Díky, to mi FAKT POMOHLO :-D I don´t speek deutsch :-(
A translator si s tím taky moc neporadil :-D
Vytvořený v Německu
Tento článek vyrobní vybraných výrobci v Německu.
' )" onmouseout=hideKommentar() href="javascript:">
Asi nejsilnější spojení u trhu a aby nejlepší volby za Vaše BMW.
Aglomeráty-spojení není téměř nezničitelný a „ odkouřit" také u dlouhého brlohu - násadců . Od renomierten výrobců Lucas vyvinul spojení byl u nejtvrdších pouští-násadců v jižní Africe a mnohý Enduro-násadců vydatný testoval a není tedy nejený pro sport-použití první jakost.
Vysoké trvanlivost je, skrz odpadnutí častěji výměna, ručitel za malou dílnu - náklady.
Fakta:
•
Materiál nosné části z kalené oceli
•
Paprsek vodní-střižené nosná deska
•
Vysoce pevný ozubení
•
Průběžný spékaný kov-třecí plocha za optimální závěr - síly
•
Ausdehnungsentkoppelte Spezial-od - - nýtování
•
Vyvíjí za extrémní nárok
•
Na lyžařské sjezdovky tohoto světa často osvědčený
No vidíš. Lamelu spojky už máš venku. Akorát mě trochu zarazil postup výměny. Ještě jsem nikdy nemusel při výměně spojky u R1200 sundávat motor. Možná je to s pracností nastejno, jako sundat rozvodovku, kyvku, kardan, podsedlák a převodovku, ale myslím, že se bude blbě trefovat těžkým motorem s lamelou na hřídel převodovky.
Upravil Tonda dne 02.11.2010 07:35
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
toz panove prihodim taky trosku do mlyna
nemam sice 12ku ale 11,50 a tento problem sem resil letos na jare vzhledem ktomu ze se ke spojce nechovam slusne tak na tachometru bylo asi 86t
motku jsem nekupoval novou . Dlouho jsem taky premejslel co tam dat nakonec vyhral Lucas keramika
chova se uplne stejne jako normalni lamela akorat v extremech nesmrdi
jediny co jsem musel bylo po 2t vymenit i pritlacaky bo jsem se naraz nebyl schopnej ani rozjet
Po konzultaci s Tondou jsem se ujistil ze to je ono
Byli celkem dost vypaleny a asi i krivy uz vnich byli prasklinky
Ted ma lamela asi 9t v ruznych stupnich zateze a vse funguje jak ma
Tak to jsme dopadli stejně, taky jsem objednal tu keramiku od LUKASu. Jen nevím, jak poznat, že ty přítlačáky to mají taky zapár a nebo jestli je radši rovnou nevyměnit taky, když už je to venku. Kde jsi je sháněl a jaký?
to killingman: no par mesicu predtim jsem brouzdal po ebay a nasel jsem tam nejaky z bouracky byli jak novy tak jsem je vzal a vse funguje
tady neco je
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=542802
mel jsem na tech pritlacakach taky takovy plosky a hmatem bylo poznat ze to neni rovny a byli poznat i pricny prasklynky
pritlacaky mam nekde v garazi a tam se ted nedostanu ale zkusim to nafotit
pripadne to konzultuj s Tondou
Takže jsem dneska koukal na přítlačák a mám na něm hnusný příčný malý prasklinky na kraji ze širší strany, jsou asi 5mm dlouhé a různě pokřivené, asi na dvou místech.
Takže novej přítlačák (6100 bez DPH) - OPRAVDU mě to začíná BAVIT!
40.000 km a takovýhle vejmr*d. Kdybych se k tomu alespoň choval jak prase... Pomalu se začínám obávat co mě čeká dál. Kardan?
...zlate japonce par srobikov z bočneho krytu a spojka je vymenena.....to som ale fakt zvedavy prečo ste davali dole motor? bolo to za nejakym učelom? nezda sa mi to menej roboty ako oddelit to zo zadu
Tak to netuším proč šel dolů motor, je skoro jedno, odkud tam lezeš, jestli zepředu a nebo zezadu, ne? .-)
Mám to v servisu u známýho, takže to dělá on, zatím mu věřím tak uvidíme za 10.000km :-D
Dneska jsem byl na pravidelném servise a vzpomněl jsem si na tebe,tak jsem se zeptal mechaniků,co říkají na keramickou spojku?Jeden si nedávno koupil nějakou levnější jako ty(nevím jistě,jestli to byla právě tato) a celkem nadával.Při rychlejším rozjezdu zabírá hodně trhavě a nejen,že to sere,ale ničí se tím ostatní součásti spojky.Dobře fungující je prý ta od TT,ale všeobecně je keramika,pro lidi co netrápí motorku těžce v blátě,úplně zbytečná.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Vidis to, me zase dva znamy co maji gs 1200 a vymenenou spojku rikali, ze ta pseudokeramika od lukasu neni k rozeznani od normalni spojky a chodi jim to uz pres 20.000km a kdyby nevedeli, ze tam je "keramika", tak to ani nepoznaji. Obecne asi co clovek to nazor. Na cokoliv od TT je si myslim spoleh, ale pro me je zkratka 20.000 za spojku ted hodne ;-(
Killingman napsal:
Takže jsem dneska koukal na přítlačák a mám na něm hnusný příčný malý prasklinky na kraji ze širší strany, jsou asi 5mm dlouhé a různě pokřivené, asi na dvou místech.
