Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ...
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Olejový chladič BMW dvouventil
sadilek
#21 
Přidané 22.10.2013 21:31
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Mám dotaz.Kluci 100ky měly všechny olejovej chladič?Konkrétně 88ka by ho mít měla.Nebo se mýlím?
 
www.jezdime.eu
vevis
#22 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 22.10.2013 21:49
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
100ky vsechny.Jedine ze by to byla 80gs PD delana pouze pro svycarsko,ktera na prvni pohled vypada stejne jako 100 gs PD.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
sadilek
#23 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 08:16
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Díky Vevis.Mě to bylo divný,že my nabízejí 100ku a nemá chladič.Takže to bude 80ka.
 
www.jezdime.eu
3axap
#24 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 08:18

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
sadilek napsal:
Díky Vevis.Mě to bylo divný,že my nabízejí 100ku a nemá chladič.Takže to bude 80ka.

V roce 88 se PD 80 ještě nevyrábělo
 
sadilek
#25 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 08:23
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
vlastimil napsal:
sadilek napsal:
Díky Vevis.Mě to bylo divný,že my nabízejí 100ku a nemá chladič.Takže to bude 80ka.

V roce 88 se PD 80 ještě nevyrábělo

Teď nechápu.Já nepsal nic o PD.Je mi přes fotky nabízena údajná 100ka r.v.88
a já na ní nevidím chladič.Takže to 100ka není a musí to bejt 80ka.Nebo jsem ****?
 
www.jezdime.eu
3axap
#26 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 08:28

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
sadilek napsal:
vlastimil napsal:
sadilek napsal:
Díky Vevis.Mě to bylo divný,že my nabízejí 100ku a nemá chladič.Takže to bude 80ka.

V roce 88 se PD 80 ještě nevyrábělo

Teď nechápu.Já nepsal nic o PD.Je mi přes fotky nabízena údajná 100ka r.v.88
a já na ní nevidím chladič.Takže to 100ka není a musí to bejt 80ka.Nebo jsem ****?

Hele Vevis napsal tohle:100ky vsechny.Jedine ze by to byla 80gs PD delana pouze pro svycarsko,ktera na prvni pohled vypada stejne jako 100 gs PD. SmileNo a já jsem napsal že v roce 88 se 80PD ještě nevyráběla.To proto že ty jsi se ptal původně na moto z roku 88 nebo ne?
 
sadilek
#27 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 08:37
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
V tom případě si asi měl citovat Vevise a ne mě.Ale čert s tím shodneme se na tom že 100ka prostě musí mít olejovej chladič nehledě na rok.Je tak?
Abych nechodil okolo horké kaše je to tahle.
nd06.jxs.cz/264/487/a252f1c66b_95636586_v1.jpg
Upravil sadilek dne 23.10.2013 08:58
 
www.jezdime.eu
Malakh
#28 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 09:22

Příspěvků: 282
Registrace: 30.09.08
sadilek napsal:
V tom případě si asi měl citovat Vevise a ne mě.Ale čert s tím shodneme se na tom že 100ka prostě musí mít olejovej chladič nehledě na rok.Je tak?
Abych nechodil okolo horké kaše je to tahle.
nd06.jxs.cz/264/487/a252f1c66b_95636586_v1.jpg


Olejový chladič býva osadený na pravom padáku, ale ako vidim padák tam tiež chýba. Z fotky sa nedá určit či na prírube olejového filtra sú vývody na hadice alebo nie.
 
sadilek
#29 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 09:28
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Odpověděl mi že to tam nikdy nebylo a ani tam nejsou vývody.
 
www.jezdime.eu
Malakh
#30 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 09:46

Příspěvků: 282
Registrace: 30.09.08
Ak by to mala byť 100vka (ako je na kapotáži) musel by niekto zameniť viečko na filty a aj s rúrkou pre filter. Mimo VINka a zhadzovania hláv by sa mohli omrknuť karburátory 80tka by mala mať difúzor 32 a 100vka 40tku.
 
