali pěknýho Dakara, tak jedině dobře
BMW GS = stroj na radost
bubo nemyslis ze na cesty je lepsia volba F800S, ST?
ked robili stary jednobuch na 21 palcovom vypletanom kolese preco do certa musia na novsi model drbnut liatu 19? recnicka otazka - ja viem, koli nakladom
preco sa starsie motorky predavali s chranicmi ruk a tato ani tie dva smiesne plastiky za 10 euro vyrobnych nakladov nema? - koli nakladom
tento trend vykradat samych seba je celosvetovy, krasny priklad je turisticky GSF1250 bandit ktory sa tvari ako novy model a pritom tam pridali iba kapoty
tu si niekto povedal, mame stale funkcnu koncepciu ktora uz sice zacina zlahka pachnut ale my ten stary predpotopny koliskovy ram oblecieme do lubivych modnych bielych farieb
na propagacnej fotke sa na vas usmieva spoza miniaturneho plexi akozeturista (turistka) v endurohelme s dvoma kufrikmi na laptopy
este ze sa zmohli aspon na pancierove brzdove hadice v zaklade, to bude mozno rozhodujuci fakt pre ludi co premyslaju nad pegasom alebo XT660 aby si kupili novy jednobuch s vignetou GS
Proč to furt srovnáváte se "starým" Dakarem?Tohle má být nový 650GS a ne Dakar.To bylo taky nízký a s 19ti palcovým kolem.To je prostě motorka pro holky,tak proč ne?Jediný co tam bylo navíc jsou drátěný kola,ale zase za 6900 euro by jste chtěli moc,ne?Stejně je to jen o vzhledu.Kolik lidí tady s fóra jezdí takovej hardcore,že to liťáky nedají?
Radši budu na cestě potkávat toto,než když si ženská koupí Dakara,tady se zeptá jak to snížit,protože nedosáhne na zem a když jí to starej upraví,tak jezdí na hnusu,co se plazí po břiše
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
vykradaju sami seba a majitelia byvalych F650GS (jednobuchov) musia len neveriacky krutit hlavami ze akym smerom ide evolucia ich motorky
A možná právě kroutit hlavama nebudou a naopak budou mít šanci si opět pořídit lety osvědčenou a spolehlivou motorku, která prošla moderní kosmetickou upravou.Píšeš tady o evoluci, ale já mnohokrát čtu o různých nesmyslnostech co se dnes cpou do dnešních motorek.Proč si třeba člověk, který má 1200GS a jede do Mongolska, pořizuje 1150?,,,,proč třeba I.Brezovar jezdí stále na 1100GS?
A to o čem tady teď mluvíš, je GS Dakar, ale bavíme se tu o GS.Počkejme na Dakara, teda pokud vůbec bude a pak napiš proč na něj nedaj kryty rukou za 10eur a 21 kolo
za 6900 sa da kupit novy vstrom650 a o chlp drahsia je F650GS (vtwin) - obe motorky tento jednobuch schovaju do vacku lebo pri rovnakej vahe mas lepsi, tocivejsi motor s viac konami
mr GS ani nejde o tie liate kolesa, ved tie sa davaju aj na 12GS ide o to ze BMW zmenilo politiku a zacalo robit rozpoctove motorky bez vyvoja a s ohladom na cenu co predtym nebolo
ide o to ze to nebudu mat komu predat lebo ich vlastny paraelny twin je neporazitelna konkurencia za porovnatelny peniaz pre tuto "starenu oblecenu do tangacov pre dvadstatrocne baby"
vykradaju sami seba a majitelia byvalych F650GS (jednobuchov) musia len neveriacky krutit hlavami ze akym smerom ide evolucia ich motorky
A možná právě kroutit hlavama nebudou a naopak budou mít šanci si opět pořídit lety osvědčenou a spolehlivou motorku, která prošla moderní kosmetickou upravou.Píšeš tady o evoluci, ale já mnohokrát čtu o různých nesmyslnostech co se dnes cpou do dnešních motorek.Proč si třeba člověk, který má 1200GS a jede do Mongolska, pořizuje 1150?,,,,proč třeba I.Brezovar jezdí stále na 1100GS?
A to o čem tady teď mluvíš, je GS Dakar, ale bavíme se tu o GS.Počkejme na Dakara, teda pokud vůbec bude a pak napiš proč na něj nedaj kryty rukou za 10eur a 21 kolo
Dan CB - mam troch kamaratov co boli v mongolsku na 1200GS, preco ma brezovar 1100GS vie najlepsie on sam
na dnes radsej koncim v tejto teme - uplne som z toho komercneho zlepnca znechuteny
vykradaju sami seba a majitelia byvalych F650GS (jednobuchov) musia len neveriacky krutit hlavami ze akym smerom ide evolucia ich motorky
A možná právě kroutit hlavama nebudou a naopak budou mít šanci si opět pořídit lety osvědčenou a spolehlivou motorku, která prošla moderní kosmetickou upravou.Píšeš tady o evoluci, ale já mnohokrát čtu o různých nesmyslnostech co se dnes cpou do dnešních motorek.Proč si třeba člověk, který má 1200GS a jede do Mongolska, pořizuje 1150?,,,,proč třeba I.Brezovar jezdí stále na 1100GS?
A to o čem tady teď mluvíš, je GS Dakar, ale bavíme se tu o GS.Počkejme na Dakara, teda pokud vůbec bude a pak napiš proč na něj nedaj kryty rukou za 10eur a 21 kolo
Dan CB - mam troch kamaratov co boli v mongolsku na 1200GS, preco ma brezovar 1100GS vie najlepsie on sam
na dnes radsej koncim v tejto teme - uplne som z toho komercneho zlepnca znechuteny
Poenta byla někde jinde, ne v tom, že tvoji tři kamarádi byli v Mongolsku.Neber to ve zlém
V Americe se f650 prodava znovu od roku 2008 a podle vseho dobre kdyz ji ted omladili. Nemyslim ze je to urcene pro evropu. Pochybuju ze motor splnuje emise.
FYYFF
1) bubo nemyslis ze na cesty je lepsia volba F800S, ST?
nevím, neznám je, neřeším - nechám každého si vybrat podle svého vkusu :-)
2) ked robili stary jednobuch na 21 palcovom vypletanom kolese preco do certa musia na novsi model drbnut liatu 19? recnicka otazka - ja viem, koli nakladom
F 650 GS měla 19" přední kolo, 21" měl Dakar...
3) preco sa starsie motorky predavali s chranicmi ruk a tato ani tie dva smiesne plastiky za 10 euro vyrobnych nakladov nema? - koli nakladom
ty směšné plastíky byly i u původní F 650 GS volitelná (=příplatková) výbava
4) tento trend vykradat samych seba je celosvetovy, krasny priklad je turisticky GSF1250 bandit ktory sa tvari ako novy model a pritom tam pridali iba kapoty
Všichni by rádi starou dobrou 80GS bez elektroniky s modením motorem, podvozkem a brzdami z 12GS... a když to udělají v malém provedení s jednoválcem (osvědčená koncepce, klasická elektrika atd...), tak je to vykrádání - porovnej si náročnost údržby a servisu tohoto provedení se současnou F650/800 GS/S/ST - canbus, dagnostika atd...
4) tu si niekto povedal, mame stale funkcnu koncepciu ktora uz sice zacina zlahka pachnut ale my ten stary predpotopny koliskovy ram oblecieme do lubivych modnych bielych farieb
Přesně tak, udělali osvědčenou levnou motorku s modernějším vzhledem - co je na tom špatně - potřebuješ modernizaci za každou cenu? Všichni křičí, že se už nedělají staré dobré motorky jako Afrika, 80 G/S, Tenere atd... A když se něco podobného objeví, tak je to najednou bastl...
5) na propagacnej fotke sa na vas usmieva spoza miniaturneho plexi akozeturista (turistka) v endurohelme s dvoma kufrikmi na laptopy
Naprostý souhlas! Měli dát její fotku bez přílby!
6) este ze sa zmohli aspon na pancierove brzdove hadice v zaklade, to bude mozno rozhodujuci fakt pre ludi co premyslaju nad pegasom alebo XT660 aby si kupili novy jednobuch s vignetou GS
Přesně tak! Je potřeba nabídnout srovantelnou motorku zmíněným typům za srovnatelnou cenu - to F650GS Twin není....