Takže novej přítlačák (6100 bez DPH) - OPRAVDU mě to začíná BAVIT!
40.000 km a takovýhle vejmr*d. Kdybych se k tomu alespoň choval jak prase... Pomalu se začínám obávat co mě čeká dál. Kardan?
Jen nemaluj čerta na zeď, přesně ve 39 000km mi odešel zadní převod. Naštěstí se k tomu BMW postavilo čelem (zde musím pochválit kluky z Inveltu, díky) a v rámci kulance jsem ho dostal gratis, jinak jsem se střelil do hlavy, když mi řekli cenu..jo smiř se s tím, že 1200 už není to co starý dobrý železárny (1000,1100 a ještě i 1150). Vše je menší, tenčí...atd. a v rámci téhle odtučňovací kůry halt šla životnost do kytek.
GS 1200 R Adventure
Killingman napsal:
Vidis to, me zase dva znamy co maji gs 1200 a vymenenou spojku rikali, ze ta pseudokeramika od lukasu neni k rozeznani od normalni spojky a chodi jim to uz pres 20.000km a kdyby nevedeli, ze tam je "keramika", tak to ani nepoznaji. Obecne asi co clovek to nazor. Na cokoliv od TT je si myslim spoleh, ale pro me je zkratka 20.000 za spojku ted hodne ;-(
No,každopádně sem pak napiš svoje vlastní zkušenosti až jí tam budeš mít a něco s tím najedeš
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Takže zkušenosti:
Z počátku (tak prvních 600km) vejm*d, spojka zabírala na milimetru, rozjezdy cukaný, chvíli to zabíralo, pak ne, pak zase jo, pak zase ne - prostě jak kdybych seděl na motorce poprvý a málem jsem si dal několikrát přes hubu...
Teď o víkendu jsem si dal první delší cestu na Slovensko a buďto se to uklidnilo a nebo jsem si zvykl - v každým případě už mám pocit jako kdyby si to nějak sedlo a chová se to standardněji - pořád je to lepší než to bylo s tou starou spojkou teda :-)))
Nicméně - kriticky musím říct, že podle mého názoru to nemá smysl a kdybych věděl to co vím teď tak si tam pořídím original spojkové obložení a vykašlu se na nějaký experimenty s keramikou....
nudím se tak přidám taky názor,momentálně mám 103000km a stále origo,trochu mi mrazí jelikož jsem daleko a tady by to byl problém ale jsem zvědav kdy odejde..Na podzim se chystám do jižní ameriky,když do té doby neodejde dám origo novou,preventivně gs 1200 adv 2006
Upravil tomaspelant dne 18.06.2011 21:23
tom3
Killingman napsal:
Tak u meho GS umrela spojka. Po 40.000km se mi to zda jako brzy, nicmene jsem postaven pred otazku - JAKOU?
Varianty jsou tri. Original spojka (zde netusim cenu), replika Lukas mineral (2500 kc) a nebo keramiku Lukas (4500 kc).
Poprosil bych ctene osazenstvo o radu popr. nejaky jiny navrh? Musim jim dat do pondelniho rana vedet co maji objednat ;-(
repliku LUKAS (TRW) asi za 2200 jsem teď viděl - ne, to si do své motorky nedám... To si rozhodně nezaslouží.
Obložení působí jak z papíru, tloušťka téměř o 1 mm menší než origo (5,6 mm), zpracování velmi laciné - vypadá jak z Číny (nýty mají hlavy jak 100 hřebíky, obložení není vystředěné, na lamele není jediný nápis nebo číslo = jakákoliv pozdější identifikace nemožná = NE! TOHLE TAM TEDA NEDÁM!
BMW GS = stroj na radost
Já ti to říkal Libore o té tloušťce a materiálu na obložení na TRW - jsem rád, že jsi to viděl na vlastní oči,a že ti ta moje info pomohla v rozhodnutí - originál je originál.
Jinak pro ostatní info - namontoval jsem TRW (majitel motorky si tuto lamelu dodal sám a i po mém důrazném upozornění, že nová lamela je skoro o milimetr slabší než originál, a že se mi to obložení moc nezdá ji prostě chtěl) a ta spojka najela cca 19000km a byla KO. ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Psal jsem v pátek ježkovi, kdy by byl originál;, ale asi je v Hanoji nebo na někde na motorce - zatím se neozval... Když nebude origo, dám Siebenrock a uvidíme :-)
Po 9.000 km hlasim, ze spojka funguje normalne. Zrejme se fakt potrebovala nejak trochu opotrebit. Je ale fakt, ze ted drazdim spis k1200r nez GSo, takze mozna porovnavam podvedome spis ty dve motorky nez starou a novou spojku na tomtez, tudiz me vnitrni vnimani je jemne poupraveno :-)