kamilo napsal:
Já si nemyslim že 1100 by byla buhví jaká sračka , já s ní byl spokojenej jen mě mrzelo že je moc nová a je plná plastu (jsem prostě na starý stroje ) . Taky si nemyslím že je na 1100 potřeba servis , dokázal jsem si na svoji a známých udělat sám co potřebuju . V době kdy kluci na učilišti dokážou vyrobit kabel na vyčtení závat osobnich aut je to taky trošku prahystorik a není duvod ho řadit mezi stroje narvaný elektronikou. S 1100 jsem vždycky dojel ale s R80 jednou málem ne ( přerušený rotor alternátoru známá závada) Myslím že každá motorka má svoje určení a svoje přednosti stejně jak zápory . A si je nesmysl ortodoxně chválit svoje a kopat kolem sebe když na to někdo šáhne.
Když jsem diskuzi zakládal doufal jsem že se ozve někdo kdo si dokázal něco upravit sám a funguje to. Je jasný že HPN nebo israel to dokážou líp ale kdo na to z nás má peníze?? Je to přece motor jako každej jinej a když se člověk dá do řeči se starejma závodníkama třebas na okruhu v Hořicích tak se dozví že všechno jde jen když se člověk nebojí a má chut. Za komáru taky nebyly ladičský firmy ,kluci jezdily závody na ČZ a **** jak jim to šlo a co z nich dostaly.
Puvodni myšlenka byla uprava motoru třebas jen za učelem sklidnění a ne na ukor životnosti .
Jak jsem již napsal,počkám si na to co vytvoříšdoufám že se nezapomeneš pochlubit
Snad se pletu ale připadá mi že na každýho jen utočiš, proč nenapišeš něco k tematu a ne jen rejpání.
Proč prostě nenecháš každýho at jezdí na čem chce , jen kolem sebe kopeš.Uznávám jsem tady spíš jen čtenář než někdo kdo píše ale mrzí mě že se vždycky každá diskuse ve většině tematech zvrhne na něco takovýho. Myslim že si tě pamatuju ze srazu dvouventilu měl jsi docela vychytanou moto na cestování a podle toho co jsi říkal i hodně projeto . Když tě zajimá to moje cestování z moji dovolená tři týdnu jeden pracovní,jeden rodina a necelý týden na moto protože jsou kua ještě vánoce. Moc toho člověk nestihne . Jo jsem z diskuznich for zase na dlouho vyléčenej.
kamilo napsal:
Ale notak ........... Já měl dva roky R1100GS a objel jsem na ni kus evropy a nemužu na ni říct ani popel (jen trošku zlobivá převodovka) . Všichni ví že dvouventil byl vyrobenej aby udělal hodně kilometru ale o tom to přece není . Kua copak zásah do seriovýho motoru musí znamenat že chce nikdo jezdit rychle!! Jen když ho rozděláš a převážíč kliku se setrvákem ,ojnice a písty zjistíš že si s nim nikdo moc práce nedal. Jen když uděláš tohle tak je motor klidnější . třeba se někdo pochlubí jak vyšáhl svuj motor,vím že u týhle motorky je motor asi poslední věc o kterou se musiš starat.
Asi jsi zapoměl že jsi původně napsal tohletak jsem zvědav kdy to realizuješ....
kamilo napsal:
Snad se pletu ale připadá mi že na každýho jen utočiš, proč nenapišeš něco k tematu a ne jen rejpání.
Proč prostě nenecháš každýho at jezdí na čem chce , jen kolem sebe kopeš.Uznávám jsem tady spíš jen čtenář než někdo kdo píše ale mrzí mě že se vždycky každá diskuse ve většině tematech zvrhne na něco takovýho. Myslim že si tě pamatuju ze srazu dvouventilu měl jsi docela vychytanou moto na cestování a podle toho co jsi říkal i hodně projeto . Když tě zajimá to moje cestování z moji dovolená tři týdnu jeden pracovní,jeden rodina a necelý týden na moto protože jsou kua ještě vánoce. Moc toho člověk nestihne . Jo jsem z diskuznich for zase na dlouho vyléčenej.
No při tomhle časovém snímku Tvé dovolené bych teda opravdu rád věděl co to znamná "projet kus Evropy"
Upravil 3axap dne 18.11.2010 21:16
kamilo napsal:
Asi nějakej komplex z mládí , jak říkáš jseš prostě nejlepši
No Koment
Jo...jsem fakt dost dobrejkoukám že jsi to pochopil i Ty
Ale pořád jsi se nepochlubil co to je ten"kus Evropy"nebo to nebyl zase takový kusale třeba se to časem spraví...já Ti fandím ...i s tím našlápnutým motorem
Upravil 3axap dne 18.11.2010 21:38
kamilo napsal:
Asi nějakej komplex z mládí , jak říkáš jseš prostě nejlepši
No Koment
Jo...jsem fakt dost dobrejkoukám že jsi to pochopil i Ty
Ale pořád jsi se nepochlubil co to je ten"kus Evropy"nebo to nebyl zase takový kusale třeba se to časem spraví...já Ti fandím ...i s tím našlápnutým motorem
teda jestli jsou na srazech BMW takový chytrolíni co si honěj trika jak vlastimil tak se na žádnej nechystám PS: jezdím na hujdě 1100 gs. A teď do mě Teda jestli seš to ty co má profil ma motorkářích a že do motorky vrazil 100 klacků a vozí s sebou půl garáže kvůli případnejm opravám tak to zase takový terno nebude.
Upravil Mardock dne 18.11.2010 22:09
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
kamilo napsal:
Asi nějakej komplex z mládí , jak říkáš jseš prostě nejlepši
No Koment
Jo...jsem fakt dost dobrejkoukám že jsi to pochopil i Ty
Ale pořád jsi se nepochlubil co to je ten"kus Evropy"nebo to nebyl zase takový kusale třeba se to časem spraví...já Ti fandím ...i s tím našlápnutým motorem
teda jestli jsou na srazech BMW takový chytrolíni co si honěj trika jak vlastimil tak se na žádnej nechystám PS: jezdím na hujdě 1100 gs. A teď do mě Teda jestli seš to ty co má profil ma motorkářích a že do motorky vrazil 100 klacků a vozí s sebou půl garáže kvůli případnejm opravám tak to zase takový terno nebude.
Na srazy BMW můžeš jezdit bez obavjá se totiž žádných srazů nezůčastňujipořádal jsem pouze 1.setkání dvouventilovch GS,bohužel jsem zjistil,že je lepší jezdit než se srážet
To Kamilo,myslim,ze prostor pro zvysovani vykonu i kroutaku je.Je to videt na tom projektu co sem dal FunTomas.1070,80PS,116Nm.http://www.bmwgs....ad_id=8620 Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!