Na živo to bude vypadat zas jinak. Je to všechno na jedno kopyto, gsa-motoguzi-multistrada-12tenere. Prostě dobrý motorky na cestování. Mě se i líbí, ale všude je napsáno koncept, tak uvidíme jak bude vypadat finální verze
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Teď nevím, jestli jsem to správně pochopil, ale cestovní enduro má mít automat jako skůtr? Pokud ano, tak to určitě není pro mě. Moje nohy řadí jinak než automat. Jinak na blbnutí, proč ne? Pokud to budou dávat zdarma k nákupu přes 1000,-Kč v Tesku
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Automat má ta malá (crosrunner), pokud sem dobře četl.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Automat má ta malá (crosrunner), pokud sem dobře četl.
No to má, ale žádnou velkou jsem na Raptorově linku nenašel, jenom tohle.
Honda V4 Crosstourer
Dlho očakávaný nástupca Varadera bol predstavený formou štúdie. Zdá sa, že diaľkoví turisti sa majú na čo tešiť. Ako sa dalo očakávať, srdcom stroja bude nový V4 motor. Štúdia bola navyše vybavená dvojspojkovou automatickou prevodovkou. Honda tvrdí, že postavila najrýchlejší turistický adventure bike.
Tak to už nebude ani na polňačku.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Nejak mne ty nove motorky nechavaji chladnym. Jak pise swat,prijde mi to na jedno brdo, toto,tenere,stelvio...a jsem rad,ze mam v garazi starou GSA. Sice tezkou,nema pres 100 koni,ale poctivou a pomerne jednoduchou na udrzbu.
ta mala crossrunner (ktora nema s varaderom nic spolocne) je postavena na zaklade starsej VFR800 Vtec a automat mat nebude
ta velka crosstourer (ktora je nastupca varadera) moze byt za priplatok vybavena automatickou spojkou rovnako ako je to pri VFR12 s ktorej ta motorka vzisla
myslim ze za ten balik penazi za automat si rozumny clovek kupi progresivne pruziny alebo nejake prakticke cestovatelske doplnky ale zas mozu si ju priplatit bohati zaciatocnici ktori sa budu citit na jazdu v terene a budu sa chciet oslobodit od klasickeho kvaltovania
oproti staremu modelu varadera to vnimam ako vyrazny posun vpred len dopredu by to chcelo obratene WhitePowery z KTM, pancierove hadice v zaklade, seriozne uzavrete kryty ruk a poriadny kovovy chranic motora a hlavny stojan rovnako ako je to dobrym zvykom pri nasej znacke
som celkom zvedavy aku na tom nastavia cenu a ako sa im podari pohrat sa z hmotnostou celej motorky - na obrazku vyzera dost mohutne ale to rovnako aj GSA 1200
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 02.11.2010 20:25
Výrobci už se ani nesnaží zamaskovat že to není enduro a stále to tak označují.Další motorka o ničem.Dneska už označujou cestovní enduro všechno co dojede +- 300km kolem temelínskýho komína a +-150km od nejbližšího servisu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Je to fakt v prdeli ,nejdriv delaj tajnosti jak treba YAMAHA,ty se nemuzes dockat co to bude za supr enduro a nakonec z toho vzejde normalni cestovni motorka na velkych kolech a to je vse,uz muzem zapomenout na takeve endura jako byly treba Afriky.Jinak co ted vymyslej tak tomu fakt nerozumim
BMW GS 1200 adventure
itchy, toli ale tak snad LC8 Adventure vase predstavy o endure stale splna nie? F800GS detto a napriklad taka XTZ1200 je v porovnani z varaderom alebo vstromom dost prudke enduro nie?
raptor napsal:
itchy, toli ale tak snad LC8 Adventure vase predstavy o endure stale splna nie? F800GS detto a napriklad taka XTZ1200 je v porovnani z varaderom alebo vstromom dost prudke enduro nie?
Jo budme radi aspon za takove kousky nez to zas premodernizuji a preelektrizuji
BMW GS 1200 adventure
Fanos Rusicka napsal:
No zrovna tenhle model vypadá jak vod kolotočářů
zrovna tohle jsem chtel taky napsat hlavne ten orange padaci ram....Kazdopadne by to uz chtelo taky nejakou zmenu,vetsi nez jen barvicky.
Aktualne 1250 GSA HP
xljanek-ale no.Japonec neni zly.Mal som tri kusky,čo mam v profile.Už su minulost a teraz tužim tiež len po Bawu.No zatial chybaju chechtaky.No aspon čo sa mna tyka,na Japoncov nemôžem povedat krive slovo.
Co sa tyka tohoto noveho modelu od Hondy.No ak my prepačite,budem prvy.mne sa pači a to velmi. Danes-africa Twin,je posledni cestovni enduro .a to je docela smutny.cekal jsem od hondy vic..Ani jedna z novych mašin,ktore sa momentalne vyrabaju alebo sa budu vyrabat,už nikdy ale skutočne nikdy,nebude vyzerat ako original endura z 90-tich rokov alebo ešte nejake ročniky do 2004.
Ešte jedno,take poctive endurko,čo vyzera ako endurko ale vyzera ako koza,je Yamaha XT 660 Z tenere.To sa ešte chova ako tvarom aj podvozkom ako enduro.
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
Připadá mi, a to není případ jen téhle motorky, že Pan Šikmoočko několik posledních let už neví co by na ty dvě kola všechno naplácal. Možná stárnu ale za mě
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
swat napsal:
.....Je to všechno na jedno kopyto, gsa-motoguzi-multistrada-12tenere........
...to bych určitě netvrdil. Obzvláště co se vhodnosti adventure cesty týče. V Alpách je to jedno, v Syrské poušti rozhodně ne....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."