7) bon apetit
Bon voayage a GS Tě provázej
BMW GS = stroj na radost
raptor napsal:
za 6900 sa da kupit novy vstrom650 a o chlp drahsia je F650GS (vtwin) - obe motorky tento jednobuch schovaju do vacku lebo pri rovnakej vahe mas lepsi, tocivejsi motor s viac konami
mr GS ani nejde o tie liate kolesa, ved tie sa davaju aj na 12GS ide o to ze BMW zmenilo politiku a zacalo robit rozpoctove motorky bez vyvoja a s ohladom na cenu co predtym nebolo
ide o to ze to nebudu mat komu predat lebo ich vlastny paraelny twin je neporazitelna konkurencia za porovnatelny peniaz pre tuto "starenu oblecenu do tangacov pre dvadstatrocne baby"
Tak na tomhle jsem ještě nejel,ale na Dakarovi jsem najezdil pár desítek tisíc km a nesouhlasím s ničím co jsi tady napsal.
Že to strčí do kapsy strom a vtwin?To je dost individuální a záleží,co od toho čekáš.
Stejná váha?=blbost!
Točivější a výkonější motor?To jo,ale dobrej výhradně na silnici.Když s tím vjedeš do terénu,tak si můžeš vybrat mezi podtočeným motorem,co ti zdechne při prudším najetí na hrbol díky menší setrvačnosti motoru a vytočeným motorem co ti bude neustále protáčet zadní kolo narozdíl od jednoválce,co jede furt jak traktor.
Že je motor lepší?Čím?Výrobou v Číně?
Že je to motorka bez vývoje?Na co vývoj pokud je to stará dobrá konstrukce osvědčená léty provozu,tak co chceš vyvíjet?
A to,že se tady pohoršuješ nad rozpočtovkami a přitom argumentuješ vtwinem650,kterej je synonymem pro rozpočtovku?No nevím.
Navíc nevím jak ty,ale já jsem od tý doby,co se vůbec dělají 650 vtwin potkal tak 3x zatím co jednoválců mraky.A to,že je zavedou zpět do výroby to taky o něčem svedčí.A lidi,co si pro nedostatek financí koupí levnou motorku bude třeba zajímat i to,že ten jednoválec taky žere o litr míň.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Sice se mi to nelibi, ale BMW chapu. Tady v AU ztratili diky nedostupnosti puvodni 650 cast trhu. Protoze cerstvi majitele ridicaku jsou omezeni kubaturou... Stara 650 na to sedela, ale twin uz ne.... Nevim, jaka je situace v jinych statech, ale je mozne, ze meli stejne pozadavky z jinych zemi, tak se rozhodli pro facelift....
Mr GS ak sa pozries na G650GS a vidis motorku ktora je dobra do terenu tak tam je zakladny rozdiel medzi nami - ja totiz vidim ovela viac cestnejsiu motorku ako bol stary jednobuch a prave preto pisem ze hocijaky Vtwin strci G650GS do vacku lebo skratka na ceste musi byt dvojvalec lepsi
prepac mi - v stom 217 kg pohotovostna F650GS 192 kg pohotovostna to je rozdiel 25kg v neprospech vstroma ale na druhu stranu ma o jeden valec a 8 litrov benzinu viac takze nevidim to tak dramaticky
pri jazde v terene vobec nesuhlasim s tym co si popisal - podtoceny alebo vytoceny motor nie je to cim sa da charakterizovat dvojvalec pri jazde v terene a ak by si mal prakticke skusenosti z malym stromom tak by si nikdy nemohol napisat tieto riadky na ten elasticky tocivy motor ktory sa sudruhom do suzuki naozaj podaril
to s tou cinou si uplne zabil ale ked chces hrat takuto hru prosim, spytam sa ta len jednu otazku - myslis si ze v tvojej motorke sa nachadzaju zasadne vsetky komponenty made in germany? popremyslaj
to s tymi rozpoctovkami si si rovnako zle prekrutil - ano vstrom 650 je rozpoctovka do posledneho srobu a suzuki sa tym ani sa tym netaji ze robi rozpoctove motorky pre masy - kdezto BMW toto doteraz nerobilo pri vstrome je rozpoctovej motorke prisposobena aj cena kde za rovnake peniaze dostanes viac muziky ako pri G650GS
ak napises na koliskovy ram ze je to "stara dobra konstrukcia osvedcena rokmi" tak preco jazdis na 1200GS a nekupis si 100GS-PD hm?
je to rovnaky ram, rovnaky motor a rovnake odpruzenie - len plasty a svetlo su ine a pardon dali tam palubny pocitac
namiesto toho aby spravili nieco co by konkurovalo nebohej LC4 adventure vykradli samych seba, na staru motorku nahadzali nove plasty a pustili to medzi pospolity lud ako "novinku"
som velky sympatizant bmw - ale nie koli znaku na nadrzi ale koli tomu ze oni sli vzdy vlastnou cestou, vyvijali vlastne technicke riesenia ktore a robili megadobre ale uplne ine motorky ako konkurencia. ale ak by som raz nedajboh stal pred situaciou ci novy vstrom alebo G650GS tak nepremyslam ani sekundu a idem do bonsaja
do puce ved sa nad tym zamysli - jednovalcovy turista?? offroad s takmer 200kg predpotopnym ramom a pruzenim a naviac ako bonus s liatymi diskami kolies? obe alternativy su na hovno
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 30.10.2010 09:20
Raptore fakt se na mě nezlob,ale přečti si můj předchozí přízpěvek ještě jednou.Ty reaguješ snad na něco úplně jinýho nebo nechápu tvoje myšlenkový pochody.
O ničem jsem neřekl,že je vhodný do terénu,rozhodně ne v tom smyslu,co píšeš ty.Ale je to GS,tak je to i na to,nebo by mělo být a v tom je jednoválec rozhodně nad novým eFkem.
Navíc se nebavím o stromu.Ani co se týče jízdy v terénu,ani výroby v číně.Mluvím o novém F650GS.
Nemyslím si,že je všechno dělaný v Německu,ani o tom jsem nemluvil,ale důležitý je,co všechno je v tý číně vyrobený.Když jsou to plasty,tak mě je to u řiti,ale když je to motor,podvozek a elektronika,tak to snad uznáš i ty,že je to rozdíl.
Tou rozpočtovkou jsem zase myslel F a ne stroma.
A že je něco stará dobrá konstrukce neznamená,že nemůžu jezdit na nový dvanátce a nemůžu být spokojenej.Byl to argument na ty tvoje řeči o motorce bez vývoje.Porč by měl být vývoj,když je to ze staré motorky,která byla dávno vyvynutá????Chápeš?
A nevím co máš na mysli ohledně turistiky a jednom válci?To jako,že to nejde dohromady nebo co?To už si ze mě děláš prdel,ne?
A 200kg v off? a co jako?Jsou tady lidi,co jezdí na Adventure off a nebrečí.Mimochodem i ta tebou opěvovaná KáTéeM má víc,tak co?Když se tady vesměs mluví o offroad,tak nikdo nemyslí 20ti metrový skoky a backflipy.
Jediný co jsi napsal rozumnýho je to,že to má blbý tlumiče a liťáky,ale to je jasný,když je to rozpočtovka.Na něčem se asi ušetřit musí.Kdyby tam dali WP a dráty,tak se pod 200klacků nedostanou.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr. GS my dvaja sme asi ozaj z inych svetov ale poprosim ta nepis mi o tom co jedine som napisal rozumne lebo rovnakym stylom sa mozem zacat bavit s tebou aj ja a povediet to akurat k hadke
na tvoje predchadzajuce riadky zareagujem nasledovne:
keby si pozorne cital co pisem a nevytrhaval moje slova s kontextu tak by si videl ze pisem o KTM LC4 adventure ktora ma 158 kg suchej hmotnosti
ale ak by sme sa hned bavili o LC8 Adventure tak ta ma pohotovostnu hmotnost 199kg
myslim ze nema dalsi zmysel medzi sebou diskutovat a presviedcat jeden druheho o svojej pravde lebo ani jeden z nas si ju vziat neda