3axap
#31 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 10:01

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Karburátory jsou to určitě podle velikosti víka membrány 40cítky,ale v roce 88 neměla stovka tu kapotu co se válí na zemi vedle motorky.
 
Alda
#32 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 10:09
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Ja bych teda kazdopadne zacal tim, ze zavolam do BMW a nadiktuju VINko. Je to jednodussi nez tipovani na foru ne?
 
3axap
#33 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 10:16

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Tak to by stačilo napsat posledních 7 čísel vinu zde: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
a ono to vyplivne údaje o stroji.
Bohužel ten odkaz neumím vložit tak aby byl aktivní.
Ale zase umim jiné věci....Smile
 
Malakh
#34 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 10:21

Příspěvků: 282
Registrace: 30.09.08
http://www.bmwarc...coder.html
 
sadilek
#35 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 10:34
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Alda napsal:
Ja bych teda kazdopadne zacal tim, ze zavolam do BMW a nadiktuju VINko. Je to jednodussi nez tipovani na foru ne?


Ale to že se dozvím že je to stovka z roku 91,čemuž odpovídá kapotáž mi neřekne nic o tom proč tam není olejový chladič.Chtěl jsem prostě vědět od místních odborníků jestli se nedělal nějakej mezitip 100ky bez chladiče.
Každopádně vin ověřím.Díky všem.
 
www.jezdime.eu
Vikec
#36 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 21:55

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Sadílku,z čeho to má ten předek? To je komplet z LC4 nebo z čeho? Na tom torzu je dost zajimavejch věcí a jako základ na nějakej extrémbajk by to bylo dobrýthumbs up,teda pokud je to za pár šupůGrin
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
sadilek
#37 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 23.10.2013 23:40
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Tak jak jsem předpokládal vin jen potvrdil že je to 100ka.ale nevysvětlil proč tam není ol.chladič.Může to dobře fungovat i bez něj,je možné aby ho někdo záměrně vyřadil?
Modellbezeichnung: R100GS
Ausführung: Europa
Typschlüssel: 0483
E-Code: 247 (91)
Motor: 2-ZYL - 1,00l (44kW)
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Avusschwarz Zierl --/ (640)
Innenraum: ( *)
Produktionsdatum: 29.05.1991
 
www.jezdime.eu
Vikec
#38 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 24.10.2013 08:56

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
No mohl ten chladič někdo sundat při poškození a namontovat jen víčko filtru z 80ky a podobně. Vono za těch 20-25let provozu ty mašiny prošli ledasčím a ruce kutilů sou neuprosnýGrin Fungovat bez filtru to bude,ale nevím jak se to bude v letě chladit,protože třeba moja stovka se hřeje hodně aji s chladičem. Myslím že rozdíl je ten,že 80ka má vložky válce litinu,kdežto stovka má snad nikasil a ten válec je dost tenkej,takže asi potřebuje líp chladit ten olej. Na pravém padáku 100ky jsou držáky na chladič,80ka má padák hladkej. Ale proč to má byt rok 88,když je to 91?
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
sadilek
#39 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 24.10.2013 09:12
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Ale proč to má byt rok 88,když je to 91?

To je moje blbost.Spletl jsem si nabídky.Podstata věci je ten chladič.Jelikož by se ta motorka měla dělat do terénu asi bude ten chladič nezbytný.Koukal jsem do katalogu a investice je to nemalá.
 
www.jezdime.eu
vevis
#40 
Olejový chladič BMW dvouventil
Přidané 24.10.2013 09:26
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Ten chladic se da obcas koupit na ebay tak za 120-150 eur komplet.Jeste budes potrebovat jine vicko u filtru.Do terenu je podle mne 100vka bez chladice dost riskantni.A resit to vetsi olejovou vanou asi taky neni kvuli svetle vysce idealni.Jeste koukni jestli neni menenej motor.Na 80tce mam tusim oznaceni motoru 80 2V nebo tak nejak.Tak by tam to cislo 100 taky mohlo byt napsane.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 36
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI