raptor: jasná vec,zaleží jak je to udělané a jak je to vevnitř čisté
od Ztechniku je to udělané parádně,lamda uprostřed Ysvodu,svod je vevnitř hladký,celý i s koncovkou to váží 3 kila,ale přesto to trochu troubí falešně
otom laďení sem našel toto:http://www.bmwgs....rowstart=0
bystricke přiložený následující obrázek:
Tady je ten odkaz, kde se řešily propojky pro MOTRONIC: http://www.bmwgs....owstart=20
Upravil Tonda dne 12.11.2010 07:11
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Harley napsal:
Zdravím Vás všechny ve spolek! Obracím se na Vás zkušené jezdce s dotazem. Rád bych osadil své GS 1150 laděnou koncovkou výfuku, ale nejsem si úplně jist jestli nebude zlobit pokud ji navážu na Y-svod.
Jde mi o to, zda-li se to nebude hádat, jak již bylo psáno v jiném vlákně. Kompletní kombinace bude KN filtr + Y-svod + LeoVince SBK2 - vše bude nové, a y-svod od kluka z HK.
Díky za názory.
Harley
Nevím,co je myšleno číslovkou 2 na označení výfuku,ale zřejmě EVO II,což by mělo označovat homologovanou verzi s vyjímatelnou vložkou. Tento výfuk mám taky a je určen a konstruován pro použití s katalyzátorem. alespoň jsem to teď vyčetl na jeho krabici. Každopádně zkusit to můžeš a uvidíš. Já mám BMC filtr-katalyzátor-LeoVince SBK a jsem spokojenej. Zkusil jsem to i bez katu a ve spodku to táhlo líp,nad 4500 ot do bylo slabší. Jo a zdálo se mě že vejfuk dostal co proto bez katu-začal mít trošku plechovější zvuk jako by se z něj vyjebala vata nebo čím je to naplněný.
Zvuk to mělo ale bombovej-jak ostrý enduro a za plynem to šlo jako kráva,jen se to nedalo na delší cestě poslouchat,tudíž v lese by tě někdo brzo sestřelil
Upravil misak dne 12.11.2010 14:48
Jedu? Tedy žiju!
Rozumím. Díky za info a zkušenosti. Včera jsem dokonce napsal do LeoVince přímo výrobci a dnes mi odpověděli, že tento výfuk je primárně určen na provoz s katem a tudíž mi jinou variantu, tedy s Y-svodem nepodoručují.
Osobně to zkusím a uvidím, zajímavá je i varinta viz. výše ohledně úpravy nastavení moto na tuto možnost - KN filter + y-svod + laďák.
ako pozeram ten Y zvod nema uchytenie ku bloku motora co je minus
ale zakrivenie pismena Y nie je ostre co je plus
ta cena mi pride ako primerana
este by ma zaujimalo kto z vas ma s takymto Y zvodom nieco najazdene aj po horsich cestach
lebo v pripade ze tam nie je uchyt k motoru tak cely Y drzi vlastne iba na zvodoch z valov a vyfuku ktory je opat iba jednym srobom prichyteny ku podsedlovke
mandy8 : za to přirození se omlouvám,docházela baterka na foťáku ,tak mě to trochen nakrklo
raptor : něco málo jsem pojezdil po různých terénech dokonce i na crossový trati...podotýkám že nejsem echt offrouďák,ale nepozoroval jsem nic zvláštního,nic se nikde neutrhlo atd...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.