Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Rozdíl mezi 1150GSA
Vodnik
#21 
Přidané 15.11.2010 00:54
Avatar člena


Příspěvků: 230
Registrace: 02.06.10
xavier napsal:
Nejak nevim proc bych tam daval karburatory.....helpless Civky na dvosvicce odchazej a to je proste fakt,ale kdyz se vymeni, tak ty novy uz jsou bez problemu. Odesli snad kazdymu koho znam,staci se zeptat nekde v servisu ....
Ale ja mel taky 03 s dualem, brzdi to perfektne. Chce to si zvyknout na ten nastup,to je on-off, na 02 je to lip davkovatelny a brzdi taky dobre,ale nutno uznat ze s posilovacem to brzdi lip. Jinak jsou ty motorky stejny,takze jak jsem psal bych koukal hlavne na stavWink
Jo jeste mi vyhovuje,ze na 02 si muzu vypnout svetlaannoy


Karburátory sou pro někoho větší jistota, stejně tak táhlo vod páky k brzdě, atd. Další řešení sou šlapky.....Grin Těma můžeš eliminovat veškerý závadyGrin
Elektrika na motorkách je pokrok, kterej zvedá výkon i bezpečnost a to se mi líbí.
Že mi nejdou vypnout světla? To je dobře, aspoň je nezapomenu zapnout.annoy
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
 
xavier
#22 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 15.11.2010 01:08
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Fajn, kazdymu se libi neco jinyho,me nevyhovovalo ze motorka nebrzdi kdyz neni nastartovana,ze jsem si diky posilovaci jednou vytlouk baterku a uz nenahodil a pri kazdym pokusu jsem si jeste mlatil vic baterku tema svetlama co nejdou vypnout...To sis mel koupit rovnou 12-ku,tam mas tech elektroblbosti jeste vic...Smile V BMW dobre vedi proc se toho posilovace zbavily a od 07 uz ho nemontujouWink Ale dual je supr to jo.
Zas to tak neprozivej,jde o prd Wink
Aktualne 1250 GSA HP
 
Ivan
#23 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 16.12.2010 15:44
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Debata už trochu usnula, každý má svůj názor, většina hájí rok 2002 a protože mám jinou zkušenost, dovolím si přispět. Cívky na 4-svíčkách odchází, měl jsem 2005-ku a odešly na 50.000km. Nechápu proč by po výměně ty druhé už odejít neměly ale pokud to tak je, tím líp.
Brzdy: 9 let jsem měl 1100GS, na integrál u 1150 Adv. se zvyklo rychle, na jedovatý posilovač trochu déle, najezdil jsem s ním 60 tisíc km, baterku jsem nikdy nevytloukl a z brždění s posilovačem jsem byl nakonec nadšen.
Pak jsem stavěl barák a v rámci úspor načas opět sedlal 1100GS, které jsem znal z minula. Proti 1150 Adv mne nadchlo živostí, ovladatelností a těch 5 kvaltů mi snad sedělo i líp.
Ale čas pokročil, jdu zpět do 1150 Adv a určitě to bude Twin Spark, ABS a integrál s posilovačem...:-)
 
zetor
#24 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 16.12.2010 16:02
Avatar člena


Příspěvků: 9096
Registrace: 09.11.10
Jsem rád za každý váš příspěvek....čas nákupu je blízko.....Už vehementně vyhledávám všechny inzeráty 1150ADV!!! stress Grin
 
Kubrt
#25 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 16.12.2010 16:04
Avatar člena


Příspěvků: 6793
Registrace: 24.09.07
Nepročítal jsem posledních pár příspěvků,ale v Tvém posledním se zmiňuješ o posilovači brzd a o roku 03.Ten mám já.Nemohu posuzovat s 1100kou,protože jsem na ní jel pouze jedinkrát a kousek,ale o tom posilovači. Dokud šlapal,šlapal... Je fakt,že byl na mě dost jedovatej a "nečitelnej",ale zvyknout by se na to asi dalo.Začal jsem mít problémy s ABS a tím posilovačem a jediný řešení bylo tento bazmek vyndat,brzdy propojit na přímo a jezdit.Tak jsem udělal,dle Zmijonových rad a teď si nemohu stěžovat.Vím,je to risk,ale ukočíroval jsem téměř stejně těžkou motku s horšíma brzdama a taky to šlo...a co neubrzdíš,neukecáš Smile

Až se mi podaří třeba našetřit na nový,nebo funkční modul,opět vše uvedu do normálu.To je asi to jediný,co mě na 03 trochu zklamalo,ale na obhajobu musím říct,že jsem o tomto problému u těchto ročníků nevěděl předem.
Samozřejmě mi tímto zásahem přestal šlapat i duál.Ale hov*o zle,hlavně zdraví Smile

Edit : díky posilovači jsem neměl přímou vazbu mezi brz.páčkou a kotoučema...
Upravil Kubrt dne 16.12.2010 16:05
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
Ivan
#26 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 11:24
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Rozumím Ti. Když jsem tehdy pročítal testy, absence citu a možnosti přesného dávkování brzd byla jednou z kritizovaných věcí. Ale říkal jsem si, že BMW muselo mít důvod proč to tak udělat, testovací jezdci najezdili obvykle 1000 km a vyslovili závěr což mi nepřišlo korektní. Řekl jsem si, že tomu dám pár tisíc km a uvidíme. A ejhle, postupně šlo brzdit plynule, díky integrálu a ABS se v krizi dalo zabrat za páčku, vzepřít se o řídítka a ono to zastavilo neskutečně rychle a naopak to za mne vyřešilo pár skorotlam. S poruchovostí jsem neměl problém, ale měl jsem 2005 a mohlo to být už vychytané, těžko říct. Nakonec šly brzdy dávkovat naprosto jemně. Pravda, byl jsem s tím 4x v Rumunsku a v terénu, zejména v prudkých sjezdech mi více vyhovovalo ABS vypnout a brzdit jen pedálem, čili zadkem.
Mimochodem, z 1100GS jsem byl celé roky zvyklý brzdit páčkou i pedálem současně. Podvědomě jsem tak zprvu brzdil i na Adv než jsem si všiml zvláštního efektu - pokud přibržďuji takhle, povolím pedál ale páčku držím stále stejně, paradoxně to začne najednou brzdit víc, integrál si to prostě udělá po svém. A než jsem si na dávkování zvykl, pro jemnější brzdný efekt jsem do toho páčce "fušoval" trochu pedálem, ale jen než jsem se naučil páčku obsluhovat.
 
smazak73
#27 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 14:55

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
Mám na ten váš posilovač maličkou podotázečku:Grin
Jedu dejme tomu nějaký celkem strmý travnatý výjezd a "hodím tlamu".Po zvednutí moto vyřadím,abych mohl nastartovat a co se děje potom jak tu moto v kopci udržím-posilovač nejde tudíž to nebrdí co dál helpless Tohle mě celkem u brzd z posilovačem zajímá hmm!
 
Saturnin
#28 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 14:59
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
Zapnout klíček? secret
Upravil Saturnin dne 17.12.2010 15:07
 
rendas
#29 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:01
Avatar člena


Příspěvků: 539
Registrace: 05.11.07
Brzdí to i při vypnutém motoru a tedy i posilovači , pouze musíš víc zabrat za páčku. Mám najeto cca 70tis a žádný problém.
R 1200 GS LC Adventure
 
smazak73
#30 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:15

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
To:Tomás Matura-Týý jo to mě nenapadlo že když chci nastartovat musí se zapnout klíček jóósecret
To:rendas- Nevím jak u 12ky ale já slyšel (mimochodem byl to zdejší člen,že na 1150 je to pěkná pakárna:Máš s tím osobní zkušenost?)
 
xavier
#31 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:25
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Nevim jak u 12,ale u 1150 to bez klicku sice taky trochu brzdi,ale dost spatne. V tom pripade co pise smazak,asi idealni dat rychlost a po kouskach mackat spojku a kopec odcouvat dolu, tam nastartovat a vyjet znovu a lepe Smile
Aktualne 1250 GSA HP
 
rendas
#32 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:26
Avatar člena


Příspěvků: 539
Registrace: 05.11.07
Měl jsem 1150adv,ale na ni jsem byl moc opatrnej,páč to bylo moje první bmw,tudíž jsem se s ní do krizovky s brzděním bez motoru ve svahu nedostal. S 1200 už jsem to parkrát zažíl a kromě prvního úleku,že to nebrzdí než za to chytneš pořádně jsem s tím neměl potíž.
R 1200 GS LC Adventure
 
smazak73
#33 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:28

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
xavier napsal:
Nevim jak u 12,ale u 1150 to bez klicku sice taky trochu brzdi,ale dost spatne. V tom pripade co pise smazak,asi idealni dat rychlost a po kouskach mackat spojku a kopec odcouvat dolu, tam nastartovat a vyjet znovu a lepe Smile

No tak v tom případě si nechám tu svoji starou dobrou kovařinuGrin
 
smazak73
#34 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:30

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
rendas napsal:
Měl jsem 1150adv,ale na ni jsem byl moc opatrnej,páč to bylo moje první bmw,tudíž jsem se s ní do krizovky s brzděním bez motoru ve svahu nedostal. S 1200 už jsem to parkrát zažíl a kromě prvního úleku,že to nebrzdí než za to chytneš pořádně jsem s tím neměl potíž.

Aha aha a už to z vás leze jek z chlupatý dekyin love
 
rendas
#35 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:35
Avatar člena


Příspěvků: 539
Registrace: 05.11.07
A někdy to samo zabrzdí aji s nastartovaným motorem bez mačkání páčky Smile
rendas přiložený následující obrázek:


[128.85Kb]
Upravil rendas dne 17.12.2010 15:41
R 1200 GS LC Adventure
 
nForger
#36 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:36
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
divím se že tak málo lidí s tím má zkušenosti.
TomasMatura to celkem vystihl Wink

Hodím tlamu, nechám rychlost, postavim motorku, otočím klíčkem, nechám naběhnout ABS, zmáčku brzdu, vyřadím (případně vymáčku spojku), nastartuju, pustím brzdu, jedu

Jednoduché Cool

e: zapomněl jsem pustit brzdu Smile
Upravil nForger dne 17.12.2010 15:37
 
Kubrt
#37 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:36
Avatar člena


Příspěvků: 6793
Registrace: 24.09.07
Pokud je u verze s posilovačem vypnutý klíček,tak to brzdí,ale musí se přemačkávat odpor brzdové pumpy .Snad mě chápete...
Upravil Kubrt dne 17.12.2010 15:45
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
smazak73
#38 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 15:48

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
nForger napsal:
divím se že tak málo lidí s tím má zkušenosti.
TomasMatura to celkem vystihl Wink

Hodím tlamu, nechám rychlost, postavim motorku, otočím klíčkem, nechám naběhnout ABS, zmáčku brzdu, vyřadím (případně vymáčku spojku), nastartuju, pustím brzdu, jedu

Jednoduché Cool

e: zapomněl jsem pustit brzdu Smile

Nechápu:Hodím tlamu -rychlost i klíček je zapnutej -vypnu klíček -postavím moto zapnu klíček -(jestli jsem to dobře pochopil -načte se ABS ne jak u kovařiny po rozjezdu)začne valit posilovač tím padem to brzdí pak vyhodím rychlost a startuju -je tak?helpless
 
smazak73
#39 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 16:20

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
rendas napsal:
A někdy to samo zabrzdí aji s nastartovaným motorem bez mačkání páčky Smile

Proč to není v kalendáři GS fóra???secret
 
raptor - neaktivni ucet
#40 
Rozdíl mezi 1150GSA
Přidané 17.12.2010 18:36

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
moje skusensoti

jazdil som chvilu aj 1150GSA s posilovacom
mal som fakt dost problem si zvyknut na to ako je to "jedovate" (to je to spravne slovo), naviac oproti mojej motorke som postradal cit v brzdach a prislo mi to cele ze brzda na dve polohy 0 - 1 a nic medzi tym, casom tento pocit mierne opadol ale nikdy som na nej nemal taky cit na brzdach ako na mojej bez posilovaca

osobne si myslim ze ten posilovac je dost zbytocna vec nakolko ta motorka brzdi jak sprosta aj bez neho

jou a tiez ma raz nemilo prekvapila pri manipulacii ked som potreboval zabrzdit s vypnutym motorom a tie brzdy "nabehli" velice velice komotne
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 105
Členové on-line: 1
Pivos

Registrováno: 8,750
Nejnovější člen: NacMacFigl

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.41 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI